CSC TELECOM vebināri

Vidzemes slimnīca. No pieraksta līdz atveseļošanai: veiksmīgs pacienta ceļš

Studijas viesis : Kristīne Tiltiņa

15 . jūlijs 10:30

Kā slimnīca var kļūt pacientam saprotamāka, un apkalpošana- ātrāka un draudzīgāka, bez papildu slodzes personālam?

Uzzināt vairāk

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

    WhatsApp – esi sasniedzams, esi moderns: WhatsApp business API, mūsdienu komunikāciju rīks

    Autors: ELĪZA JUDZIKA

    3 . jūnijs 10:30

    Jūsu klientu apziņošana ar WhatsApp. Outbond kampaņas, iegumumi un priekšrocības.

    Uzzināt vairāk

      Paldies par pieprasījumu!

      Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

      Pieprasījums saņemts!

      Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

      Personu identifikācijas iespējas zvanu centrā, izmantojot SmartID un E-paraksts mobile: zini savu klientu

      Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

      17 . jūnijs 10:30

      Kāpēc klienta identifikācija ir būtiska tieši zvanu centrā? Vai ar “pazīstu pēc balss” vairs nepietiek? Kādi ir riski?

      Uzzināt vairāk

        Paldies par pieprasījumu!

        Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

        Pieprasījums saņemts!

        Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

        Pieejamie numuru diapazoni Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

        Autors: ELĪZA JUDZIKA

        1 . jūlijs 10:30

        Kas īsti ir "numuru diapazons" un kāpēc tas ir svarīgs uzņēmuma komunikācijā? Kādas ir galvenās atšķirības starp dažādu veidu numuriem?

        Uzzināt vairāk

          Paldies par pieprasījumu!

          Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

          Pieprasījums saņemts!

          Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

          Biznesa komunikācija ar SMS: ātrs un vienkāršs veids, kā informēt klientus

          Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

          29 . jūlijs 10:30

          Kāpēc SMS joprojām ir aktuāls saziņas kanāls uzņēmumiem 2025. gadā?

          Uzzināt vairāk

            Paldies par pieprasījumu!

            Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

            Pieprasījums saņemts!

            Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

            CSC SENDER – Efektīva e-pasta mārketinga stratēģija ar CSC Sender

            Autors: ELĪZA JUDZIKA

            26 . augusts 10:30

            Kas ir CSC Sender? LIVE DEMO

            Uzzināt vairāk

              Paldies par pieprasījumu!

              Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

              Pieprasījums saņemts!

              Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

              WhatsApp mārketings

              Autors: ELĪZA JUDZIKA

              26 . septembris 10:30

              Jūsu klientu apziņošana ar WhatsApp. Outbond kampaņas, Meta šabloni un citas inovatīvās priekšrocības.

              Uzzināt vairāk

                Paldies par pieprasījumu!

                Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                Pieprasījums saņemts!

                Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                AI AND CX: EMPOWERING TELECOM & EDUCATION

                Uzzināt vairāk

                  Paldies par pieprasījumu!

                  Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                  Pieprasījums saņemts!

                  Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                  Lauztie stereotipi: augstas kvalitātes klientu apkalpošana auto tirdzniecībā

                  Autors: ELĪZA JUDZIKA

                  25 . aprīlis 10:30

                  Saruna starp Longo un CSC par stereotipiem, kas saistīti ir automašīnu tirgošanu un kā tos iespējams lauzt ar veiksmīgu klientu apkalpošanu. Apspriedīsim galvenos mērķus un ieguvumus, ieviešot zvanu centru.

                  Uzzināt vairāk

                    Paldies par pieprasījumu!

                    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                    Pieprasījums saņemts!

                    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.