Autors: KĀRLIS LEIMANIS
20.aprīlis 10:30
Mērķauditorija: vidēju un lielu uzņēmumu pārdošanas, klientu apkalpošanas un IT vadītāji.
Pēc statistikas datiem, aptuveni 70-90% no IT projektiem izgāžas. Līdzīgi var būt arī ar Kontakta centra ieviešanu jūsu organizācijā..
Vebinārā Kārlis iezīmēs pamata lietas, ar kurām sākt, lai Zvanu centra vai Kontaktu centra ieviešana neizgāztos jūsu uzņēmuma jau startā.
Autors: JĀNIS STRUMPMANIS
15.02.2023. 10:30
Mērķauditorija: vidēju un lielu uzņēmumu pārdošanas un IT vadītāji.
Runāsim par:
-CloudPBX priekšrocības pret tradicionāliem PBX risinājumiem.
-Mūsdienīgi zvanu pārvaldīšanas risinājumi vidēji lielajos un lielajos uzņēmumos.
-Darbinieku unificētā saziņa un sadarbība, strādājot ofisā un no mājām.
-Cloud PBX integrācijas iespējas ar uzņēmuma PBX risinājumu, lai paplašinātu esošās vecās centrāles funkcionalitāti.
-Balss tīkla transformācija no fiksētiem telefoniem uz MS Teams
-Lietotāju pieprasītākā funkcionalitāte uzņēmumos ar 20+ darbiniekiem
Autors: KASPARS RAISKUMS
12.01.2023.
Pexip vienkāršo video saziņu pāri robežām, biznesam un platformām. Ļaujiet, lai visus redz, dzird un iekļauj. Pexip ir vieta, kur satiekas komandas un tehnoloģijas, vienkāršojot videokonferenču pieredzi un darba procesus. Mēs palīdzam nojaukt šķēršļus, lai uzlabotu video saziņu.
Autors: DIEGO GOSMAR
23. AUGUSTĀ 14:00
Aicinām pieslēgties vebināram un uzzināt par:
- Omnichannel kontaktu centriem
-Mašīnmācīšanos
-Sentiment Analysis -Mākslīgo intelektu
Autors: SERGEJS JEROFEJEVS
PIEEJAMS IERAKSTS
Lai pieslēgtu savam uzņēmumam citas valsts numuru, nemaz nav uz turieni jādodas. Starptautiskie numuri numurs Jūsu ārvalstu klientiem aiztaupīs mulsumu par ienākošajiem zvaniem no ārvalstīm!
Autors: KĀRLIS LEIMANIS
PIEEJAMS IERAKSTS
Šobrīd valsts organizācijas un daudzi uzņēmumi strādā pēckrīzes/ krīzes laika formātā. Daudziem Pandēmija ieviesa paliekošas korekcijas uz darba organizēšanu, informācijas apmaiņu, saskarsmi, kas ietekmē ne tikai darbu ar ārējiem klientiem, bet arī ar iekšējiem.
Tikšanās laikā aprunāsimies par to, cik svarīgi ir strādāt ar saviem klientiem tiem pieņemamā vidē un ātrumā.
Autore: ELĪZA JUDZIKA
PIEEJAMS IERAKSTS
Autors: JĀNIS STRUMPMANIS
PIEEJAMS IERAKSTS
Autore: ANŽELIKA ČIĻIMOVA
pieejams ieraksts
Uzticiet Jūsu rutīnas darbus tiem, kas tos paveiks ātrāk, precīzāk un bez kļūdām! Robotiem vienmēr ir labs noskaņojums, tiem neapnīk darīt vienu un to pašu!