Cloud PBX vai lokālais PBX?

Uzņēmumi mūsdienās tiecas būt elastīgāki nekā jebkad agrāk, un tas attiecas arī uz telefonijas jautājumiem. Lai gan agrāk bija svarīgi izvietot telefonu centrāli ofisā, pašlaik tendence virzās uz mākoņdatošanas risinājumiem. Šajā sakarā ir svarīgi atzīmēt būtiskās tehniskās atšķirības starp abiem modeļiem – Cloud PBX un lokālo PBX.

IP Centrex, jeb Cloud PBXPrivātais PBX
Termins Centrex ir atvasināts no Central Office Exchange. Tas attiecas uz fizisku sistēmu, ko dara pieejamu pakalpojumu sniedzējs un ko izmanto visi pakalpojumu sniedzēja klienti. Ekspluatācijas un uzturēšanas izmaksas kopīgi sadala visi lietotāji, padarot to ievērojami ekonomiskāku atsevišķiem uzņēmumiem, kuri maksā fiksētu mēneša cenu par darbavietu/paplašinājumu. Uzņēmums visu savu telefoniju un telefonu sistēmu lieto tikai no viena pakalpojumu sniedzēja. Priekšrocības ir skaidri redzamas:Fiziska sistēma, privāta PBX vairāk interesē uzņēmumus, kuri vēlas individuālu risinājumu. Šajā gadījumā tā ir, piemēram, mākonī izvietota telefonu sistēma, kas pieejama tikai uzņēmumam un tā darbiniekiem. Tas nodrošina lielāku pielāgošanas līmeni, kas koplietojamos serveros nav iespējams.
Tomēr ir trūkumi:
-Uzturēšana un atjauninājumi tiek veikti automātiski
-Dažādus risinājumus, piemēram, pamata, komfortu un premium, var viegli rezervēt un atcelt pēc vajadzības
-Sistēmas darbība un administrēšana ir izstrādāta tā, lai tā būtu pēc iespējas vienkāršāka
– uzturēšanas un atjaunināšanas uzdevumi jāveic pašam uzņēmumam, jāaprēķina arī administrācijas izmaksas, kas maziem un vidējiem uzņēmumiem var būt pārmērīgi augstas izmaksas.

Sazinieties ar mums!