No pieraksta līdz atveseļošanai: veiksmīgs pacienta ceļš

15. jūlijā 10:30

APSPRIEDĪSIM:

  • Vai Vidzemes slimnīcā tiek sekots līdzi pacienta ceļam un kas ir  galvenie kritēriji, lai tas būtu veiksmīgs?
  • Pierakstu sistēmu – kas palīdz pacientiem vienkāršāk tikt pie pakalpojumiem?
  • Vai pacienti galvenokārt zvana, izmanto e-pastu vai pierakstās izmantojot portālu?
  • Kā tiek nodrošināta informācijas nodošana pacientam saprotamā veidā ?
  • Kādas tehnoloģijas palīdz nodrošināt veiksmīgu pacienta pieredzi?
  • Kā ievāca atgriezenisko saiti no pacientiem un iegūtos rezultātus izmanto  procesu pilnveidošanai?

AUTORS:ELĪZA JUDZIKA
CSC TELECOM
PROJEKTU VADĪTĀJA
KRISTĪNE TILTIŅA
VIDZEMES SLIMNĪCAS
AMBULATORĀS DAĻAS VADĪTĀJA