CSC TELECOM vebināri

Projektu vadība kontaktu centra ieviešanai

Autors: KĀRLIS LEIMANIS

20.aprīlis 10:30

Mērķauditorija: vidēju un lielu uzņēmumu pārdošanas, klientu apkalpošanas un IT vadītāji.

Pēc statistikas datiem, aptuveni 70-90% no IT projektiem izgāžas.  Līdzīgi var būt arī ar Kontakta centra ieviešanu jūsu organizācijā..

Vebinārā  Kārlis iezīmēs pamata lietas, ar kurām sākt, lai Zvanu centra vai Kontaktu centra ieviešana neizgāztos jūsu uzņēmuma jau startā.

Uzzināt vairāk

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

    Tik daudz iemeslu, kāpēc izvēlēties uzņēmuma zvanu pārvaldīšanai Cloud PBX!

    Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

    15.02.2023. 10:30

    Mērķauditorija: vidēju un lielu uzņēmumu pārdošanas un IT vadītāji.

    Runāsim par:
    -CloudPBX priekšrocības pret tradicionāliem PBX risinājumiem.
    -Mūsdienīgi zvanu pārvaldīšanas risinājumi vidēji lielajos un lielajos uzņēmumos.  
    -Darbinieku unificētā saziņa un sadarbība, strādājot ofisā un no mājām.
    -Cloud PBX integrācijas iespējas ar uzņēmuma PBX risinājumu, lai paplašinātu esošās vecās centrāles funkcionalitāti.
    -Balss tīkla transformācija no fiksētiem telefoniem uz MS Teams
    -Lietotāju pieprasītākā funkcionalitāte uzņēmumos ar 20+ darbiniekiem

      Paldies par pieprasījumu!

      Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

      Pieprasījums saņemts!

      Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

      PEXIP videokonferences. Pienācis laiks cilvēkam atkal būt uzmanības centrā.

      Autors: KASPARS RAISKUMS

      12.01.2023.

      Pexip vienkāršo video saziņu pāri robežām, biznesam un platformām. Ļaujiet, lai visus redz, dzird un iekļauj. Pexip ir vieta, kur satiekas komandas un tehnoloģijas, vienkāršojot videokonferenču pieredzi un darba procesus. Mēs palīdzam nojaukt šķēršļus, lai uzlabotu video saziņu.

        Paldies par pieprasījumu!

        Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

        Pieprasījums saņemts!

        Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

        Mākslīgā intelekta pielietojums klientu apkalpošanā

        Autors: DIEGO GOSMAR

        23. AUGUSTĀ 14:00

        Aicinām pieslēgties vebināram un uzzināt par:

        - Omnichannel kontaktu centriem

        -Mašīnmācīšanos

        -Sentiment Analysis -Mākslīgo intelektu

        Uzzināt vairāk

          Paldies par pieprasījumu!

          Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

          Pieprasījums saņemts!

          Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

          Latvijas +371x numuri eksportējošiem uzņēmumiem. Lieto tikai vietējos un nemeklē citus!

          Autors: SERGEJS JEROFEJEVS

          PIEEJAMS IERAKSTS

          Lai pieslēgtu savam uzņēmumam citas valsts numuru, nemaz nav uz turieni jādodas. Starptautiskie numuri numurs Jūsu ārvalstu klientiem aiztaupīs mulsumu par ienākošajiem zvaniem no ārvalstīm!

          Uzzināt vairāk

            Paldies par pieprasījumu!

            Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

            Pieprasījums saņemts!

            Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

            Digitālā komunikācija ar klientiem – kontaktu centri ir mūsdienu komunikācijas pamata rīks

            Autors: KĀRLIS LEIMANIS

            PIEEJAMS IERAKSTS

            Šobrīd valsts organizācijas un daudzi uzņēmumi strādā pēckrīzes/ krīzes laika formātā. Daudziem Pandēmija ieviesa paliekošas korekcijas uz darba organizēšanu, informācijas apmaiņu, saskarsmi, kas ietekmē ne tikai darbu ar ārējiem klientiem, bet arī ar iekšējiem.

            Tikšanās laikā aprunāsimies par to, cik svarīgi ir strādāt ar saviem klientiem tiem pieņemamā vidē un ātrumā.

            Uzzināt vairāk

              Paldies par pieprasījumu!

              Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

              Pieprasījums saņemts!

              Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

              SMS ir tikai tekstiņi. Kā neizmantot priekšrocības.

              Autore: ELĪZA JUDZIKA

              PIEEJAMS IERAKSTS

              • Premium SMS, kas ļauj apmaksāt rēķinus, samaksāt par precēm un pakalpojumiem, kā arī pieteiktos regulāriem ikmēneša maksājumiem.
              •  Divvirzienu SMS nodrošina iespēju klientam atbildēt uz saņemtajām SMS rakstot vai atzvanot.  
              • HLR- pieprasījumi - ātrai datubāzes aktualizēšanai.
              Uzzināt vairāk

                Paldies par pieprasījumu!

                Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                Pieprasījums saņemts!

                Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                Microsoft Teams tālrunis, ne tikai videokonferencēm

                Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

                PIEEJAMS IERAKSTS

                • Microsoft 365 Business voice konceptu;
                • Kādiem uzņēmumiem piemērots šis risinājums;
                • Galvenā funkcionalitāte un ieguvumi;
                • Atskaites;
                • Risinājuma izmaksas un iespējas ietaupīt.
                Uzzināt vairāk

                  Paldies par pieprasījumu!

                  Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                  Pieprasījums saņemts!

                  Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                  Mēs turpinām veikt rutīnas darbus un neizmantojam robotizācijas iespējas.

                  Autore: ANŽELIKA ČIĻIMOVA

                  pieejams ieraksts

                  Uzticiet Jūsu rutīnas darbus tiem, kas tos paveiks ātrāk, precīzāk un bez kļūdām! Robotiem vienmēr ir labs noskaņojums, tiem neapnīk darīt vienu un to pašu!

                  Uzzināt vairāk

                    Paldies par pieprasījumu!

                    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                    Pieprasījums saņemts!

                    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.