CSC TELECOM vebināri

AI AND CX: EMPOWERING TELECOM & EDUCATION

Uzzināt vairāk

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

    Lauztie stereotipi: augstas kvalitātes klientu apkalpošana auto tirdzniecībā

    Autors: ELĪZA JUDZIKA

    25 . aprīlis 10:30

    Saruna starp Longo un CSC par stereotipiem, kas saistīti ir automašīnu tirgošanu un kā tos iespējams lauzt ar veiksmīgu klientu apkalpošanu. Apspriedīsim galvenos mērķus un ieguvumus, ieviešot zvanu centru.

    Uzzināt vairāk

      Paldies par pieprasījumu!

      Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

      Pieprasījums saņemts!

      Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

      CRM SAP Sales & Service Cloud

      Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

      18 . aprīlis 10:30

      Klientu pieredzes pamatā ir klientu apkalpošana. Katrs apkalpošanas mirklis ir patiesības mirklis, kas pārbauda jūsu organizāciju.
      - Cik ātri spējat reaģēt?
      - Cik lielā mērā atvieglojat savu klientu dzīvi?
      - Cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai atrisinātu problēmu un klients paliktu apmierināts?

      Uzzināt vairāk

        Paldies par pieprasījumu!

        Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

        Pieprasījums saņemts!

        Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

        XCALLY omnichannel kontaktu centra Roadmap 2024.

        Autors: ANŽELIKA CIBUĻSKA

        11 . aprīlis 10:30

        Uzziniet par XCALLY produkta jauninājumiem, kas plānoti 2024. gadā.

        Uzzināt vairāk

          Paldies par pieprasījumu!

          Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

          Pieprasījums saņemts!

          Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

          Kā procesu digitalizācija veicina iekšējo disciplīnu un uzņēmuma izaugsmi.

          Autors: ELĪZA JUDZIKA

          21 . marts 10:30

          Runāsim par CSC piedāvātiem CRM risinājumiem un to ieviešanas izmaksām.

          Uzzināt vairāk

            Paldies par pieprasījumu!

            Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

            Pieprasījums saņemts!

            Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

            Klientu komunikācijas iemesli un uzņēmumu reakcija

            Autors: ELĪZA JUDZIKA

            7 . marts 10:30

            Parunāsim par CSC piedāvātiem zvanu centru risinājumiem un to ieviešanas izmaksām 

            Uzzināt vairāk

              Paldies par pieprasījumu!

              Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

              Pieprasījums saņemts!

              Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

              Balsošanas, ziedojumu un citi maksas tālruņi.

              Autors: ELĪZA JUDZIKA

              Pieejams ieraksts

              Runāsim par to, kas ir paaugstinātas maksas tālruņi, kādiem uzņēmumiem piemērots šis risinājums, kādas ir prognozes par pakalpojuma attīstību nākotnē.

              Uzzināt vairāk

                Paldies par pieprasījumu!

                Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                Pieprasījums saņemts!

                Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                Biznesa saziņa ar klientiem SMS un WhatsApp

                Autors: MADARA PODDUBNAJA

                20.septembris 10:30

                Laikā, kad mūsu klienti ir mobili, arī mums pašiem tādiem jākļūst.

                Runāsim par to, kāpēc klientiem nepieciešami atgādinājumi, kā labāk atgādināt un kādas ir šī brīža tehnoloģiskās iespējas.

                Uzzināt vairāk

                  Paldies par pieprasījumu!

                  Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                  Pieprasījums saņemts!

                  Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                  Projektu vadība kontaktu centra ieviešanai

                  Autors: KĀRLIS LEIMANIS

                  20.aprīlis 10:30

                  Mērķauditorija: vidēju un lielu uzņēmumu pārdošanas, klientu apkalpošanas un IT vadītāji.

                  Pēc statistikas datiem, aptuveni 70-90% no IT projektiem izgāžas.  Līdzīgi var būt arī ar Kontakta centra ieviešanu jūsu organizācijā..

                  Vebinārā  Kārlis iezīmēs pamata lietas, ar kurām sākt, lai Zvanu centra vai Kontaktu centra ieviešana neizgāztos jūsu uzņēmuma jau startā.

                  Uzzināt vairāk

                    Paldies par pieprasījumu!

                    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                    Pieprasījums saņemts!

                    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.