Zvanu pārvaldīšana

"Viena platforma- dažādi servisi"

Cloud PBX ir mūsdienīgs, mobils zvanu pārvaldīšanas risinājums

Uzņēmumi mūsdienās tiecas būt elastīgāki nekā jebkad agrāk, un tas attiecas arī uz telefonijas jautājumiem. Lai gan agrāk bija svarīgi izvietot telefonu centrāli ofisā, pašlaik tendence virzās uz mākoņdatošanas risinājumiem. Šajā sakarā ir svarīgi atzīmēt būtiskās tehniskās atšķirības starp abiem modeļiem – Cloud PBX un lokālo PBX.

IP Centrex, jeb Cloud PBXPrivātais PBX
Termins Centrex ir atvasināts no Central Office Exchange. Tas attiecas uz fizisku sistēmu, ko dara pieejamu pakalpojumu sniedzējs un ko izmanto visi pakalpojumu sniedzēja klienti. Ekspluatācijas un uzturēšanas izmaksas kopīgi sadala visi lietotāji, padarot to ievērojami ekonomiskāku atsevišķiem uzņēmumiem, kuri maksā fiksētu mēneša cenu par darbavietu/paplašinājumu. Uzņēmums visu savu telefoniju un telefonu sistēmu lieto tikai no viena pakalpojumu sniedzēja. Priekšrocības ir skaidri redzamas:Fiziska sistēma, privāta PBX vairāk interesē uzņēmumus, kuri vēlas individuālu risinājumu. Šajā gadījumā tā ir, piemēram, mākonī izvietota telefonu sistēma, kas pieejama tikai uzņēmumam un tā darbiniekiem. Tas nodrošina lielāku pielāgošanas līmeni, kas koplietojamos serveros nav iespējams.
Tomēr ir trūkumi:
-Uzturēšana un atjauninājumi tiek veikti automātiski
-Dažādus risinājumus, piemēram, pamata, komfortu un premium, var viegli rezervēt un atcelt pēc vajadzības
-Sistēmas darbība un administrēšana ir izstrādāta tā, lai tā būtu pēc iespējas vienkāršāka
– uzturēšanas un atjaunināšanas uzdevumi jāveic pašam uzņēmumam, jāaprēķina arī administrācijas izmaksas, kas maziem un vidējiem uzņēmumiem var būt pārmērīgi augstas izmaksas.

MS Teams integrācija

Labākais no abām pasaulēm
Microsoft Teams piedāvā saziņas rīkus, piemēram, tērzēšanu, tiešsaistes sapulces, kopīgus piezīmju blokus un tamlīdzīgi, un, to darot, tā ir stingri iekļāvusies mūsdienu biroja dzīvē. Mēs pārliecināmies, ka, darbā ar Microsoft Team programmatūru, jūsu darbinieki joprojām ir sasniedzami ar saviem parastajiem numuriem. Šī kombinācija piedāvā labāko no CSC TELECOM zvanu pārvaldnieka un Microsoft pasaulēm.

Labākais risinājums. Vienmēr.
Runājot par sadarbību, Microsoft Teams noteikti ir viens no labākajiem risinājumiem, kas tiek pastāvīgi attīstīts. Protams, tajā ir balss funkcijas, bet tas nav Microsoft galvenais fokuss. Tomēr uzņēmumā vienmēr būs darbinieki, kuriem bals funkcja ir nepieciešama, dažiem pat vairāk, nekā standarta sadarbības risinājumi. Tāpēc ir lietderīgi ieviest jūsu uzņēmumā telekomunikācijas ar CSC TELECOM CloudPBX platformu un savienot abas sistēmas, izmantojot SIP konektoru (tiešā maršrutēšana). Pēc tam lietotāji paši var izvēlēties, kā veikt zvanus — vai nu ar csc zvanu pārvaldnieku mobilajām aplikācijām, vai Microsoft Teams.

Priekšrocības pakalpojumu sniedzējam
-Viens saziņas kanāls visiem jūsu klientiem
-Nav nepieciešama lokālā E-SBC
-Zemāks joslas platums /licences prasības
-Vienkāršota izvietošana

Mobilie pakalpojumi

Mobilie pakalpojumi ir šodienas komunikācijas mugurkauls, kas nodrošina pilnīgu atrašanās vietas neatkarību balss un UMS pakalpojumu lietotājiem. Viņiem vairs nav visu laiku jābūt pie saviem galdiem, un viņi var izlemt, kad un kam viņi ir sasniedzami, izmantojot sava uzņēmuma īpašo numuru.

-Inteliģenta lietotne (Softclients), kas pārveido viedtālruni uzņēmuma telefonā
-Pieejams IP Centrex un lokālajām telefonu centrālēm
-Pieejams iOS un Android

(Mobile PBX) Mobile
Mobilā PBX, mākoņa PBX paplašināšana, ļauj pārveidot jebkuru mobilo tālruni uzņēmuma korporatīvājā ierīcē.

Funkcijas:
-Mobilais tālrunis kļūst par PBX gala iekārtu
-Fiksēto līniju numurs tiek izmantots ienākošajiem un izejošajiem zvaniem
-Mobilais tālrunis var sastādīt īsos numurus, piemēram, jūsu iekšējo uzņēmuma numuru
-BLF informāciju, kas tiek sniegta izejošajiem zvaniem no mobilā tālruņa
-Papildu funkcijas, kombinējot ar MobileControl lietotni (UMS, pieejamības status utt.)

Esošajām telefonu sistēmām
Sistēma ir izstrādāta tā, lai tā būtu piemērota biznesa klientiem, ļaujot pakalpojumu sniedzējiem piedāvāt mobilos pakalpojumus standarta biznesa klientiem, kuriem ir telefonu sistēma (SIP trunk)
Lietotāji, kas pieslēgti esošai telefonu centrālei, var izmantot softclients un viedtālruņu lietotnes. Viss, kas nepieciešams, ir tas, lai PBX ir savienots, izmantojot business trunk (skatiet Value Added Trunking /Sip Trunking 2.0).

Pievienotās vērtības pakalpojumi:
Viena numura pakalpojums - no atrašanās vietas neatkarīga biznesa komunikācija pa galveno numuru.
-Tas izbeidz haosu, ka ir pārāk daudz numuru. Uzņēmuma galvenais numurs + individuālais īsais numurs kļūst par centrālo kontaktpunktu katram darbiniekam neatkarīgi no tā, kur viņš atrodas konkrētajā brīdī.
Produktivitātes palielināšana
Mobilie pakalpojumi nodrošina piekļuvi zvanu sarakstiem, balss un faksa ziņojumiem jebkurā laikā un no visām vietām. Un pieejamību var kontrolēt, izmantojot pieejamības atainošanas, vai klātbūtnes funkciju.
Ideāls risinājums katrai darba situācijai
Mēs piedāvājam ideālu risinājumu, lai atbalstītu visu veidu mūsdienu darba ritmu, vai tas būtu mājas birojs ar austiņām, sēžot pie rakstāmgalda, izmantojot IP galda tālruni, vai ceļā, izmantojot mobilo tālruni. Un tas viss ar vienotu lietojamību katrā platformā
Mūsdienīgi, ērti lietojami un droši
Mobile pakalpojumi ir atbilde uz jūsu darbinieku pieprasījumiem pēc moderna aprīkojuma. Tie apmierina arī jūsu IT nodaļas pieprasījumu pēc vienkāršas izvēršanas un darbības, kā arī bezkompromisa drošības.

Tas varētu izklausīties neiespējami, bet Mobilie servisi to var izdarīt:
-BYOD palielina darbinieku apmierinātību, jo tas ļauj viņiem izmantot savas ierīces uzņēmuma vidē
-Vienkāršākā iespējamā ieviešana, pateicoties automātiskai konfigurācijai
-Šifrēšana konfigurācijā, sakaru garantijas, datu drošība
-Mobilie pakalpojumi privātpersonām
-Mobilie pakalpojumi nodrošina no atrašanās vietas neatkarīgu balss un UMS pakalpojumu izmantošanu, ideāli piemērots privātpersonām

Mobilo pakalpojumu priekšrocības ir acīmredzamas:
-Nekad nepalaidiet garām zvanu pat tad, ja viņiem ir tikai mobilais tālrunis, lietotāji joprojām ir sasniedzami, izmantojot savu īpašo tālruņa numuru.
-Lēti zvani, atrodoties ārzemēs – izmantojot savu īpašo tālruņa numuru zvaniem uz mājām, kad atrodaties ārzemēs, ietaupiet naudu.
-Uzņēmums var palielināt darbinieku lojalitāti, nodrošinot pakalpojumus ar pievienoto vērtību.

Call Center
Nekādu dzelžu. Tikai viena programmatūra. Daudz iespēju.

Zvanu centrs – bez neparedzētām izmaksām
Integrētais zvanu centrs piedāvā biznesa klientiem visu no vienas sistēmas, kas nozīmē, ka neradīsies papildu izmaksas, lai integrētu trešo pušu produktus. Informāciju, piemēram, klātbūtnes un zvana statusu, piekļuvi uzņēmuma tālruņu grāmatai, var viegli izmantot ar DesktopControl un DesktopOperator aplikācijām. Tas uzlabo un optimizē procesu un saīsina klienta gaidīšanas laiku.

Kāpēc izmantot Cloud PBX zvanu centra risinājumu?
Klasiskie zvanu centri pieprasa daudz priekšnoteikumu, kas prasa augstas ieviešanas izmaksas. Tie joprojām ir dārgi uzturēšanas, īres u.c. izmaksu dēļ.
Mūsu risinājums krasi samazina šīs izmaksas. Mākoņrisinājums ir mērogojams, un to var pielāgot uzņēmuma vajadzībām, tiklīdz tās rodas. Tas ļauj maziem un vidējiem uzņēmumiem piedāvāt papildu klientu apkalpošanu bez liela finansiāla riska.

Īsumā par priekšrocībām
-Nav nepieciešama papildu programmatūra
-Izvietots drošā CSC TELECOM datu centrā
-Mākoņa infrastruktūra novērš pakalpojumu dīkstāvi
-Atbilst mazo un vidējo zvanu centru vajadzībām -Nodrošina aģentiem piekļuvi visai nepieciešamai informācijai. (BLF, tālruņu grāmata, bagātīga klātbūtne
-Optimizējiet klientu saziņu
-Komandas līderi var analizēt un optimizēt zvanu centra procesus
-IVR ļauj zvanītājiem mērķēt uz savām zvanu rindām, izmantojot pašapkalpošanās saskarni, saīsinot sarunu ilgumu un tādējādi samazinot izmaksas

Unified Communications (UCaaS)

Pašreizējā tendence uz elastīgiem darba apstākļiem prasa, lai sakaru kanāli un piekļuve datiem būtu savienoti. Mūsdienu darba devēji ļauj saviem darbiniekiem piekļūt saviem e-pastiem, faksa ziņojumiem un dokumentiem no jebkuras vietas, kā arī dalīties un apspriest tos ar saviem kolēģiem. Lai gan tas prasa atbilstību drošības standartiem, tas piedāvā arī laika elastību un efektīvu sniegumu, kas kļūst arvien populārāks un ko sagaida darbinieks.

Sadarbība
Saziņa kļūst vienota

CSC TELECOM CloudPBX nodrošina vienkāršu un efektīvu saziņas metodi uzņēmumam. Tas uzlabo iekšējo komunikāciju, kā arī komunikāciju ar partneriem, piegādātājiem un klientiem. Neatkarīgi no tā, vai atrodaties mājās, ceļā vai pie sava galda, mūsu risinājums nodrošina jums tādas pašas saziņas iespējas. Papildus Windows un MacOS darbvirsmas klientiem CSC TELECOM piedāvā visas funkcijas jūsu Android un iOS mobilajām ierīcēm.

Klātbūtnes pārvaldība
Neveiksmīgi zvani maksā laiku, enerģiju un, galu galā, naudu. Mūsu risinājums sniedz jums pārskatu par jūsu kolēģu pieejamību. Vai viņi runā pa telefonu? Sapulcē?  Balss pasta kastes izmantošana var sniegt zvanītājiem noderīgu informāciju pat tad, ja nav pieejamo aģentu.

Funkcijas
 -9 iepriekš noteikti klātbūtnes statusi
 -10 brīvi nosakāmi
 -Grupas tiesības, pamatojoties uz telpas koncepciju
- Sinhronizācija starp CSC TELECOM aplikācijām

Čats 
Ir daudz veidu, kā sazināties ar kolēģiem, piemēram, e-pasts, tālrunis utt. Bet īsākais un efektīvākais veids, kā apmainīties ar informāciju, ir čatā. Par katru tērzēšanas ziņojumu signalizē uznirstošā izvēlne datora ekrānā un mobilajā ierīcē, un to var nekavējoties izskatīt. Varat sākt tērzēšanu savā birojā datorā un nemanāmi turpināt tērzēšanu mobilajā ierīcē pa ceļam uz mājām. Jūs nepalaidīsiet garām nevienu ziņojumu, jo tie visi tiek glabāti tērzēšanas žurnālā un tos var lasīt jebkurā laikā no jebkuras vietas.

Funkcijas
 -1:1-Tērzēšana
 -Tērzētavas (pastāvīgas un iespēju pievienot dalībniekus)
 -Failu un attēlu pārraide
- Emociju zīmes
 -Tērzēšanas žurnāls
 -Nevainojama saruna visās galiekārtās
- Galddatori un mobilie tālruņi
-Uznirstošie paziņojumi mobilajai lietotnei


Ekrāna koplietošana
 Šī funkcija ir paredzēta sadarbības darbam ar dizainiem vai prezentācijām. Sāciet vienkāršu audio vai video konferenci un pēc tam pievienojiet ekrāna koplietošanas sesiju. Visi dalībnieki neatkarīgi no atrašanās vietas var piekļūt lietas materiāliem un sadarboties, lai atrastu labāko iespējamo rezultātu.
Jums nav nepieciešams sesijas ID vai papildu programmatūra.

Funkcijas
 -1:1 Screen Sharing
 -Ekrāna koplietošana konferenču telpās*
 -Visa ekrāna vai tikai vienas lietojumprogrammas koplietošana
 -Multi-monitors: izvēlaties logu, kuru vēlaties koplietot
- "nodot" kursoru
 -Šifrēta pārraide
Priekšrocības
 -Nav nepieciešama programmatūras instalēšana
 -Sesijas ID nav nepieciešams
 -Ietaupa ceļa izdevumus

Konferences 
Telefonsarunas ir svarīgs saziņas līdzeklis uzņēmumā. Konfigurācijai jābūt intuitīvai neatkarīgi no tā, vai tā ir paredzēta iekšējai uzņēmuma konferencei vai ārējai konferencei ar klientiem un partneriem.
CSC TELECOM DesktopControl lietotne var ļoti viegli izveidot gan neplānotas, gan plānotas konferences. Iekšējie dalībnieki var redzēt konferenci savās aplikācijās un pievienoties no turienes. Klienti un partneri (viesu dalībnieki) tiek aicināti pa e-pastu un var pievienoties konferencei, neinstalējot papildu programmatūru (CSC TELECOM WebMeet *). Mūsu risinājuma priekšrocības var izmantot visi dalībnieki , gan iekšējie, gan ārējie.

Funkcijas
 -Audio un video konferences
 -Video Full HD (H.264, VP8)
 -Viesu piekļuve, izmantojot CSC TELECOM WebMeet (WebRTC)

Softclients

Mūsdienu pasaulē darbinieki darba gaitā izmanto mobilo tālruni, galda tālruni un datoru. Lai nepalaistu garām neko svarīgu, viņiem ir jāpārbauda trīs ierīces, vai nav jaunu zvanu, ziņojumu vai e-pastu. Tas ir ļoti laikietilpīgi, un galda telefonu gadījumā tas ir praktiski neiespējami. Kamēr esat ceļā, jūs nevarat pārbaudīt savu galda tālruni.
Tāpēc vienam no svarīgākajiem uzņēmuma uzdevumiem ir jābūt saziņas vienkāršošanai.

CSC TELECOM nodrošina perfektu risinājumu. Ar katru darbinieku var sazināties jebkurā no viņu ierīcēm, bet tikai uz viena numura. Viņi var vienmēr piekļūt saviem failiem un mainīt atrašanās vietu zvana laikā, izmantojot mūsu patentēto nodošanas tehnoloģiju un izmantojot WiFi un mobilos tīklus. Labāka sasniedzamība par zemākām izmaksām!

Datora aplikācijas funkcijas 
 -Softphone – telefonija, izmantojot datoru ar vai bez austiņām
 -CTI – kontrolējiet izmantoto ierīci – galda tālruni vai mobilo – no datora
 -HD audio un video – kristāldzidrā skaņa un asi attēli
 -Nodošana – nemanāma pārslēgšanās no galda tālruņa uz mobilo zvanu laikā
 T-ūlītējā ziņojumapmaiņa (1:1, grupas tērzēšana) – vienkārša sadarbība ar tekstu, attēliem, failiem un emocijzīmēm
 -Ekrāna koplietošana — koplietošana ar dokumentiem
 -klātbūtne un BLF (aizņemts lampas lauks) - sekojiet visiem
 -Vizuālais balss pasts – ātra un ērta piekļuve balss pasta ziņām un informācijai par pašu zvanu
 V-isual faxmail – saņemiet eFax ziņojumus savā datorā
 -Zvana ierakstīšana – noklausieties ierakstītu sarunu vēlreiz
 -Outlook spraudnis — veiciet zvanus tieši no Outlook adrešu grāmatas
 -TAPI un darbības URL atbalsts CRM un trešo pušu integrācijai
 -Dažādu programmu un produktu, piemēram, PBX, Enterprise, Outlook u.c., integrācija
 Automātiska konfigurēšana

Mobilās funkcijas 
 -HD audio un video
 -Tūlītējā ziņojumapmaiņa (1:1, tērzētavas)
 -CallKit (iOS) atbalsts
 -serveri zvaniem un jaunām ziņām
 -Viena numura pakalpojums
 -Klātbūtnes pārvaldības un zvanu statusa informācija
 -Viens lodziņš visiem balss un faksa ziņojumiem un zvanu ierakstiem
 -Uzņēmuma adrešu grāmata
 -Svarīgāko PBX funkciju vadība
 -Atbalsta VoIP un arī call back
 -Zvanu nodošana starp GSM un WiFi, UMTS un LTE zvaniem

Lielākie plusi
-Zvanu nemanāma nodošana
-Pārslēgties starp zvaniem
-Pārslēgšanās no galda tālruņa uz mobilo tālruni zvana laikā bez sarunas pārtraukuma
-Mājas birojs
-Saņemiet uzņēmuma zvanus mobilajā tālrunī un kontrolējiet tos, izmantojot DesktopControl (CTI)
-Grupas čats
-Efektīvs veids , kā strādāt grupās
-Viss vienkārši un vienmēr sinhronizēti
-Kontaktpersonu grupas, zvanu žurnāls, BLF, klātbūtnes informācija, balss pasts, fakss - tas viss ir pieejams jūsu mobilajā ierīcē un ar DesktopControl datorā.

DesktopOperator – gaidīšanas režīmā
DesktopOperator ir ērta un praktiska vadības pults sekretārei, ko izstrādājis Communi5, paturot prātā administratorus un zvanu centra aģentus. Lietojumprogramma nodrošina operatoriem vienkāršu veidu, kā pieņemt klientu zvanus, vienlaikus sniedzot būtisku informāciju par zvanītāju. Integrētā tālruņu grāmata parāda lietotāju statusu (aizņemts vai brīvs) un bagātīgu klātbūtnes informāciju par darbiniekiem (piemēram, sapulcē, ārpus biroja) uzņēmumā. Pateicoties integrētajai aplikācijai, jaunas termināļa ierīces nav nepieciešamas. CSC TELECOM zvanu centrs uzlabo sākotnējo klientu saziņu, integrējot jūsu CRM sistēmu.

 -Zvanu centra aģentiem un sekretārēm, biroja administratoriem
- Parāda lietotāja statusu reāllaikā
 -Intuitīvs lietotāja interfeiss ātrai zvanu pieņemšanai un pārsūtīšanai
 -Ātra un profesionāla lietotāju pārvaldība

CSC TELECOM Softclients priekšrocības
 -Pilnīga integrācija UCaaS risinājumā
 -Garantēta sadarbība starp klientu un serveri
 -Automātiskie atjauninājumi
- Strādā kā vienas pieturas aģentūra

Zvanu ierakstīšana

CSC TELECOM vienmēr ir piemērots risinājums, vai tas būtu zvanu sarakstu dokumentēšana, uzlabota pakalpojumu kvalitāte zvanu centrā vai mobilo zvanu ierakstīšanai. Sesijas ierakstīšanas serveris (SEANSU IERAKSTĪŠANA) ir ekonomisks risinājums zvanu ierakstīšanai biznesa vidē.
Ieraksti tiek pārvaldīti tīmekļa portālā, un datus var meklēt konkrētās datubāzēs. Tā pamatā ir SIPRec standarts, kas ļauj integrēt trešo pušu produktus, pamatojoties uz šo standartu.

Priekšrocības
 -Ekonomisks
- Ērta piekļuve tīmekļa portālam
 -Standartizēts SIPREC interfeiss 

Business Trunking

Digitalizācija jau kādu laiku ir ieskrējusies un netiks apturēta. Galvenais jautājums šajā kontekstā ir pāreja no klasiskās ISDN telefonijas uz IP tīklu izmantošanu. Priekšrocības ir tik lielas, ka gandrīz visi telefona savienojumi Eiropā līdz 2021. gada beigām būs mainījies uz All IP.
Jau labu laiku biznesa klienti, apzinoties interneta telefonijas (Voice over IP) priekšrocības kvalitātes un izmaksu ziņā, ir pārgājuši uz VoIP spējīgām termināla ierīcēm. Izmantojot business trunk risinājumus, tīkla pakalpojumu sniedzēji var izveidot pilnas pakalpojumu pakas, kuru pamatā ir tikai VoIP, sākot no elastīgas numuru bloku apstrādes līdz CTI pakalpojumiem mākonī ar viedtālruņu lietojumprogrammām.
Sākuma līmeņa risinājumi, ko sakaru pakalpojumu sniedzēji piedāvā biznesa klientiem, (kuri ir piesardzīgi, ieguldot jaunās IP spējīgās termināla ierīcēs), sola īpaši ienesīgu atdevi.

Priekšrocības – biznesa klienti bauda pilnīgu VoIP komunikācijas elastību bez slēptām izmaksām vai apmācību izdevumiem jaunām ierīcēm, piemēram, IP telefonijas sistēmai. No tehniskā viedokļa abonentlīnija darbojas tāpat kā parastā ISDN līnija.Tīkla nodrošinātāji arī ātri gūst ienākumus no šīs elastības. Augstas pieejamības business trunk risinājums atbilst visiem noteikumiem, ļaujot tīkla pakalpojumu sniedzējam piedāvāt ekonomiskus un elastīgus sākuma līmeņa risinājumus saviem klientiem.

Business Trunking risinājums nodrošina:
 -ISDN PRI un BRI
 -SIP trunk (SIP PBXes)
 -MS Teams (tiešā maršrutēšana)

Trunk ar pievienoto vērtību /SIP Trunking 2.0
Šis risinājums ļauj SIP trunk lietotājiem piedāvāt pakalpojumus ar pievienoto vērtību. Tas ietver soft klientu pieejamību telefonu centrāļu lietotājiem, balss pasta kaste, IVR pakalpojumus, un zvanu ierakstus u.t.t. Tādā veidā klienti var nemanāmi migrēt no SIP trunk uz risinājumiem ar pievienoto vērtību un, visbeidzot, uz UCaaS risinājumu.

PBX funkcijas

Veiksmīgas komunikācijas pamatu uzlabošana
Kopdarbs nekad nav bijis tik vienkāršs – mūsu CloudPBX piedāvā visas modernas telefonu sistēmas funkcijas ļoti ērtā veidā. Neatkarīgi no tā, vai jūsu darbinieki sēž birojā, ir ceļā vai mājās jebkurā pasaules vietā, viņi jebkurā laikā var pieslēgties jūsu tālruņu sistēmai bez grūtībām.
Pamatfunkcijas, piemēram, pārslēgšanās starp zvaniem, sasniedzamība vairāk nekā vienā ierīcē un zvanu turēšana un pārsūtīšana, mūsdienās tiek uzskatītas par standarta funkcijām, un tās, protams, ir iekļautas.
Tomēr mūsu produkts piedāvā vēl vieglāk lietojamas funkcijas, lai padarītu darba dienu vēl plūstošāku.

Ērtības funkcijas
Aizņemtības status
Skatiet, kurš ir zvana laikā un kurš nav aizņemts
BLF ļauj uzraudzīt kolēģu tālruņu statusu, savienojot to numurus ar tālruņa lampām un arī ar Communi5 aplikāciju. Kad iedegas lampa, jūs zināt, ka darbinieks ar šādu numuru pašlaik veic zvanu. Ja jums ir zvana pārņemšanas funkcija un redzat, ka zvana kolēģa tālrunis, zvanu varat pārņemt pats, vienkārši nospiežot atbilstošo pogu tālrunī.
Mūzika zvana gaidīšanas laikā 
Atskaņojiet savu mūziku klientam, kas gaida uz līnijas.
Mobilo telefonu integrācija
    – ar "Seko man"
   To var uzstādīt tā, lai galvenā numura maršruta konfigurācijā iekļautu mobilo ierīci. Jūsu mobilais tālrunis zvanīs vienlaikus ar jūsu līniju vai kādā brīdī pēc tam. Pēdējo funkciju sauc Follow Me. Tas ļauj jums definēt mērķi, kas zvanīs noteiktā laika periodā pēc jūsu pamata līnijas. Mērķis var būt jūsu mobilais vai cits tālrunis.
    – Ar viedtālruņa lietotni
    Pārveidojiet savu līnijas numuru par mobilā tālruņa numuru, izmantojot viedtālruņa lietotni. Viss, kas jums jādara, ir iestatīt mērķi, kas ir saistīts ar numuru, un pēc tam varat veikt zvanus uz savu līniju jebkurā vietā.  CSC TELECOM piedāvā lietotnes iOS un Android ierīcēm.
    – Kā mobilais PBX
Multi-location- sagrupējiet dažādas vietas vienā sistēmā
Ir ļoti viegli pārvaldīt numurus ar dažādiem pasaules valstu kodiem ar mākoņa telefonu sistēmu. Vienkārši veidojiet atrašanās vietas grupās. Piemēram, Vīnes un Berlīnes darbinieki var strādāt kopā tā, it kā viņi sēdētu viens otram blakus.
Numerācijas plāns
Ja vēlaties migrēt esošās atrašanās vietas un to numurus, varat to izdarīt, nemainot atrašanās vietu numurus. Viss, kas jums jādara, ir piešķirt unikālu kodu katram novietojumam. Kods tiek izmantots pirms esošajiem numuriem, tādējādi izvairoties no numerācijas plānu pārklāšanās.
Ātrā numura sastādīšana
Mākoņa sakaru sistēmas lietotājiem ir jāzvana tikai noteikts ātrā zvana numurs, nevis pilns numurs, lai sasniegtu koļēģi.
Vadītāji  
Zvanu rindas (ACD)
Ar peles klikšķi jūs varat pievienot zvanu rindu, kas zvanītājus nekavējoties izsauks, neklausoties anonīmu zvana signālu. Izveidojiet meklēšanas grupu, lai efektīvi un vienmērīgi apstrādātu zvanus.
Pielāgots automātiskais atbildētājs 
Izveidojiet dažādus automātisko atbildētāju ziņojumus dažādām situācijām. Jūs tiksiet informēts par jauniem ziņojumiem pa e-pastu vai sms.
Aizņemts lampas lauks BLF ar zvanu paņemšanas funkciju 
Šīs divas funkcijas kopā uzlabo efektivitāti. Jūs varat redzēt, vai kolēģis ir zvana laikā, un, ja tiek izsaukts neaizņemts tālrunis, varat veikt zvanu pats, vienkārši nospiežot pogu tālrunī.
Klasiskie grupas zvani
Vai vēlaties, lai visa nodaļa būtu sasniedzama zem viena numura? Jūs izlemjat, uz kurām gala ierīcēm šis numurs attieksies. Tas ļauj izveidot komandas, piemēram, uzticības tālrunim vai nodrošināt, ka darbinieks vienlaikus ir sasniedzams vairākos dažādos scenārijos. Varat arī izveidot fiksētu pasūtījumu, kam ir mērķis Zvana signāls noteiktu laiku, pirms sāk zvanīt mērķis B, jo zvans bija neatbildēts.
Paralēlā zvanīšana
Grupās var būt ārējie tālruņi, piemēram, mobilie tālruņi, kā arī IP tālruņi. Tie visi zvana, kad tiek izsaukts uzņēmuma centrālais numurs.
Nakts režīms
Katra darba diena beidzas! Tas nenozīmē, ka zvani pārstāj ienākt. Izmantojiet nakts režīmu, lai definētu, kas notiek ar zvaniem pēc tam, kad esat aizgājis. Varat tos pārsūtīt kolēģim vai automātiskajam atbildētājam. Varat arī ierakstīt ziņojumu, norādot savu darba laiku, bet neļaujot zvanītājam atstāt ziņojumu.
Fax2Mail un Web2Fax 
Aizmirstiet par parasto faksa aparātu. Šī funkcija ļauj nosūtīt un saņemt faksa ziņojumus, neizmantojot papīru. VAS darbojas ar tiešsaistes faksa funkciju. Ienākošie faksi ir e-pasta pielikumi PDF formātā un tādējādi bez maksas. Faksus var nosūtīt tiešsaistē, izmantojot planšetdatoru, viedtālruni vai datoru.
PIN aizsargātas konferenču telpas
Konferences funkcija ir ideāla, ja vēlaties vienlaikus sarunāties ar vairākiem cilvēkiem. PIN koda izmantošana nodrošina, ka konferencei faktiski var piekļūt tikai tie cilvēki, kuriem tika piešķirts PIN kods.
Automātiskā konfigurēšana (Zero touch) 
Jūs varat automātiski konfigurēt savus IP tālruņus CloudPBX, lai ietaupītu laiku un enerģiju.
Pašapkalpošanās portāls – personīga piekļuve
Jūs varat piešķirt saviem darbiniekiem atļauju pašiem pārvaldīt dažas termināļa ierīces un paplašinājumus. Tādā veidā viņiem nav jāsazinās ar administratoru par katru zvanu pāradresēšanas darbību.
Izmantojot OfficeDesk, var iestatīt, aktivizēt un deaktivizēt tādas funkcijas kā zvanu pāradresēšana, automātiskais atbildētājs un nakts režīms.
Outlook un TAPI
    TAPI draiveris ļauj zvanīt uz numuriem tieši no Windows programmām, piemēram, Outlook. Noklikšķinot uz numura, iezvanās tālrunis.

Premium funkcijas 
-UMS box (Visual voicemail/faxmail/recordings) 
-Pastāvīga zvanu ierakstīšana
-Vadītāja palīgs 
-Zvanu pabeigšanas aizņemts abonents (CCBS) un zvana pabeigšana Bez atbildes (CCNR) 
-Zvanu pārslēgšana starp ip telefonu – mobilo tālruni (swap zvans)  
-Nodošana starp 2G/3G/4G/5G
-Serveris ienākošajiem zvaniem un uzņēmuma korporatīvajam čatam
-Klātbūtnes pārvaldība
-Mākoņa LDAP tālruņu grāmata
-Tūlītējā ziņojumapmaiņa (čats)
-Video
-Ekrāna koplietošana

Premium risinājumi
    MS Teams
    Zvanu centrs

Features:

Bezlimita zvani (LV)
Bezlimita zvani (Pasaule)
Pamata funkcionalitāte
Mobile Control
Desktop Control
Telefonu grāmata
Kalendārs
Zvanu liegums
Paralēlais zvans
Zvanu atskaites
Zvanu rindas funkcija
Cloud PBX reģistrācijas: 1 vai 3
Balss pasts, Fakss
Konferences zvans
IVR
Mobile Control comfort
Desktop Control comfort
Zvanu ieraksts

Cloud PBX Bizness

€ 3,90 /mēnesī

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

    Bezlimita zvani (LV)

    Bezlimita zvani (Pasaule)

    Pamata funkcionalitāte

    Mobile Control

    Desktop Control

    Telefonu grāmata

    Kalendārs

    Zvanu liegums

    Paralēlais zvans

    Zvanu atskaites

    Zvanu rindas funkcija

    Cloud PBX reģistrācijas: 1 vai 3

    Balss pasts, Fakss

    Konferences zvans

    IVR

    Mobile Control comfort

    Desktop Control comfort

    Zvanu ieraksts

    Cloud PBX Bizness

    € 3,90 /mēnesī

      Paldies par pieprasījumu!

      Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

      Pieprasījums saņemts!

      Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

      Latvija Bezlimits

      € 9,45 /mēnesī

        Paldies par pieprasījumu!

        Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

        Pieprasījums saņemts!

        Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

        Bezlimita zvani (LV)

        Bezlimita zvani (Pasaule)

        Pamata funkcionalitāte

        Mobile Control

        Desktop Control

        Telefonu grāmata

        Kalendārs

        Zvanu liegums

        Paralēlais zvans

        Zvanu atskaites

        Zvanu rindas funkcija

        Cloud PBX reģistrācijas: 1 vai 3

        Balss pasts, Fakss

        Konferences zvans

        IVR

        Mobile Control comfort

        Desktop Control comfort

        Zvanu ieraksts

        Latvija Bezlimits

        € 9,45 /mēnesī

          Paldies par pieprasījumu!

          Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

          Pieprasījums saņemts!

          Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

          PASAULE BEZLIMITS

          € 13,89 /mēnesī

            Paldies par pieprasījumu!

            Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

            Pieprasījums saņemts!

            Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

            Bezlimita zvani (LV)

            Bezlimita zvani (Pasaule)

            Pamata funkcionalitāte

            Mobile Control

            Desktop Control

            Telefonu grāmata

            Kalendārs

            Zvanu liegums

            Paralēlais zvans

            Zvanu atskaites

            Zvanu rindas funkcija

            Cloud PBX reģistrācijas: 1 vai 3

            Balss pasts, Fakss

            Konferences zvans

            IVR

            Mobile Control comfort

            Desktop Control comfort

            Zvanu ieraksts

            PASAULE BEZLIMITS

            € 13,89 /mēnesī

              Paldies par pieprasījumu!

              Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

              Pieprasījums saņemts!

              Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

              Uzticamība un kvalitāte

              Datu serveri atrodas fiziski apsargātā LVRTC datu centrā, kas nodrošina pakalpojuma drošību un nepārtrauktību. Kā pakalpojuma sniedzējs CSC TELECOM pilnībā atbild par virtuālās centrāles drošību. CSC TELECOM piedāvā kvalitatīvu IP telefonijas risinājumu, kas aizsargāts ar Audiocodes SBC.

              Sazinieties ar mums