CSC TELECOM vebināri

Vienots kanāls, nevainojama pieredze: inovācijas un izcilība pacientu apkalpošanā

Studijas viesis : Ansis Grantiņš

12 . augusts 10:30

Kas mūsdienās nosaka “nevainojamu pacientu pieredzi” medicīnas iestādē?

Uzzināt vairāk

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

    Vidzemes slimnīca. No pieraksta līdz atveseļošanai: veiksmīgs pacienta ceļš

    Studijas viesis : Kristīne Tiltiņa

    15 . jūlijs 10:30

    Kā slimnīca var kļūt pacientam saprotamāka, un apkalpošana- ātrāka un draudzīgāka, bez papildu slodzes personālam?

    Uzzināt vairāk

      Paldies par pieprasījumu!

      Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

      Pieprasījums saņemts!

      Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

      WhatsApp – esi sasniedzams, esi moderns: WhatsApp business API, mūsdienu komunikāciju rīks

      Autors: ELĪZA JUDZIKA

      3 . jūnijs 10:30

      Jūsu klientu apziņošana ar WhatsApp. Outbond kampaņas, iegumumi un priekšrocības.

      Uzzināt vairāk

        Paldies par pieprasījumu!

        Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

        Pieprasījums saņemts!

        Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

        Personu identifikācijas iespējas zvanu centrā, izmantojot SmartID un E-paraksts mobile: zini savu klientu

        Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

        17 . jūnijs 10:30

        Kāpēc klienta identifikācija ir būtiska tieši zvanu centrā? Vai ar “pazīstu pēc balss” vairs nepietiek? Kādi ir riski?

        Uzzināt vairāk

          Paldies par pieprasījumu!

          Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

          Pieprasījums saņemts!

          Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

          Pieejamie numuru diapazoni Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

          Autors: ELĪZA JUDZIKA

          1 . jūlijs 10:30

          Kas īsti ir "numuru diapazons" un kāpēc tas ir svarīgs uzņēmuma komunikācijā? Kādas ir galvenās atšķirības starp dažādu veidu numuriem?

          Uzzināt vairāk

            Paldies par pieprasījumu!

            Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

            Pieprasījums saņemts!

            Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

            Biznesa komunikācija ar SMS: ātrs un vienkāršs veids, kā informēt klientus

            Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

            29 . jūlijs 10:30

            Kāpēc SMS joprojām ir aktuāls saziņas kanāls uzņēmumiem 2025. gadā?

            Uzzināt vairāk

              Paldies par pieprasījumu!

              Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

              Pieprasījums saņemts!

              Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

              CSC SENDER – Efektīva e-pasta mārketinga stratēģija ar CSC Sender

              Autors: ELĪZA JUDZIKA

              26 . augusts 10:30

              Kas ir CSC Sender? LIVE DEMO

              Uzzināt vairāk

                Paldies par pieprasījumu!

                Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                Pieprasījums saņemts!

                Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                WhatsApp mārketings

                Autors: ELĪZA JUDZIKA

                26 . septembris 10:30

                Jūsu klientu apziņošana ar WhatsApp. Outbond kampaņas, Meta šabloni un citas inovatīvās priekšrocības.

                Uzzināt vairāk

                  Paldies par pieprasījumu!

                  Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                  Pieprasījums saņemts!

                  Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                  AI AND CX: EMPOWERING TELECOM & EDUCATION

                  Uzzināt vairāk

                    Paldies par pieprasījumu!

                    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                    Pieprasījums saņemts!

                    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.