Autors: ELĪZA JUDZIKA
1 . jūlijs 10:30
Kas īsti ir "numuru diapazons" un kāpēc tas ir svarīgs uzņēmuma komunikācijā? Kādas ir galvenās atšķirības starp dažādu veidu numuriem?
Autors: JĀNIS STRUMPMANIS
29 . jūlijs 10:30
Kāpēc SMS joprojām ir aktuāls saziņas kanāls uzņēmumiem 2025. gadā?
Autors: ELĪZA JUDZIKA
26 . augusts 10:30
Kas ir CSC Sender? LIVE DEMO
Autors: ELĪZA JUDZIKA
26 . septembris 10:30
Jūsu klientu apziņošana ar WhatsApp. Outbond kampaņas, Meta šabloni un citas inovatīvās priekšrocības.
Autors: ELĪZA JUDZIKA
25 . aprīlis 10:30
Saruna starp Longo un CSC par stereotipiem, kas saistīti ir automašīnu tirgošanu un kā tos iespējams lauzt ar veiksmīgu klientu apkalpošanu. Apspriedīsim galvenos mērķus un ieguvumus, ieviešot zvanu centru.
Autors: JĀNIS STRUMPMANIS
18 . aprīlis 10:30
Klientu pieredzes pamatā ir klientu apkalpošana. Katrs apkalpošanas mirklis ir patiesības mirklis, kas pārbauda jūsu organizāciju.
- Cik ātri spējat reaģēt?
- Cik lielā mērā atvieglojat savu klientu dzīvi?
- Cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai atrisinātu problēmu un klients paliktu apmierināts?
Autors: ANŽELIKA CIBUĻSKA
11 . aprīlis 10:30
Uzziniet par XCALLY produkta jauninājumiem, kas plānoti 2024. gadā.
Autors: ELĪZA JUDZIKA
21 . marts 10:30
Runāsim par CSC piedāvātiem CRM risinājumiem un to ieviešanas izmaksām.