Business Trunking

Digitalizācija jau kādu laiku ir ieskrējusies un netiks apturēta. Galvenais jautājums šajā kontekstā ir pāreja no klasiskās ISDN telefonijas uz IP tīklu izmantošanu. Priekšrocības ir tik lielas, ka gandrīz visi telefona savienojumi Eiropā līdz 2021. gada beigām būs mainījies uz All IP.
Jau labu laiku biznesa klienti, apzinoties interneta telefonijas (Voice over IP) priekšrocības kvalitātes un izmaksu ziņā, ir pārgājuši uz VoIP spējīgām termināla ierīcēm. Izmantojot business trunk risinājumus, tīkla pakalpojumu sniedzēji var izveidot pilnas pakalpojumu pakas, kuru pamatā ir tikai VoIP, sākot no elastīgas numuru bloku apstrādes līdz CTI pakalpojumiem mākonī ar viedtālruņu lietojumprogrammām.
Sākuma līmeņa risinājumi, ko sakaru pakalpojumu sniedzēji piedāvā biznesa klientiem, (kuri ir piesardzīgi, ieguldot jaunās IP spējīgās termināla ierīcēs), sola īpaši ienesīgu atdevi.

Priekšrocības – biznesa klienti bauda pilnīgu VoIP komunikācijas elastību bez slēptām izmaksām vai apmācību izdevumiem jaunām ierīcēm, piemēram, IP telefonijas sistēmai. No tehniskā viedokļa abonentlīnija darbojas tāpat kā parastā ISDN līnija.Tīkla nodrošinātāji arī ātri gūst ienākumus no šīs elastības. Augstas pieejamības business trunk risinājums atbilst visiem noteikumiem, ļaujot tīkla pakalpojumu sniedzējam piedāvāt ekonomiskus un elastīgus sākuma līmeņa risinājumus saviem klientiem.

Business Trunking risinājums nodrošina:
 -ISDN PRI un BRI
 -SIP trunk (SIP PBXes)
 -MS Teams (tiešā maršrutēšana)

Trunk ar pievienoto vērtību /SIP Trunking 2.0
Šis risinājums ļauj SIP trunk lietotājiem piedāvāt pakalpojumus ar pievienoto vērtību. Tas ietver soft klientu pieejamību telefonu centrāļu lietotājiem, balss pasta kaste, IVR pakalpojumus, un zvanu ierakstus u.t.t. Tādā veidā klienti var nemanāmi migrēt no SIP trunk uz risinājumiem ar pievienoto vērtību un, visbeidzot, uz UCaaS risinājumu.

Sazinieties ar mums!