PBX funkcijas

Veiksmīgas komunikācijas pamatu uzlabošana
Kopdarbs nekad nav bijis tik vienkāršs – mūsu CloudPBX piedāvā visas modernas telefonu sistēmas funkcijas ļoti ērtā veidā. Neatkarīgi no tā, vai jūsu darbinieki sēž birojā, ir ceļā vai mājās jebkurā pasaules vietā, viņi jebkurā laikā var pieslēgties jūsu tālruņu sistēmai bez grūtībām.
Pamatfunkcijas, piemēram, pārslēgšanās starp zvaniem, sasniedzamība vairāk nekā vienā ierīcē un zvanu turēšana un pārsūtīšana, mūsdienās tiek uzskatītas par standarta funkcijām, un tās, protams, ir iekļautas.
Tomēr mūsu produkts piedāvā vēl vieglāk lietojamas funkcijas, lai padarītu darba dienu vēl plūstošāku.

Ērtības funkcijas

Aizņemtības status
Skatiet, kurš ir zvana laikā un kurš nav aizņemts
BLF ļauj uzraudzīt kolēģu tālruņu statusu, savienojot to numurus ar tālruņa lampām un arī ar Communi5 aplikāciju. Kad iedegas lampa, jūs zināt, ka darbinieks ar šādu numuru pašlaik veic zvanu. Ja jums ir zvana pārņemšanas funkcija un redzat, ka zvana kolēģa tālrunis, zvanu varat pārņemt pats, vienkārši nospiežot atbilstošo pogu tālrunī.

Mūzika zvana gaidīšanas laikā 
Atskaņojiet savu mūziku klientam, kas gaida uz līnijas.

Mobilo telefonu integrācija
    – ar "Seko man"
   To var uzstādīt tā, lai galvenā numura maršruta konfigurācijā iekļautu mobilo ierīci. Jūsu mobilais tālrunis zvanīs vienlaikus ar jūsu līniju vai kādā brīdī pēc tam. Pēdējo funkciju sauc Follow Me. Tas ļauj jums definēt mērķi, kas zvanīs noteiktā laika periodā pēc jūsu pamata līnijas. Mērķis var būt jūsu mobilais vai cits tālrunis.
    – Ar viedtālruņa lietotni
    Pārveidojiet savu līnijas numuru par mobilā tālruņa numuru, izmantojot viedtālruņa lietotni. Viss, kas jums jādara, ir iestatīt mērķi, kas ir saistīts ar numuru, un pēc tam varat veikt zvanus uz savu līniju jebkurā vietā.  CSC TELECOM piedāvā lietotnes iOS un Android ierīcēm.
    – Kā mobilais PBX

Multi-location- sagrupējiet dažādas vietas vienā sistēmā
Ir ļoti viegli pārvaldīt numurus ar dažādiem pasaules valstu kodiem ar mākoņa telefonu sistēmu. Vienkārši veidojiet atrašanās vietas grupās. Piemēram, Vīnes un Berlīnes darbinieki var strādāt kopā tā, it kā viņi sēdētu viens otram blakus.

Numerācijas plāns
Ja vēlaties migrēt esošās atrašanās vietas un to numurus, varat to izdarīt, nemainot atrašanās vietu numurus. Viss, kas jums jādara, ir piešķirt unikālu kodu katram novietojumam. Kods tiek izmantots pirms esošajiem numuriem, tādējādi izvairoties no numerācijas plānu pārklāšanās.

Ātrā numura sastādīšana
Mākoņa sakaru sistēmas lietotājiem ir jāzvana tikai noteikts ātrā zvana numurs, nevis pilns numurs, lai sasniegtu koļēģi.


Vadītājiem  


Zvanu rindas (ACD)
Ar peles klikšķi jūs varat pievienot zvanu rindu, kas zvanītājus nekavējoties izsauks, neklausoties anonīmu zvana signālu. Izveidojiet meklēšanas grupu, lai efektīvi un vienmērīgi apstrādātu zvanus.

Pielāgots automātiskais atbildētājs 
Izveidojiet dažādus automātisko atbildētāju ziņojumus dažādām situācijām. Jūs tiksiet informēts par jauniem ziņojumiem pa e-pastu vai sms.

Aizņemts lampas lauks BLF ar zvanu paņemšanas funkciju 
Šīs divas funkcijas kopā uzlabo efektivitāti. Jūs varat redzēt, vai kolēģis ir zvana laikā, un, ja tiek izsaukts neaizņemts tālrunis, varat veikt zvanu pats, vienkārši nospiežot pogu tālrunī.

Klasiskie grupas zvani
Vai vēlaties, lai visa nodaļa būtu sasniedzama zem viena numura? Jūs izlemjat, uz kurām gala ierīcēm šis numurs attieksies. Tas ļauj izveidot komandas, piemēram, uzticības tālrunim vai nodrošināt, ka darbinieks vienlaikus ir sasniedzams vairākos dažādos scenārijos. Varat arī izveidot fiksētu pasūtījumu, kam ir mērķis Zvana signāls noteiktu laiku, pirms sāk zvanīt mērķis B, jo zvans bija neatbildēts.

Paralēlā zvanīšana
Grupās var būt ārējie tālruņi, piemēram, mobilie tālruņi, kā arī IP tālruņi. Tie visi zvana, kad tiek izsaukts uzņēmuma centrālais numurs.

Nakts režīms
Katra darba diena beidzas! Tas nenozīmē, ka zvani pārstāj ienākt. Izmantojiet nakts režīmu, lai definētu, kas notiek ar zvaniem pēc tam, kad esat aizgājis. Varat tos pārsūtīt kolēģim vai automātiskajam atbildētājam. Varat arī ierakstīt ziņojumu, norādot savu darba laiku, bet neļaujot zvanītājam atstāt ziņojumu.

Fax2Mail un Web2Fax 
Aizmirstiet par parasto faksa aparātu. Šī funkcija ļauj nosūtīt un saņemt faksa ziņojumus, neizmantojot papīru. VAS darbojas ar tiešsaistes faksa funkciju. Ienākošie faksi ir e-pasta pielikumi PDF formātā un tādējādi bez maksas. Faksus var nosūtīt tiešsaistē, izmantojot planšetdatoru, viedtālruni vai datoru.

PIN aizsargātas konferenču telpas
Konferences funkcija ir ideāla, ja vēlaties vienlaikus sarunāties ar vairākiem cilvēkiem. PIN koda izmantošana nodrošina, ka konferencei faktiski var piekļūt tikai tie cilvēki, kuriem tika piešķirts PIN kods.

Automātiskā konfigurēšana (Zero touch) 
Jūs varat automātiski konfigurēt savus IP tālruņus CloudPBX, lai ietaupītu laiku un enerģiju.

Pašapkalpošanās portāls – personīga piekļuve
Jūs varat piešķirt saviem darbiniekiem atļauju pašiem pārvaldīt dažas termināļa ierīces un paplašinājumus. Tādā veidā viņiem nav jāsazinās ar administratoru par katru zvanu pāradresēšanas darbību.
Izmantojot OfficeDesk, var iestatīt, aktivizēt un deaktivizēt tādas funkcijas kā zvanu pāradresēšana, automātiskais atbildētājs un nakts režīms.

Outlook un TAPI
    TAPI draiveris ļauj zvanīt uz numuriem tieši no Windows programmām, piemēram, Outlook. Noklikšķinot uz numura, iezvanās tālrunis.

Premium funkcijas 
-UMS box (Visual voicemail/faxmail/recordings) 
-Pastāvīga zvanu ierakstīšana
-Vadītāja palīgs 
-Zvanu pabeigšanas aizņemts abonents (CCBS) un zvana pabeigšana Bez atbildes (CCNR) 
-Zvanu pārslēgšana starp ip telefonu – mobilo tālruni (swap zvans)  
-Nodošana starp 2G/3G/4G/5G
-Serveris ienākošajiem zvaniem un uzņēmuma korporatīvajam čatam
-Klātbūtnes pārvaldība
-Mākoņa LDAP tālruņu grāmata
-Tūlītējā ziņojumapmaiņa (čats)
-Video
-Ekrāna koplietošana

Premium risinājumi
    MS Teams
    Zvanu centrs

Sazinieties ar mums!