Mūsdienu pasaulē darbinieki darba gaitā izmanto mobilo tālruni, galda tālruni un datoru. Lai nepalaistu garām neko svarīgu, viņiem ir jāpārbauda trīs ierīces, vai nav jaunu zvanu, ziņojumu vai e-pastu. Tas ir ļoti laikietilpīgi, un galda telefonu gadījumā tas ir praktiski neiespējami. Kamēr esat ceļā, jūs nevarat pārbaudīt savu galda tālruni.
Tāpēc vienam no svarīgākajiem uzņēmuma uzdevumiem ir jābūt saziņas vienkāršošanai.

CSC TELECOM nodrošina perfektu risinājumu. Ar katru darbinieku var sazināties jebkurā no viņu ierīcēm, bet tikai uz viena numura. Viņi var vienmēr piekļūt saviem failiem un mainīt atrašanās vietu zvana laikā, izmantojot mūsu patentēto nodošanas tehnoloģiju un izmantojot WiFi un mobilos tīklus. Labāka sasniedzamība par zemākām izmaksām!

Datora aplikācijas funkcijas 
 -Softphone – telefonija, izmantojot datoru ar vai bez austiņām
 -CTI – kontrolējiet izmantoto ierīci – galda tālruni vai mobilo – no datora
 -HD audio un video – kristāldzidrā skaņa un asi attēli
 -Nodošana – nemanāma pārslēgšanās no galda tālruņa uz mobilo zvanu laikā
 T-ūlītējā ziņojumapmaiņa (1:1, grupas tērzēšana) – vienkārša sadarbība ar tekstu, attēliem, failiem un emocijzīmēm
 -Ekrāna koplietošana — koplietošana ar dokumentiem
 -klātbūtne un BLF (aizņemts lampas lauks) - sekojiet visiem
 -Vizuālais balss pasts – ātra un ērta piekļuve balss pasta ziņām un informācijai par pašu zvanu
 V-isual faxmail – saņemiet eFax ziņojumus savā datorā
 -Zvana ierakstīšana – noklausieties ierakstītu sarunu vēlreiz
 -Outlook spraudnis — veiciet zvanus tieši no Outlook adrešu grāmatas
 -TAPI un darbības URL atbalsts CRM un trešo pušu integrācijai
 -Dažādu programmu un produktu, piemēram, PBX, Enterprise, Outlook u.c., integrācija
 Automātiska konfigurēšana

Mobilās funkcijas 
 -HD audio un video
 -Tūlītējā ziņojumapmaiņa (1:1, tērzētavas)
 -CallKit (iOS) atbalsts
 -serveri zvaniem un jaunām ziņām
 -Viena numura pakalpojums
 -Klātbūtnes pārvaldības un zvanu statusa informācija
 -Viens lodziņš visiem balss un faksa ziņojumiem un zvanu ierakstiem
 -Uzņēmuma adrešu grāmata
 -Svarīgāko PBX funkciju vadība
 -Atbalsta VoIP un arī call back
 -Zvanu nodošana starp GSM un WiFi, UMTS un LTE zvaniem

Lielākie plusi
-Zvanu nemanāma nodošana
-Pārslēgties starp zvaniem
-Pārslēgšanās no galda tālruņa uz mobilo tālruni zvana laikā bez sarunas pārtraukuma
-Mājas birojs
-Saņemiet uzņēmuma zvanus mobilajā tālrunī un kontrolējiet tos, izmantojot DesktopControl (CTI)
-Grupas čats
-Efektīvs veids , kā strādāt grupās
-Viss vienkārši un vienmēr sinhronizēti
-Kontaktpersonu grupas, zvanu žurnāls, BLF, klātbūtnes informācija, balss pasts, fakss - tas viss ir pieejams jūsu mobilajā ierīcē un ar DesktopControl datorā.

DesktopOperator – gaidīšanas režīmā
DesktopOperator ir ērta un praktiska vadības pults sekretārei, ko izstrādājis Communi5, paturot prātā administratorus un zvanu centra aģentus. Lietojumprogramma nodrošina operatoriem vienkāršu veidu, kā pieņemt klientu zvanus, vienlaikus sniedzot būtisku informāciju par zvanītāju. Integrētā tālruņu grāmata parāda lietotāju statusu (aizņemts vai brīvs) un bagātīgu klātbūtnes informāciju par darbiniekiem (piemēram, sapulcē, ārpus biroja) uzņēmumā. Pateicoties integrētajai aplikācijai, jaunas termināļa ierīces nav nepieciešamas. CSC TELECOM zvanu centrs uzlabo sākotnējo klientu saziņu, integrējot jūsu CRM sistēmu.

 -Zvanu centra aģentiem un sekretārēm, biroja administratoriem
- Parāda lietotāja statusu reāllaikā
 -Intuitīvs lietotāja interfeiss ātrai zvanu pieņemšanai un pārsūtīšanai
 -Ātra un profesionāla lietotāju pārvaldība

CSC TELECOM Softclients priekšrocības
 -Pilnīga integrācija UCaaS risinājumā
 -Garantēta sadarbība starp klientu un serveri
 -Automātiskie atjauninājumi
- Strādā kā vienas pieturas aģentūra

Sazinieties ar mums!