CSC TELECOM vebināri

Inside Global Contact Centers: A Deep Dive with XCALLY

Studijas viesis : DAVIDE RODELLA

11. decembris 10:30

– Which markets adopt written channels (email, chat, messaging) the fastest

– How culture influences openness to automation and AI

– The most popular CRM and CX platforms across regions

Uzzināt vairāk

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

    Digitalizācijas atspēriens jūsu biznesam ar ar IT Klaster/EDIC atbalstu

    Studijas viesis : NELLIJA MAHOVA

    16. DECEMBRIS 10:30


    Saruna par to, kā IT Baltic palīdz Latvijas uzņēmumiem gudri digitalizēt procesus, izmēģināt jaunos risinājumus un izmantot pieejamo atbalstu līdz 20000 €.

    Uzzināt vairāk

      Paldies par pieprasījumu!

      Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

      Pieprasījums saņemts!

      Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

      No stenda līdz darījumam RIGA COMM 2025

      Studijas viesis : ELĪZA JUDZIKA

      4. DECEMBRIS 10:30

      -Kāpēc nolēmām piedalīties izstādē

      -Sagatavošanās process

      -Pasākuma norise - atklāti un godīgi

      -Rezultāti un secinājum

      Uzzināt vairāk

        Paldies par pieprasījumu!

        Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

        Pieprasījums saņemts!

        Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

        LU Profesionālās pilnveides akadēmija

        Studijas viesis : IRINA BAUSOVA

        21. oktobris 10:30

        -Kas ir PPA un kādi ir tās galvenie darbības mērķi?

        -Kādas ir šobrīd lielākās darba tirgus prasības attiecībā uz profesionālo izaugsmi un apmācībām?

        -Kā tiek izvēlētas tēmas un programmas, ko piedāvā PPA?

        Uzzināt vairāk

          Paldies par pieprasījumu!

          Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

          Pieprasījums saņemts!

          Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

          Jaunu klientu piesaistīšana un esošo apkalpošana, izmantojot zvanu centra ārpakalpojumu.

          Studijas viesis : Helvids Skeltons

          16 . septembris 10:30

          Ārpakalpojuma priekšrocības salīdzinājumā ar iekšējā zvanu centra uzturēšanu un ne tikai!

          Uzzināt vairāk

            Paldies par pieprasījumu!

            Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

            Pieprasījums saņemts!

            Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

            Vienots kanāls, nevainojama pieredze: inovācijas un izcilība pacientu apkalpošanā

            Studijas viesis : Ansis Grantiņš

            12 . augusts 10:30

            Kas mūsdienās nosaka “nevainojamu pacientu pieredzi” medicīnas iestādē?

            Uzzināt vairāk

              Paldies par pieprasījumu!

              Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

              Pieprasījums saņemts!

              Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

              Vidzemes slimnīca. No pieraksta līdz atveseļošanai: veiksmīgs pacienta ceļš

              Studijas viesis : Kristīne Tiltiņa

              15 . jūlijs 10:30

              Kā slimnīca var kļūt pacientam saprotamāka, un apkalpošana- ātrāka un draudzīgāka, bez papildu slodzes personālam?

              Uzzināt vairāk

                Paldies par pieprasījumu!

                Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                Pieprasījums saņemts!

                Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                WhatsApp – esi sasniedzams, esi moderns: WhatsApp business API, mūsdienu komunikāciju rīks

                Autors: ELĪZA JUDZIKA

                3 . jūnijs 10:30

                Jūsu klientu apziņošana ar WhatsApp. Outbond kampaņas, iegumumi un priekšrocības.

                Uzzināt vairāk

                  Paldies par pieprasījumu!

                  Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                  Pieprasījums saņemts!

                  Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                  Personu identifikācijas iespējas zvanu centrā, izmantojot SmartID un E-paraksts mobile: zini savu klientu

                  Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

                  17 . jūnijs 10:30

                  Kāpēc klienta identifikācija ir būtiska tieši zvanu centrā? Vai ar “pazīstu pēc balss” vairs nepietiek? Kādi ir riski?

                  Uzzināt vairāk

                    Paldies par pieprasījumu!

                    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                    Pieprasījums saņemts!

                    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.