CSC TELECOM vebināri

Pieejamie numuru diapazoni Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

Autors: ELĪZA JUDZIKA

1 . jūlijs 10:30

Kas īsti ir "numuru diapazons" un kāpēc tas ir svarīgs uzņēmuma komunikācijā? Kādas ir galvenās atšķirības starp dažādu veidu numuriem?

Uzzināt vairāk

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

    Biznesa komunikācija ar SMS: ātrs un vienkāršs veids, kā informēt klientus

    Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

    29 . jūlijs 10:30

    Kāpēc SMS joprojām ir aktuāls saziņas kanāls uzņēmumiem 2025. gadā?

    Uzzināt vairāk

      Paldies par pieprasījumu!

      Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

      Pieprasījums saņemts!

      Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

      CSC SENDER – Efektīva e-pasta mārketinga stratēģija ar CSC Sender

      Autors: ELĪZA JUDZIKA

      26 . augusts 10:30

      Kas ir CSC Sender? LIVE DEMO

      Uzzināt vairāk

        Paldies par pieprasījumu!

        Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

        Pieprasījums saņemts!

        Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

        WhatsApp mārketings

        Autors: ELĪZA JUDZIKA

        26 . septembris 10:30

        Jūsu klientu apziņošana ar WhatsApp. Outbond kampaņas, Meta šabloni un citas inovatīvās priekšrocības.

        Uzzināt vairāk

          Paldies par pieprasījumu!

          Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

          Pieprasījums saņemts!

          Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

          AI AND CX: EMPOWERING TELECOM & EDUCATION

          Uzzināt vairāk

            Paldies par pieprasījumu!

            Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

            Pieprasījums saņemts!

            Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

            Lauztie stereotipi: augstas kvalitātes klientu apkalpošana auto tirdzniecībā

            Autors: ELĪZA JUDZIKA

            25 . aprīlis 10:30

            Saruna starp Longo un CSC par stereotipiem, kas saistīti ir automašīnu tirgošanu un kā tos iespējams lauzt ar veiksmīgu klientu apkalpošanu. Apspriedīsim galvenos mērķus un ieguvumus, ieviešot zvanu centru.

            Uzzināt vairāk

              Paldies par pieprasījumu!

              Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

              Pieprasījums saņemts!

              Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

              CRM SAP Sales & Service Cloud

              Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

              18 . aprīlis 10:30

              Klientu pieredzes pamatā ir klientu apkalpošana. Katrs apkalpošanas mirklis ir patiesības mirklis, kas pārbauda jūsu organizāciju.
              - Cik ātri spējat reaģēt?
              - Cik lielā mērā atvieglojat savu klientu dzīvi?
              - Cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai atrisinātu problēmu un klients paliktu apmierināts?

              Uzzināt vairāk

                Paldies par pieprasījumu!

                Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                Pieprasījums saņemts!

                Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                XCALLY omnichannel kontaktu centra Roadmap 2024.

                Autors: ANŽELIKA CIBUĻSKA

                11 . aprīlis 10:30

                Uzziniet par XCALLY produkta jauninājumiem, kas plānoti 2024. gadā.

                Uzzināt vairāk

                  Paldies par pieprasījumu!

                  Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                  Pieprasījums saņemts!

                  Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                  Kā procesu digitalizācija veicina iekšējo disciplīnu un uzņēmuma izaugsmi.

                  Autors: ELĪZA JUDZIKA

                  21 . marts 10:30

                  Runāsim par CSC piedāvātiem CRM risinājumiem un to ieviešanas izmaksām.

                  Uzzināt vairāk

                    Paldies par pieprasījumu!

                    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                    Pieprasījums saņemts!

                    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.