CSC TELECOM vebināri

Jaunu klientu piesaistīšana un esošo apkalpošana, izmantojot zvanu centra ārpakalpojumu.

Studijas viesis : Helvids Skeltons

16 . septembris 10:30

Ārpakalpojuma priekšrocības salīdzinājumā ar iekšējā zvanu centra uzturēšanu un ne tikai!

Uzzināt vairāk

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

    Vienots kanāls, nevainojama pieredze: inovācijas un izcilība pacientu apkalpošanā

    Studijas viesis : Ansis Grantiņš

    12 . augusts 10:30

    Kas mūsdienās nosaka “nevainojamu pacientu pieredzi” medicīnas iestādē?

    Uzzināt vairāk

      Paldies par pieprasījumu!

      Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

      Pieprasījums saņemts!

      Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

      Vidzemes slimnīca. No pieraksta līdz atveseļošanai: veiksmīgs pacienta ceļš

      Studijas viesis : Kristīne Tiltiņa

      15 . jūlijs 10:30

      Kā slimnīca var kļūt pacientam saprotamāka, un apkalpošana- ātrāka un draudzīgāka, bez papildu slodzes personālam?

      Uzzināt vairāk

        Paldies par pieprasījumu!

        Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

        Pieprasījums saņemts!

        Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

        WhatsApp – esi sasniedzams, esi moderns: WhatsApp business API, mūsdienu komunikāciju rīks

        Autors: ELĪZA JUDZIKA

        3 . jūnijs 10:30

        Jūsu klientu apziņošana ar WhatsApp. Outbond kampaņas, iegumumi un priekšrocības.

        Uzzināt vairāk

          Paldies par pieprasījumu!

          Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

          Pieprasījums saņemts!

          Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

          Personu identifikācijas iespējas zvanu centrā, izmantojot SmartID un E-paraksts mobile: zini savu klientu

          Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

          17 . jūnijs 10:30

          Kāpēc klienta identifikācija ir būtiska tieši zvanu centrā? Vai ar “pazīstu pēc balss” vairs nepietiek? Kādi ir riski?

          Uzzināt vairāk

            Paldies par pieprasījumu!

            Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

            Pieprasījums saņemts!

            Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

            Pieejamie numuru diapazoni Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

            Autors: ELĪZA JUDZIKA

            1 . jūlijs 10:30

            Kas īsti ir "numuru diapazons" un kāpēc tas ir svarīgs uzņēmuma komunikācijā? Kādas ir galvenās atšķirības starp dažādu veidu numuriem?

            Uzzināt vairāk

              Paldies par pieprasījumu!

              Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

              Pieprasījums saņemts!

              Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

              Biznesa komunikācija ar SMS: ātrs un vienkāršs veids, kā informēt klientus

              Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

              29 . jūlijs 10:30

              Kāpēc SMS joprojām ir aktuāls saziņas kanāls uzņēmumiem 2025. gadā?

              Uzzināt vairāk

                Paldies par pieprasījumu!

                Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                Pieprasījums saņemts!

                Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                CSC SENDER – Efektīva e-pasta mārketinga stratēģija ar CSC Sender

                Autors: ELĪZA JUDZIKA

                26 . augusts 10:30

                Kas ir CSC Sender? LIVE DEMO

                Uzzināt vairāk

                  Paldies par pieprasījumu!

                  Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                  Pieprasījums saņemts!

                  Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                  WhatsApp mārketings

                  Autors: ELĪZA JUDZIKA

                  26 . septembris 10:30

                  Jūsu klientu apziņošana ar WhatsApp. Outbond kampaņas, Meta šabloni un citas inovatīvās priekšrocības.

                  Uzzināt vairāk

                    Paldies par pieprasījumu!

                    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                    Pieprasījums saņemts!

                    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.