Dalāmies pieredzē
pāreja uz attālināto darbu.
2020. gadā MĀJSĒDE izvērsās pavisam citā līmenī, un tagad jau ir pieņemts jauns darba attiecību veids, kas ir attālināts, elastīgs un vadīts ar mūsdienu tehnoloģiju palīdzību.
No tehnoloģiju attīstības viedokļa valsts atrodas sākumstadijā
Jo vairāk Jums ir konkurentu, jo vairāk klientam jāuzticās tieši jums!
Hiperpersonalizācija. Tās loma klientu servisa ikdienā un kāpēc labāk neklausīties klientos, bet vērot, ko tie dara
Abi risinājumi Kreiss palīdz realizēt efektīvu un precīzu informācijas plūsmu, lai izvairītos no iespējamām kļūmēm. Un tas patiešām ir ļoti svarīgi – laiks ir nauda!
Ja kāds zvana no nepazīstama numura, nav jābaidās pacelt zvanus, jo paceļot zvanus netiek piemērota maksa.
Kā viens no kritērijiem, izvēloties jaunu sadarbību ilgtermiņā, bija piegādātāja spēja sadarboties ar RTU IT departamentu un tā bija veiksmīga.