Studijas viesis : DAVIDE RODELLA
11. decembris 10:30
– Which markets adopt written channels (email, chat, messaging) the fastest
– How culture influences openness to automation and AI
Studijas viesis : ELĪZA JUDZIKA
4. DECEMBRIS 10:30
-Kāpēc nolēmām piedalīties izstādē
-Sagatavošanās process
-Pasākuma norise - atklāti un godīgi
-Rezultāti un secinājum
Studijas viesis : IRINA BAUSOVA
21. oktobris 10:30
-Kas ir PPA un kādi ir tās galvenie darbības mērķi?
-Kādas ir šobrīd lielākās darba tirgus prasības attiecībā uz profesionālo izaugsmi un apmācībām?
-Kā tiek izvēlētas tēmas un programmas, ko piedāvā PPA?
Studijas viesis : Helvids Skeltons
16 . septembris 10:30
Ārpakalpojuma priekšrocības salīdzinājumā ar iekšējā zvanu centra uzturēšanu un ne tikai!
Studijas viesis : Ansis Grantiņš
12 . augusts 10:30
Kas mūsdienās nosaka “nevainojamu pacientu pieredzi” medicīnas iestādē?
Studijas viesis : Kristīne Tiltiņa
15 . jūlijs 10:30
Kā slimnīca var kļūt pacientam saprotamāka, un apkalpošana- ātrāka un draudzīgāka, bez papildu slodzes personālam?
Autors: ELĪZA JUDZIKA
3 . jūnijs 10:30
Jūsu klientu apziņošana ar WhatsApp. Outbond kampaņas, iegumumi un priekšrocības.
Autors: JĀNIS STRUMPMANIS
17 . jūnijs 10:30
Kāpēc klienta identifikācija ir būtiska tieši zvanu centrā? Vai ar “pazīstu pēc balss” vairs nepietiek? Kādi ir riski?