Digitālā transformācija klientu apkalpošanā 2022. – 2027. gadam

“Savā darbā, izmantojot zināšanas elektronisko sakaru nozarē, palīdzu uzņēmējiem risināt problēmas klientu apkalpošanā, kas ietekmē peļņu un uzņēmuma tēlu.”

Uzņēmējdarbības noteikumi ir mainījušies. Jaunu digitālo tehnoloģiju izplatība un jaunu traucējošu draudu pieaugums maina biznesa modeli un procesu. Digitālā revolūcija ir apgriezusi veco biznesa rokasgrāmatu otrādi. Lai sāktu dibināt veiksmīgu biznesu vairs nav vajadzīgi kontakti, draugi, pazīšanās, "blats". Nav pilnīgi nekādas nozīmes, kā jūs izskataties, vai jūs kādam patīkat kā persona, vai nē.

Savā darbā, izmantojot zināšanas elektronisko sakaru nozarē, palīdzu uzņēmējiem risināt problēmas klientu apkalpošanā, kas ietekmē peļņu un uzņēmuma tēlu. Kopīgi meklējam ietekmes cēloņus, likumsakarības, lai veiktu pārmaiņas, kuru rezultātā tiekam pie mērķa sasniegšanas. BiSMART forumā padalīšos ar savu viedokli par digitālo transformāciju Latvijā.

JĀNIS STRUMPMANIS, CSC Telecom tirdzniecības direktors
"Digitālā transformācija klientu apkalpošanā 2022. - 2027. gadam" 27.01.2022.
BiSMART FORUMS 2022