CSC TELECOM vebināri

CRM SAP Sales & Service Cloud

Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

18 . aprīlis 10:30

Klientu pieredzes pamatā ir klientu apkalpošana. Katrs apkalpošanas mirklis ir patiesības mirklis, kas pārbauda jūsu organizāciju.
- Cik ātri spējat reaģēt?
- Cik lielā mērā atvieglojat savu klientu dzīvi?
- Cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai atrisinātu problēmu un klients paliktu apmierināts?

Uzzināt vairāk

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

    XCALLY omnichannel kontaktu centra Roadmap 2024.

    Autors: ANŽELIKA CIBUĻSKA

    11 . aprīlis 10:30

    Uzziniet par XCALLY produkta jauninājumiem, kas plānoti 2024. gadā.

    Uzzināt vairāk

      Paldies par pieprasījumu!

      Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

      Pieprasījums saņemts!

      Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

      Kā procesu digitalizācija veicina iekšējo disciplīnu un uzņēmuma izaugsmi.

      Autors: ELĪZA JUDZIKA

      21 . marts 10:30

      Runāsim par CSC piedāvātiem CRM risinājumiem un to ieviešanas izmaksām.

      Uzzināt vairāk

        Paldies par pieprasījumu!

        Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

        Pieprasījums saņemts!

        Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

        Klientu komunikācijas iemesli un uzņēmumu reakcija

        Autors: ELĪZA JUDZIKA

        7 . marts 10:30

        Parunāsim par CSC piedāvātiem zvanu centru risinājumiem un to ieviešanas izmaksām 

        Uzzināt vairāk

          Paldies par pieprasījumu!

          Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

          Pieprasījums saņemts!

          Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

          Balsošanas, ziedojumu un citi maksas tālruņi.

          Autors: ELĪZA JUDZIKA

          Pieejams ieraksts

          Runāsim par to, kas ir paaugstinātas maksas tālruņi, kādiem uzņēmumiem piemērots šis risinājums, kādas ir prognozes par pakalpojuma attīstību nākotnē.

          Uzzināt vairāk

            Paldies par pieprasījumu!

            Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

            Pieprasījums saņemts!

            Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

            Biznesa saziņa ar klientiem SMS un WhatsApp

            Autors: MADARA PODDUBNAJA

            20.septembris 10:30

            Laikā, kad mūsu klienti ir mobili, arī mums pašiem tādiem jākļūst.

            Runāsim par to, kāpēc klientiem nepieciešami atgādinājumi, kā labāk atgādināt un kādas ir šī brīža tehnoloģiskās iespējas.

            Uzzināt vairāk

              Paldies par pieprasījumu!

              Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

              Pieprasījums saņemts!

              Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

              Projektu vadība kontaktu centra ieviešanai

              Autors: KĀRLIS LEIMANIS

              20.aprīlis 10:30

              Mērķauditorija: vidēju un lielu uzņēmumu pārdošanas, klientu apkalpošanas un IT vadītāji.

              Pēc statistikas datiem, aptuveni 70-90% no IT projektiem izgāžas.  Līdzīgi var būt arī ar Kontakta centra ieviešanu jūsu organizācijā..

              Vebinārā  Kārlis iezīmēs pamata lietas, ar kurām sākt, lai Zvanu centra vai Kontaktu centra ieviešana neizgāztos jūsu uzņēmuma jau startā.

              Uzzināt vairāk

                Paldies par pieprasījumu!

                Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                Pieprasījums saņemts!

                Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                Tik daudz iemeslu, kāpēc izvēlēties uzņēmuma zvanu pārvaldīšanai Cloud PBX!

                Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

                15.02.2023. 10:30

                Mērķauditorija: vidēju un lielu uzņēmumu pārdošanas un IT vadītāji.

                Runāsim par:
                -CloudPBX priekšrocības pret tradicionāliem PBX risinājumiem.
                -Mūsdienīgi zvanu pārvaldīšanas risinājumi vidēji lielajos un lielajos uzņēmumos.  
                -Darbinieku unificētā saziņa un sadarbība, strādājot ofisā un no mājām.
                -Cloud PBX integrācijas iespējas ar uzņēmuma PBX risinājumu, lai paplašinātu esošās vecās centrāles funkcionalitāti.
                -Balss tīkla transformācija no fiksētiem telefoniem uz MS Teams
                -Lietotāju pieprasītākā funkcionalitāte uzņēmumos ar 20+ darbiniekiem

                  Paldies par pieprasījumu!

                  Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                  Pieprasījums saņemts!

                  Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                  PEXIP videokonferences. Pienācis laiks cilvēkam atkal būt uzmanības centrā.

                  Autors: KASPARS RAISKUMS

                  12.01.2023.

                  Pexip vienkāršo video saziņu pāri robežām, biznesam un platformām. Ļaujiet, lai visus redz, dzird un iekļauj. Pexip ir vieta, kur satiekas komandas un tehnoloģijas, vienkāršojot videokonferenču pieredzi un darba procesus. Mēs palīdzam nojaukt šķēršļus, lai uzlabotu video saziņu.

                    Paldies par pieprasījumu!

                    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                    Pieprasījums saņemts!

                    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.