Dalāmies pieredzē
Jo vairāk Jums ir konkurentu, jo vairāk klientam jāuzticās tieši jums!
Hiperpersonalizācija. Tās loma klientu servisa ikdienā un kāpēc labāk neklausīties klientos, bet vērot, ko tie dara
Abi risinājumi Kreiss palīdz realizēt efektīvu un precīzu informācijas plūsmu, lai izvairītos no iespējamām kļūmēm. Un tas patiešām ir ļoti svarīgi – laiks ir nauda!
Ja kāds zvana no nepazīstama numura, nav jābaidās pacelt zvanus, jo paceļot zvanus netiek piemērota maksa.
Kā viens no kritērijiem, izvēloties jaunu sadarbību ilgtermiņā, bija piegādātāja spēja sadarboties ar RTU IT departamentu un tā bija veiksmīga.
Mogotel stāsts
Inbox.lv, Komercizglītības centrs (KIC), Orkla Confectionery & Snacks Latvija, VAS Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs, Veselības centrs 4 stāsts
..jau 20 gadus SMS mārketings ieņem vadošo lomu pārdošanas kampaņās. Keitija Krastiņa, kursors.lv (12.08.2020)
Kā izvēlēties, no kā ir atkarīgas izmaksas, ieviešanas jautājumi.
Šis un tas par SMS