CSC TELECOM ir SAP oficiālais partneris
01 Likvidējiet pieredzes atšķirību ar SAP C/4HANA
SAP programmatūra ļauj uzņēmumiem radīt pieredzi, kas klientus pārvērš dedzīgos atbalstītājos.
Kādu pieredzi Jūs sniedzat saviem klientiem? Saskaroties ar Jūsu organizāciju, klients ikreiz gūst kādu pieredzi neatkarīgi no tā, ko Jūs darāt. Jautājums nav par to, vai klients gūst pieredzi, bet gan kāda tā ir. Un vai Jūs izprotat šo pieredzi.
Jums tā ir jāizprot. Pretējā gadījumā radīsies plaisa starp Jūsu priekšstatu par Jūsu piedāvājumu, un to, ko tiešām saņem klienti. Tā ir pieredzes atšķirība. Klienti vēlas pieredzi, kas atbilst viņu vēlmēm. Šīs pieredzes pārvaldīšana, lai tā atbilstu klientu vēlmēm, ir ne mazāk svarīga par lieliskiem produktiem un pakalpojumiem. Pieredzes ekonomikā atšķirība no konkurentiem ir ne tikai piedāvājuma kvalitātē. Ir svarīgi, kā liekat cilvēkiem justies.
Lai to izdarītu pareizi, ir jāieklausās klientos. Ir jāsaprot, kā tas, ko viņi saka, ir saistīts ar jūsu darbībām. Un šī izpratne ir jāliek lietā, lai uzlabotu klientu pieredzi. Tā ir pieredzes pārvaldība, un tā ir neaizstājama pieredzes atšķirības likvidēšanai.
Sekmīgai pieredzes pārvaldībai ir nepieciešama jauna pieeja. Gadu desmitiem organizācijas lēmumu pieņemšanai ir paļāvušās uz operatīvajiem datiem (O datiem) – tiešajiem datiem, kas apraksta notiekošo, piemēram, peļņu, zaudējumus, realizēto darījumu procentu un līdz galam nenoslēgtos pasūtījumus. Šodien ar operatīvajiem datiem vairs nepietiek. Mums ir arī jāzina, kāpēc kaut kas notiek. Kāpēc klients neiegādājās grozā ieliktās preces? Kāpēc tik daudzi atsakās no jaunumu saņemšanas e-pastā? Tie ir pieredzes dati (X dati), un apvienojumā ar operatīvajiem datiem tie kļūst par visjaudīgāko ieroci mārketinga arsenālā: izpratne par jūsu klientu pieredzi un to, kā viņu reakcija ietekmē jūsu biznesu
Šīs izpratnes gūšanai ir nepieciešama piemērota programmatūra. SAP C/4HANA klientu pieredzes komplekts sniedz Jums nepieciešamos resursus, lai savienotu X datus un O datus, un palīdz pāriet no klientu attiecību pārvaldības uz pieredzes pārvaldību.
Ja nodrošināt lielisku klientu pieredzi, pastāv liela iespēja, ka jūsu bizness gūs panākumus. Uzņēmuma Watermark Consulting prestižajā ikgadējā pārskatā „Klientu pieredzes investīciju atdeves pētījums" ir norādīts, ka klientu pieredzes (CX) līderu akcijas ir līdz trīs reizēm ienesīgākas nekā tā dēvētajiem CX atpalicējiem. Tie arī regulāri pārsniedz tirgus vidējo līmeni, gūstot līdz 45 punktiem augstāku peļņu par S&P 500 indeksu. To nekādā gadījumā nedrīkst ignorēt. Taču kopā ar SAP C/4HANA SAP piedāvātie pieredzes pārvaldības risinājumi dod jums piekļuvi rīkiem, kas maina spēles noteikumus un ļauj ne tikai uzraudzīt klientu pieredzi, bet arī attiecīgi rīkoties.
SAP Customer Data Cloud
Uzticēšanās pieredze
SAP Customer Data Cloud risinājumi palīdz uzņēmumiem veidot ilgstošas, uzticīgas attiecības ar saviem klientiem, kuru pamatā ir personalizēta digitālā iesaiste ar tiešajiem datiem uz atļauju pamata.
SAP Customer Data Cloud risinājumi palīdz uzņēmumiem veidot ilgstošas, uzticīgas attiecības ar saviem klientiem, kuru pamatā ir personalizēta digitālā iesaiste ar tiešajiem datiem uz atļauju pamata. Mūsu mākonim radītais risinājumu portfelis ļauj uzņēmumiem identificēt un iesaistīt klientus mērogojamā veidā, nodrošināt datu aizsardzību un klientu privātumu un progresīvi veidot visaptverošus, vienotus klientu profilus, kas ļauj īstenot labākas mārketinga, pārdošanas un pakalpojumu stratēģijas.
Laikā, kad klientu uzticēšanās līmenis ir ārkārtīgi zems un ir jāievēro dažādas datu aizsardzības prasības, piemēram, Eiropas Savienības Vispārīgā datu aizsardzības regula (VDAR), efektīva visu klientu piekrišanas aspektu pārvaldība kļūst svarīgāka nekā jebkad. SAP Customer Data Cloud piedāvā uzņēmumiem izvēles pārvaldības iespējas, kas sniedz klientiem labāku caurskatāmību par to, kādu informāciju viņi kopīgo un kādiem mērķiem tā tiem izmantota, vienlaicīgi piedāvājot saprotamu personīgo datu kontroli.
Radot uzticamāku, personalizētāku digitālo pieredzi, uzņēmumi var pārvērst atbilstības nodrošināšanu no uzņēmējdarbības riska par tirgus priekšrocību, kas ir izdevīgi visiem.
- Paplašiniet savu auditoriju un veidojiet uzticamas, personalizētas attiecības ar klientiem, kuru pamatā ir caurskatāmība un kontrole
- Padariet anonīmus apmeklētājus par zināmiem, uzticamiem klientiem ar attiecībām, kas pakāpeniski tiek izveidotas atbilstoši klienta noteikumiem
- Veiciniet personalizētu pieredzi ar uzticamiem datiem – sadalot datu krātuves un izveidojot visaptverošus, vienotus klientu profilus no datiem uz atļauju bāzes, kas ir izmantojami visos uzņēmuma līmeņos
SAP Marketing Cloud
Iegūstiet informāciju bez sarežģījumiem
Digitālajā ekonomikā klientiem rokas stiepiena attālumā ir pieejams milzīgs informācijas un alternatīvo iespēju apjoms. Viņiem ir augstas prasības attiecībā uz zīmolu, un to neizpildes gadījumā klienti aiziet bez lielas vilcināšanās. Vēl nekad nav bijis tik grūti atrast un noturēt izaugsmes veicināšanai nepieciešamos klientus. SAP Marketing Cloud risinājums palīdz mārketinga speciālistiem kontrolēt ieņēmumus ar mārketinga vajadzībām nepieciešamajiem datiem un analītikas jaudu bez sarežģītības, kas palēnina procesus
Mārketinga speciālistiem parasti ir grūtības izprast klientus, jo dati organizācijā atrodas dažādās krātuvēs. SAP Marketing Cloud apvieno uzņēmuma rīcībā esošos pieredzes datus un operatīvos datus, sniedzot vienotu priekšstatu par klientiem un pārliecinošu ieskatu mārketinga stratēģijas veidošanai. Tas paaugstina mārketinga spējas pielāgoties mainīgajām klientu vajadzībām, izmantojot mākslīgo intelektu ārkārtīgi precīzai iesaistei un personalizācijai, respektējot izvēli, iepriecinot klientus un veidojot uzticēšanos. Tas arī palīdz mārketinga speciālistiem saprast, kas darbojas un pie kā ir jāpiestrādā. Noslēgta cikla mārketinga mērījumi un lietotājam ērta biznesa informācija ļauj ātri un pārliecinoši pieņemt lēmumus mārketinga efektivitātes un investīciju atdeves optimizēšanai.
- Veidojiet mārketinga stratēģiju ar vienotu priekšstatu par klientiem un pārliecinošu ieskatu.
- Izmantojiet labākus datus, lai saprastu klientus un precīzāk virzītu mārketingu
- Optimizējiet mārketinga efektivitāti, lai veicinātu apgrozījumu un uzlabotu mārketinga pozīcijas.
SAP Commerce Cloud
Komercija jaunā veidolā
- Samaziniet kopējās lietošanas izmaksas – ātra uzstādīšana, vienkārša uzturēšana un nav nepieciešama pielāgošana.
- Sniedziet kvalitatīvu komercijas pieredzi, kas aptver dažādus kanālus un ierīces un klientiem redzamo un neredzamo uzņēmuma daļu.
Jau daudzus gadus SAP ir komercijas platformu tirgus līderis. Jaunie īpaši mākonim radītie produkti kārtējo reizi piedāvā jaunu pieeju komercijai ar augsta līmeņa elastīgumu: no vismazākajiem tirgiem līdz vislielākajiem pasaules uzņēmumiem, no ātras sagatavošanas dažu dienu laikā līdz nevainojamai saderībai ar jebkuru biznesa modeli – B2C, B2B un B2B2C – un visām nozarēm un tirdzniecības platformām. Uz mākonim paredzētas arhitektūras bāzes veidotais SAP Commerce Cloud risinājums ir atvērts, savienots un orientēts uz API, ļaujot to ātri paplašināt ar dinamiskiem mikropakalpojumiem un arhitektūru.
SAP Commerce Cloud un jaunais SAP Upscale Commerce risinājums piedāvā vairāk nekā tikai personalizāciju: kvalitāti, vienotu pieredzi, nemanāmu pāreju starp kanāliem, aptverot klientam redzamo un neredzamo uzņēmuma daļu un savienojot pieprasījuma un piedāvājuma ķēdes. Integrētā preču izvietošana ar mākslīgā intelekta atbalstu ļauj Jums pārdot vairāk un gūt lielāku peļņu, sniedzot individuāli pielāgotu pieredzi.
Kopā ar SAP (Qualtrics) piedāvātajiem pieredzes pārvaldības risinājumiem SAP Commerce Cloud palīdz jums ieklausīties klientos un optimizēt savu pieeju, lai klienti vienmēr gūtu kvalitatīvu pieredzi, kas pilda Jūsu zīmola solījumu.
SAP Sales Cloud
Izbaudiet pārdošanas ātrumu
Pārdošanas ātrums palīdz Jūsu tirdzniecības pārstāvjiem pārdot vairāk un ātrāk, pieturoties pie uzņēmuma stratēģiskajiem mērķiem un finanšu rezultātiem.
Taču pārdošanas ātrums ir arī cieši saistīts ar pozitīvu klientu pieredzi.
Kā? Vienkārši: uzlabojot tirdzniecības pārstāvja pieredzi, uzlabojas arī klienta pieredze. Ja tirdzniecības pārstāvju rīcībā ir rīki, lai ātrāk sniegtu klientiem aktuālo informāciju, sagatavotu cenu piedāvājumus un līgumus, un motivācija ātrāk pārdot atbilstošus produktus, tad arī klienti parasti ir apmierināti.
SAP Sales Cloud portfelis automatizē cenas piedāvājuma-apmaksas ciklu. Cenu un piedāvājumu sagatavošanas process ļauj tirdzniecības pārstāvjiem sagatavot sarežģītus piedāvājumus dažu minūšu, nevis dienu laikā. Līgumu dzīves cikla pārvaldība nodrošina pilnu līgumu izpildes procesu ar minimālu aizķeršanos. Apvienojumā ar iespēju monetizēt piedāvājumus atbilstoši jūsu biznesa mērķiem pārdošanas rezultātu pārvaldība palīdz nodrošināt saskaņotas teritorijas un kvotas un jūsu noteiktos mērķus, kas motivē tirdzniecības pārstāvjus. Pārdošanas automatizācija vēl nekad nav bijusi tik intuitīva un pilnvērtīga, savukārt pārdošanas prognozēšana un sadales kanālu pārvaldība palīdz pārdošanas komandām gatavot nākotnes plānus un rīkoties, lai noslēgtu darījumus.
- Izveidojiet iepirkšanās pieredzi bez aizķeršanās.
- Paātriniet pārdošanas plānošanu.
- Paplašiniet CRM izmantošanu.
SAP Service Cloud
Izbaudiet ideālas apkalpošanas mirkļus.
Klientu pieredzes pamatā ir klientu apkalpošana. Katrs apkalpošanas mirklis ir patiesības mirklis, kas pārbauda jūsu organizāciju. Cik ātri spējat reaģēt? Cik lielā mērā atvieglojat savu klientu dzīvi? Cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai atrisinātu problēmu un klients paliktu apmierināts?
SAP Service Cloud risinājums palīdz organizācijām nodrošināt labāku klientu pieredzi vissvarīgākajos brīžos – padarot iespējamu vienkāršu pašapkalpošanos, atbalstot daudzkanālu klientu iesaisti, nodrošinot apkalpošanu uz vietas pēc pieprasījuma un mazinot plaisu starp saskari ar klientiem un operatīvajām sistēmām.
Iekļautais mākslīgais intelekts ļauj jums automatizēt un paātrināt savus apkalpošanas procesus. Viegli izveidojami sarunboti var parūpēties par regulāriem uzdevumiem, kas atkārtojas, ļaujot darbiniekiem veltīt laiku sarežģītāku jautājumu risināšanai. Lietu internets un prediktīvā uzturēšana ļauj nomainīt detaļas, pirms tās sabojājas, līdz minimumam samazinot dīkstāves laiku. Savukārt „pūļa serviss" ar mākslīgā intelekta atbalstu ļauj aizmirst par to, kā ir ilgi gaidīt meistaru.
Ciklu noslēdz klientu uzklausīšana: iegūstiet tūlītējas atsauksmes par pieredzi un rīkojieties nekavējoties, pirms ir par vēlu. Risinājums SAP Qualtrics CX apkalpošanai kalpo par pierādījumu tam, ka jūsu apkalpošanas risinājums darbojas, vai arī precīzi norāda veicamās darbības, lai novērstu trūkumus.
- Iesaistiet savus klientus tajos brīžos, kad viņiem tas ir vissvarīgāk, ar ātrāku, ērtāku un uzticamāku apkalpošanu un padariet viņus par zīmola atbalstītājiem.
- Sniedziet saviem darbiniekiem darbā ar klientiem pareizos rīkus, informāciju, datus un apmācību, lai viņi varētu kļūt par motivētiem ekspertiem un uzticamiem padomdevējiem.
- Attīstiet darbības izcilību no pirmā kontakta līdz noslēgumam, nepārtraukti pildot zīmola solījumu un samazinot darbības izmaksas.
02 nākamais solis pieredzes pārvaldībā
Pozitīva rīcība, balstoties uz klientu pieredzes datiem
Nekas skaidrāk neliecina par SAP apņemšanos būt inovāciju līderim kā uzņēmuma Qualtrics pārņemšana. Tā pieredzes pārvaldības (XM) tehnoloģija ir soli priekšā konkurentiem un palīdz uzņēmumiem realizēt izmērāmus ieguvumus no klientu pieredzes (CX) datiem.
SAP piedāvātie pieredzes pārvaldības risinājumi to panāk, atšķetinot vienmēr kustībā esošo klientu ceļu. Tā vietā, lai vienkārši norādītu uz jūsu pieredzes nepilnībām, varat uzzināt to cēloņus un ātri veikt nepieciešamos koriģējošos pasākumus. Rezultāts ir apmierinātāki klienti un labāki finanšu rezultāti. Pieredzes datu (X datu) un operatīvo datu (O datu) revolucionārā kombinācija (mēs to dēvējam par „XO" faktoru) ir nākamais loģiskais solis, kas jums būtu jāplāno jau tagad. Kā to var panākt un kāpēc tas ir tik svarīgi?
KLIENTU NOTVERŠANA KUSTĪBĀ
Pirmās paaudzes rīki, ko mēdza dēvēt par „klienta balss" vai „klienta ceļa" rīkiem, piedāvāja statiskus datus par noteiktiem klienta saskares punktiem ar jūsu uzņēmumu.
Šī informācija tika sadalīta pa nodaļām, un katra no tām mēģināja atbildēt uz dažādiem jautājumiem:
„Vai klients bija apmierināts ar manu sniegto atbalstu?”, „Vai klientam patīk mana zvanu centra personāls?”, „Vai mans zīmols atstāj uz klientu siltu, patīkamu iespaidu?"
Problēma slēpjas tajā, ka klienti vienmēr atrodas kustībā un to ceļš nav ne vienkāršs, ne lineārs. Tas ir sarežģīts un daudzšķautņains. Dažus mēnešus iepriekš veiktās aptaujas var izrādīties nekam nederīgas. Patiesībā pat divas dienas vecas aptaujas jau var būt novecojušas. Klients jau var būt devies tālāk.
Mūsu pieredzes pārvaldības risinājumi palīdz izveidot pielāgotu klienta ceļa modeli, kas seko klientiem pirkuma veikšanas un mijiedarbības ar jūsu uzņēmumu gaitā, reālā laika režīmā attēlojot, kas notiek un kāpēc.
Šie risinājumi piedāvā šādu iespēju, jo tie izmanto katru iespējamo mijiedarbību – no sociālajiem tīkliem līdz īsziņām, e-pastam un tālrunim, lai reālajā laikā fiksētu klientus kustībā.
PIEREDZES KRĀTUVJU APVIENOŠANA
Pieredzes mozaīku veido trīs daļas:
- Klienta pieredze: mijiedarbība ar klientiem būtiskos iesaistes mirkļos ar jūsu uzņēmumu
- Zīmola pieredze: jūsu zīmola tirgus inerces izsekošana reālā laika režīmā
- Darbinieku pieredze: darbiniekus motivējošo faktoru noskaidrošana un mainības novēršana, jo apmierināti darbinieki rada labāku pieredzi klientiem
STATISTISKĀS ANALĪZES IZMANTOŠANA PRECĪZAI PROBLĒMU NOSKAIDROŠANAI
Pārskati par to, vai klienti ir vai nav apmierināti ar jūsu uzņēmumu, izmantojot vispārīgu Net Promoter Score® (NPS) rādītāju, rada vairāk jautājumu nekā atbilžu. Vadība ne tikai vēlas zināt, kas noticis („mūsu NPS rādītājs šomēnes atkal ir nokrities"), bet arī zināt, kāpēc tas noticis, lai varētu sakārtot vai novērst problēmu un mainīt kursu.
Mūsu risinājumi atrisina šo problēmu, izmantojot analītikas algoritmus, kas izolē procesus vai saskares punktus, kuri ir problēmas cēlonis. Piemēram, kad kāda aviokompānija pamanīja, ka viena konkrēta reisa vienā lidostā NPS vērtība ir būtiski zemāka par zīmola vidējo, tā sāka izmeklēt cēloņus. Izdevās noskaidrot atsevišķu problēmu pie vieniem vārtiem, kas radīja zemu apmierinātības vērtējumu. Sadarbībā ar lidostu šī problēma tika atrisināta.
Daudzfaktoru regresijas analīze ļauj precīzi aplūkot konkrētu procesu, politiku vai sarežģījumus, ko izraisa jūsu nekontrolēti notikumi. Citiem vārdiem sakot, jums nav jāmin – skaidri redzat cēloni, kas izraisa problēmu. Informācijas paneļi ar sadalītām lomām ātri nodod analīzi ieinteresētajām pusēm bez liekas konfigurēšanas vai iestatīšanas.
MĀKSLĪGĀ INTELEKTA IZMANTOŠANA NOTIKUMU PROGNOZĒŠANAI UN RĪCĪBAS IETEIKŠANAI
Kļūstot par Qualtrics mātesuzņēmumu un piedāvājot savus pieredzes pārvaldības risinājumus, speram nākamo soli klientu pieredzes jomā, noslēdzot ciklu un risinot jautājumus, kas traucē klientiem iemīlēt jūsu uzņēmumu, produktus un pakalpojumus.
Qualtrics IQ ir mākslīgā intelekta funkciju kopums, kas integrēts Qualtrics XM Platform®. Viena no funkcijām ir Predict IQ, kas proaktīvi atpazīst klientus, kuri ir gatavi mainīt piegādātājus, un pat brīdina, lai jūs varētu rīkoties.
Ar Stats IQ automātiski nosaka tendences vairākās datu kopās un miljonos ierakstu. Text IQ palīdz noskaidrot, kas klientiem ir vissvarīgākais. Driver IQ var precīzi norādīt darbības, kurām var būt vislielākā ietekme uz klientu noturēšanu vai piesaisti. Voice IQ pārvērš sarunas vērtīgā informācijā, analizējot sarunas noskaņojumu un tematus. Analīze ir vizuāla un viegli lietojama, un ir iespējams detalizēti aplūkot reģionus, produktus un citus mainīgos.
SAP PIEREDZES PĀRVALDĪBAS RISINĀJUMU IZMANTOŠANA AR SAP KLIENTU PIEREDZES RISINĀJUMIEM
Kopā šie risinājumi nodrošina ideālu atsauksmju ciklu, kas palīdz uzņēmumiem radīt klientu pieredzi, kura darbojas to nozares, ģeogrāfiskajā un klientu bāzē. Pieredzes pārvaldības risinājumu ieteikto informāciju un darbības var realizēt, izmantojot SAP Marketing Cloud, SAP Sales Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Customer Data Cloud un SAP Service Cloud risinājumus. Ar SAP Commerce Cloud var reālajā laikā novērst klientu barjeras un šķēršļus, kad vadībai nav skaidrs, vai negatīvu klientu noskaņojumu izraisījusi kāda kļūda. To var pielāgot arī dažādiem B2C, B2B un daudzkanālu scenārijiem.
LITMOS
Palīdz darbiniekiem pilnveidot klientu pieredzes nodrošināšanas prasmes
Izcilas klientu pieredzes nodrošināšanai ir svarīgas ne tikai tehnoloģijas – svarīgi ir arī cilvēki. Jūsu pārdošanas komandai un citiem darbiniekiem ir regulāra saskarsme ar klientiem. Tas, kā viņi tiek galā ar saskarsmi, veido vai grauj Jūsu uzņēmuma reputāciju. Jums ir divas iespējas uzlabot uzņēmuma saskarsmi ar klientiem: pieņemt darbā ideālus cilvēkus vai padarīt darbā pieņemtos cilvēkus ideālus.
Šeit noderēs SAP Litmos® risinājums. Tā ir pastāvīgas „apmācības tagad” platforma, kas palīdz Jūsu darbiniekiem pilnveidot iemaņas darbā ar cilvēkiem, it īpaši klientiem. Uzskatām to par neatņemamu jebkura klientu pieredzes komplekta daļu, jo pat visas pasaules tehnoloģijas neaizstās nesagatavotu vai neapmācītu tirdzniecības vai servisa pārstāvi.
SAP Litmos ir jaunākās paaudzes mācīšanās risinājums ar mūsdienu straujajai biznesa videi piemērotu filozofiju.
- DECENTRALIZĒTAS UN PIEEJAMAS IKVIENAM
Apmācības nedrīkst „piederēt" tikai personāla daļai. Ar Litmos varat realizēt risinājumu biznesa līmenī, kur vadītāji pazīst problēmas labāk nekā jebkurš cits. Izveidot jaunu apmācību kurus ir pavisam vienkārši. - IDEĀLI PĀRDOŠANAS APMĀCĪBĀM
Ikgadējās apmācībās apgūtais nereti tiek aizmirsts jau dažas dienas pēc to beigām. Tirdzniecības pārstāvjiem ir nepieciešamas produktu apmācības, kad notiek aktīvi darījumi. SAP Litmos atrisina šo problēmu, piedāvājot apmācību, kas ir pieejama pastāvīgi un pēc pieprasījuma. To var izmantot arī kārtējiem treniņiem potenciālo klientu meklēšanā, kanālu izveidē, pārrunās un citās apgūstamajās īpaši svarīgajās pārdošanas prasmēs. To var arī pievienot Jūsu kopējam tirdzniecības veicināšanas komplektam. - IDEĀLI C LĪMEŅA INICIATĪVĀM
Uzņēmuma mēroga stratēģisko mērķu sasniegšanai bieži ir nepieciešamas apmācības. Tam var noderēt dinamiska, viegli iestatāma apmācības programma, piemēram, SAP Litmos. Ja atklājat nepilnības savu klientu pieredzes jomā, tas ir vislabākais veids, lai izlabotu rīcību, kas ir izraisījusi šīs nepilnības. - GATAVI KURSI PLAŠAI MĒRĶAUDITORIJAI
Izveidojiet savu apmācību bibliotēku ar tūlītēju piekļuvi tūkstošiem profesionāli veidotu video kursu. Ik mēnesi tiek pievienots jauns saturs par būtiskākajām tēmām, piemēram, atbilstību, pārdošanas meistarību un klientu apkalpošanu.
VIVO padara blokķēdi pieejamu ar demokratizētu piekrišanu
Blokķēdes decentralizētā un paškontrolētā uzticamo darījumu sistēma ienāk klientu pieredzes nozarē un var ar uzviju atmaksāties uzņēmumiem, kas tajā iegulda.
2018. gada oktobrī notikušajā SAP Customer Experience LIVE pasākumā SAP Customer Experience Labs demonstrēja lietotnes prototipu ar nosaukumu „VIVO". Kopš tā laika lietotāju interese ir augusi un parādās arvien jauni lietošanas piemēri.
VIVO risina problēmu, kas ir labi pazīstama vairumam uzņēmumu: kā pārvaldīt piekrišanu, palīdzot uzņēmumam, nevis kaitējot tam. Izrādās, ka blokķēde kopā ar SAP Customer Data Cloud portfeli ir ideāli piemērota šādam tehnoloģiskam risinājumam.
VIVO padara piekrišanu par lietotāja kontrolētu procesu, kurā klienti un uzņēmumi (vai citas puses) sper pakāpeniskus uzticēšanās soļus, lai izveidotu abpusēji izdevīgas attiecības. Piemēram, persona var piekrist savu personas datu izmantošanai apmaiņā pret tirgotāja piešķirtu īpašu atlaidi vai piedāvājumu.
Vēl viens piemērs ir piekrišana veselības datu kopīgošanai pētījuma nolūkos apmaiņā pret personalizētu treniņu programmu.
Tā ir abpusēji izdevīga situācija, jo lietotājs kontrolē procesu katrā solī, un mārketinga speciālistiem ir iespēja strādāt ar potenciālajiem klientiem, kas reaģē uz viņu vēstījumu.
CITI BLOKĶĒDES LIETOŠANAS VEIDI
Vēl viens blokķēdes lietošanas veids, ko piedāvā SAP Customer Experience Labs, ir produktu pārvaldības un ieviešanas koordinēšana. Jaunu produktu izveide no idejas līdz taustāmam produktam ietver vairākas uzticēšanās pilnas attiecības, piemēram, dokumentu kopīgošanu. Blokķēde ir vispraktiskākais veids, kā to nodrošināt.
Nākotnē ir gaidāmi arī jauni lietojuma veidi.
Nākamais loģiskais solis blokķēdes jomā ir vienota, globāla digitālā identitāte, un SAP Customer Experience Labs meklē veidus, kā to padarīt par realitāti.
Nākotnes rūpnīcas cehs
Ko darīt, ja notiek kaut kas neparedzēts un pārtrauc darboties kāda svarīga iekārta Jūsu ražošanas cehā? Tehniķi var atrasties tālu prom vai pat citā valstī, un ilgstošai dīkstāvei, gaidot iekārtu salabošanu, var būt graujošas sekas.
SAP Customer Experience Labs izstrādā tehnoloģiju, kas ļauj salabot lietas ātrāk. Tā vietā, lai gaidītu, kamēr piegādātājs nosūtīs uz Jūsu rūpnīcu mehāniķi, varat ieskenēt bojātās iekārtas attēlu un izveidot reālistisku 3D tekstūras un telpisko modeli.
Izmantojot papildināto vai virtuālo realitāti (AR/VR), piegādātāja neklātienes tehniķis var veikt iekārtas diagnostiku un sniegt norādījumus, kā varat novērst bojājumus saviem spēkiem. Tas ir gluži kā ar papildinātās/virtuālās realitātes palīdzību teleportēt tehniķi 3D vidē.
Pat ja problēmu nav iespējams atrisināt uzreiz, piegādātājam tagad ir pieejama plaša informācija par šo problēmu, un ir iespējams izslēgt risinājumus, kas jau ir izmēģināti un nav devuši rezultātu. Tehniķi ierodas objektā labi sagatavojušies, ar visām nepieciešamajām rezerves daļām.
Ko darīt ražošanas objektos, kur drošības apsvērumu dēļ nav atļauts ienest portatīvos datorus, kameras vai pat viedtālruņus? Ar jaunās dabiskās valodas apstrādes (NLP) tehnoloģijas un mobilā tālruņa palīdzību problēmas risināšanai var izmantot mākslīgā intelekta sarunbotu.
Kā izskatās sekmīgas inovācijas?
Tuvāk saviem klientiem
IZAICINĀJUMS
Kā izveidot tiešu saikni ar klientiem, ja produkti pārsvarā tiek pārdoti ar trešo pušu starpniecību? Iedomājieties ledusskapjus, zāles pļāvējus vai sniega dēļus. Ja pārstāvat Bosch, John Deere vai Burton, iespējams, pat nezināt, kas pērk jūsu produktus. Taču jūs varat to zināt.
PROTOTIPS
SAP Customer Experience Labs uzņemas šādu izaicinājumu ar lielu entuziasmu. Mēs izstrādājam metodi, kā iegūt personīgos, uzvedības un pirkumu datus no „netiešajiem" klientiem – risinājumu, kas varētu apvienot mārketinga, pārdošanas, komercijas un klientu datu funkcionalitāti un izveidot pilnīgu priekšstatu par klienta ceļu.
Ar šādu risinājumu uzņēmums var gūt pilnīgāku priekšstatu par saviem klientiem, ieteikt vairāk produktu un paaugstināt zīmola lojalitāti. Ar labāku izpratni par klienta ceļu uzņēmums var uzlabot kopējo klientu pieredzi ar personalizētām detaļām, kas pārvērš klientus par zīmola vēstnešiem.
Iegūstiet ideālu saderību katru reizi īsā laikā.
IZAICINĀJUMS
Apģērbu pirkšana ne vienmēr ir aizraujoša. Patiesībā daudziem no mums tā rada galvassāpes. Braukšana uz veikalu, stāvvietas meklēšana, pārpildīti apģērbu plaukti, šaubas, vai kaut ko vispār ir vērts pielaikot. Un ja nu veikali varētu piedāvāt personalizētu iepirkšanās asistentu, kas palīdzētu atrast piemērotu apģērbu un pārvērst iepirkšanos no murga par sapni?
PROTOTIPS
Mazumtirgotāji varētu piedāvāt mobilo lietotni, kas klientiem ļauj sazināties ar veikala stilistu. Klients var pieprasīt jaunākos modeļus vai izmērus tieši no pielaikošanas kabīnes, bez nepieciešamības meklēt tuvumā esošu darbinieku. Savukārt stilists var piedāvāt personalizētus ieteikumus un izmantot kombinētās pārdošanas un papildu pārdošanas metodes atkarībā no mijiedarbības ar klientu. Vēl viena priekšrocība ir tas, ka klients var nestāvēt rindā un norēķināties, samaksājot tieši stilistam.
Šāda unikāla personīgās iepirkšanās pieredze var palīdzēt mazumtirgotājiem uzlabot kopējo iepirkšanās un pielaikošanas pieredzi un paaugstināt veikala klientu iesaistes līmeni. Turklāt tas rada iespēju iegūt klientu datus, tostarp par gaumi, izmēru un pirkumu vēsturi, un izmantot tos personīgas klientu pieredzes veidošanai nākotnē.
Jūs neesat viens
IZAICINĀJUMS
Vai jūsu pārdošanas komanda spēj tikt galā ar pieaugošo pieprasījumu pēc jūsu produkta? Vai arī viņi vienmēr atpaliek dažus soļus no konkurentiem? Kas būtu vajadzīgs, lai jūsu pārdevēji varētu sniegt jūsu klientiem vislabāko pieredzi?
PROTOTIPS
Apvienojiet mobilās tehnoloģijas ar robotiem un iegūstiet sarunbota risinājumu, kas palīdz tirdzniecības pārstāvjiem viņu darbā. Tagad viņi var pārbaudīt noliktavas krājumus un sagatavot pasūtījumus no jebkuras vietas, nevis tikai pēc atgriešanās birojā.
Jaunā pieredze var optimizēt pasūtīšanas procesu, vienlaikus samazinot kļūdainu pasūtījumu risku. Klienti var pārskatīt savus pasūtījumus to izveides laikā, un tirdzniecības pārstāvis var tos informēt par krājumu stāvokli reāllaika režīmā. Digitālā platforma optimizē faktisko pārdošanas pieredzi un paaugstina kopējo klientu apmierinātību.
Ko redzu, to pērku
Vizuālā meklēšana ar FashionLabs
FashionLabs ir mobilās lietotnes prototips, kas ļauj lietotājiem meklēt modes preces, ko viņi ir redzējuši tiešsaistē, kādas slavenības Instagram kontā vai kaut kur ārpus mājas. SAP Customer Experience Labs izstrādātā lietotne izmanto vizuālo meklēšanu ar SAP Commerce Cloud mašīnmācīšanās un konteksta pakalpojumu elementiem.
Kad pircēji atrod tiešsaistē kādu apģērbu, viņi var ielādēt tā attēlu lietotnes veikala sadaļā un sākt meklēšanu. Attēlā redzamie apģērbi tiek atpazīti un izcelti ar rāmīšiem. Pircējs noklikšķina uz rāmīša, lai meklētu līdzīgus, tirdzniecībā pieejamus produktus. Jūs varat izveidot bezgalīgu jaunatklāšanas ciklu, piedāvājot produkta informācijas lapā iedvesmojošas influenceru fotogrāfijas un pievienojot kombinētās pārdošanas un piepārdošanas variantus, kas „klientam varētu piestāvēt”. Meklēšanas gaitā sistēma uzzina vairāk par lietotāja stila, krāsu, rakstu un apģērba veidu gaumi un var atbilsoši pielāgot saturu.
Klienti var izveidot sev tīkamu stilu, savukārt jūs izmantojat pūļpakalpojumus tirgus tendenču apzināšanai un produktu sasaistes iespēju izveidei
Prototips demonstrē, kā SAP S/4HANA var integrēt ar SAP C/4HANA komplektu, lai savienotu pieprasījuma un piegādes ķēdes.
Protams, mobilā lietotne ir piemērota ne tikai modes precēm. Šo tehnoloģiju var viegli pielāgot visdažādākajām mazumtirdzniecības nozarēm – no mājokļa iekārtošanas līdz patēriņa precēm iesaiņojumā. Ja vien jūsu klienti to redz, viņi var to meklēt.
Mākslīgais intelekts un virtuālā realitāte rada revolūciju modes veikalos
Inovācijas nerodas tukšumā. Tam ir nepieciešama vesela ekosistēma, un SAP sadarbojas ar visinovatīvākajiem jaunuzņēmumiem un izmanto jaunākās tehnoloģijas SAP C/4HANA komplekta papildināšanai.
Piemēram, konkurences ārkārtīgi piesātinātajā mazumtirdzniecības jomā vairāki jaunuzņēmumi piedāvā lietotnes, kas ļauj klientiem pielaikot apģērbu, iegremdēties virtuālajā realitātē ar piegādātāja produktiem un izveidot stilīgu un saskaņotu izskatu. Patiesībā jaunā virtuālā pieredze daudzos veidos ir pārāka par pieredzi veikalā. Gala rezultāts ir apmierinātāki klienti un mazāk atpakaļ atdoto preču.
Kā darbojas šī tehnoloģija?
NOVATORISKAS VIRTUĀLĀS PIELAIKOŠANAS KABĪNES
Līdz ar jaunuzņēmumu, piemēram, 3DLOOK no Sanmateo Kalifornijā, virtuālo pielaikošanas kabīņu tehnoloģija kļūst no koncepcijas par realitāti.
Apģērbu tirdzniecību tiešsaistē parasti ir apgrūtinājusi preču atdošanas problēma, kad pasūtītā apģērba izmērs neder klientam. Atdošana ir dārga un rada klientiem negatīvu pieredzi. Kurš gan vēlētos saņemt apģērbu, kas neder?
3DLOOK palīdz atrisināt šo problēmu ar novatorisku tehnoloģiju, kas izveido fiziski precīzu auguma atveidojumu un ļauj klientiem „pielaikot" apģērbus un pārbaudīt to piemērotību.
Klientam tas ir pavisam vienkārši. Ar mobilo tālruni ir jānofotografē sevi no divām pusēm ar visu apģērbu. Tehnoloģija izmanto datorredzi, neironu tīklus un sarežģītu 3D statistisko modelēšanu, lai izveidotu reālistisku avatāru un iegūtu mērījumus. 3DLOOK programmatūra tad aprēķina un analizē fiziometriskos datus un izveido personalizētu informāciju.
Precizitāte ir tik laba, ka tā ir pat precīzāka par mērlentes izmantošanu veikalā. Taču tas vēl nav viss. Ar savu avatāru varat pielaikot apģērbu, kas piestāv tirgotāja piedāvātā zīmola stilam. Varat pat izmantot papildināto realitāti, lai redzētu, kā jūsu apģērbs izskatās dažādās situācijās.
Taču vislielākā vērtība varētu būt dati, ko iegūst mazumtirgotājs. Klienta faktiskais izmērs, saskaņotie apģērbi, ko iegādājas kopā, un tie, no kuriem atsakās, sniedz bagātīgu augsni jaunu produktu izstrādei un papildu mārketingam, piedāvājot klientiem vai klientu grupām pielāgotus produktus.
IEGREMDĒJIETIES VIRTUĀLAJĀ REALITĀTĒ
Paņemt rokās džinsu bikses un rūpīgi apskatīt tās no visām pusēm – to digitālā iepirkšanās pieredze nekad nav spējusi piedāvāt. Jaunuzņēmumam ThreeKit no Čikāgas ir risinājums, kas varētu novērst šīs nepilnības un piedāvāt vēl labāku pieredzi nekā uz vietas veikalā.
ThreeKit vizuālais konfigurētājs piedāvā reālistisku preces 3D modeli, ko klients var grozīt, mainīt mērogu un apskatīt no visām pusēm tieši savā interneta pārlūkā un tieši e-veikala produkta lapā.
Taču šādi ir iespējams apskatīt ne tikai jau nopērkamas preces. ThreeKit spēj reālistiski attēlot 3D modeļus arī precēm, kas pagaidām vēl neeksistē. Tās vismaz neeksistē līdz pirkuma izdarīšanas brīdim, kad izvēlētās specifikācijas var nodot ražošanai.
ThreeKit ļauj sadalīt sarežģītus produktus atsevišķos komponentos, kurus var izvēlēties un kombinēt dažādos veidos. Šāda pieeja piedāvā un nodrošina miljardiem iespējamo kombināciju.
Dodiet tirgotājiem iespēju piedāvāt precīzus ekspertu padomus, nevis vienkārši paļaujieties uz saistītajām rekomendācijām, kas vienkārši parāda, ko iegādājušies citi pircēji.
Tādām precēm kā apģērbi lietotāji var acumirklī personalizēt preci, piemēram, mainīt krāsu vai aplūkot, kā tā izskatās citos variantos – piemēram, džemperis ar V veida vai apaļu kakla izgriezumu. Jūs pat varat izveidot precei papildinātās vai virtuālās realitātes vidi, lai apskatītu, kā tā iederas jūsu viesistabā vai terasē.
Mazumtirgotāju ieguvumi ir būtiski. Pēc ThreeKit datiem, ar vizuālo konfigurētāju noslēgto darījumu skaits pieaug par līdz pat 40% un preču atpakaļ atdošana samazinās par līdz pat 80%. Turklāt klienti, kas vēlas personalizēt preci, ir gatavi maksāt vairāk.
ĀTRI IZVEIDOJIET SAVU STILU UN SEKOJIET MODEI
FINDMINE automatizē tirdzniecības speciālistu darbu, iesakot „izskatu“, kura pamatā ir zīmola vai tirgotāja unikālais modes stils.
Tiek ņemti vērā arī praktiski apsvērumi, piemēram, vai noliktavā ir kādas preces, kas būtu jāpārdod noteiktā laikā.
Citiem vārdiem sakot, tas dod tirgotājiem iespēju piedāvāt precīzus ekspertu padomus, tādējādi parādot klientiem, ko viņi var darīt ar saviem pirkumiem, nevis paļaujas uz saistītajām rekomendācijām, kas vienkārši parāda, ko iegādājušies citi pircēji.
Šo tirdzniecības speciālistu sistēmu papildina mākslīgais intelekts, kas ar prediktīvā intelekta un iepriekš izveidoto tērpu palīdzību atrod piemērotas kombinācijas. Lai iegūtu precīzākus ieteikumus, ir iespējams arī importēt klienta vēlmes un izmērus. Mākslīgais intelekts nodrošina arī mērogošanu: FINDMINE ik gadu izveido 2 miljardus ietērpu, maksimāli aptverot tirgotāju katalogus un ļaujot attēlot saskaņotu izskatu visos kanālos – no klātienes veikaliem līdz e-veikaliem un mārketingam.
FINDMINE apgalvo, ka rezultāti līdz šim ir bijuši izcili: no 4% līdz 9% kopējā apgrozījuma pieaugums tādiem klientiem kā adidas, John Varvatos un Perry Ellis.
FINDMINE līdzdibinātāja un izpilddirektore Mišele Bakaraka uzskata, ka mākslīgais intelekts ir palīdzējis tirgotājiem atklāt pārsteidzošas metodes. Piemēram, apakšveļas ieteikšana ietērpa papildināšanai līdz šim netika apsvērta. Tomēr tā var būt svarīga detaļa, kas nosaka, vai svārki vai bikses der vai neder. Un to var pierādīt ar datiem. „Tirgotājiem ir lieliska intuīcija, un mēs viņiem ļaujam izmēģināt un apstiprināt savas hipotēzes," viņa saka.
PIRKUMI VEIKALĀ BEZ STĀVĒŠANAS RINDĀ
Jaunuzņēmums rapitag no Minhenes vēlas ienest e-komercijas priekšrocības klātienes veikalos, izmantojot novatoriskas tehnoloģijas. Stāvēšana rindā jau sen ir atzīta par vienu no negatīvajām pieredzēm, iepērkoties veikalā.
rapitag ir izgudrojis viedo ierīci, kas aizstāj pretzagļu drošības ierīces, ko kasieris noņem, kad pircējs maksā par pirkumu. Ar rapitag ierīci atbloķē un noņem nevis kasieris, bet gan pircējs, iegādājoties produktu ar mobilo lietotni.
Izmantojot Bluetooth tuvā lauka sakarus, lietotājs pietuvina tālruni precei ar birku un nekavējoties uzzina cenu un citu informāciju par šo preci. Lietotne pieslēdzas visplašāk lietotajiem tiešsaistes maksājumu servisiem, un pēc samaksas veikšanas tiek ģenerēts unikāls marķieris, kas atbloķē rapitag ierīci. Lietotājs var doties prom no veikala ar preci vai turpināt iepirkšanos. rapitag ierīce paliek veikalā, un to var izmantot citai precei.
Ierīce ir drošāka nekā pieejamās mobilās kases tehnoloģijas vai vecāka tipa drošības ierīces, jo rapitag ierīce ir piesaistīta konkrētam produktam, un zagļiem un veikala darbiniekiem ir grūtāk ar to manipulēt.
Lielākā priekšrocība ir ne tikai ērtības klientiem: ja klientiem priekšā nav stāvēšanas rindā „barjera" un pirkumu var veikt nekavējoties, pastāv lielāka iespēja, ka darījums tiks izpildīts līdz galam. Klienti var arī turpināt iepirkšanos un iegādāties un atbloķēt citas preces. Šādā veidā e-komercijas pieredze ienāk klātienes veikalos.
Tāpat kā digitālajā pieredzē visas klienta kustības tiek fiksētas reālā laika režīmā. Ir iespējams, piemēram, ieteikt šalli, kas piestāv tikko iegādātajam mētelim, un parādīt klientam ceļu līdz tai veikalā.
rapitag ir arī ideāla daudzkanālu tehnoloģija. Pašlaik preču un to cenu un akciju uzglabāšanai katalogā tā izmanto SAP Commerce Cloud risinājumu. Tā kā dati tiek kopīgoti, mazumtirgotāji var atkārtoti vērsties pie klienta, piedāvājot tiešsaistes akcijas un īpašos piedāvājumus, kas atbilst viņu gaumei.
Nestāviet rindā, izmantojiet viedo ierīci, kas aizstāj pretzagļu drošības ierīces, ko kasieris noņem, kad pircējs maksā par pirkumu.
03 Klientu panākumi
Uzziniet, kā vislabāk pārvaldītās organizācijas izmanto SAP risinājumu spēku, lai kļūtu savienotas, inteliģentas un maksimāli vērstas uz klientiem.
Amerikas Vēža asociācija: Kā Amerikas Vēža asociācija optimizēja reģistrāciju un precizēja biedru vajadzības?
Atbalsts, lai samazinātu par 20% no vēža mirušo skaitu kopš 1991. gada
Amerikas Vēža asociācija (ACS) ir lielākais nevalstiskais, bezpeļņas finansējuma avots vēža izpētei Amerikas Savienotajās Valstīs. Kopš 1913. gada tās iniciatīvas ir veicinājušas informētību un palīdzējušas cīnīties par katra šīs slimības apdraudētā cilvēka ikkatru dzimšanas dienu. Tās tīmekļa vietnes piedāvā resursus cīņai pret vēzi dažādos veidos brīvprātīgajiem, donoriem, pētniekiem, ārstiem un pacientiem. Taču radās grūtības lietotāju autentifikācijas pārvaldībā un nepieciešamās informācijas sniegšanā. ACS bija nepieciešams jaunākās paaudzes pieteikšanās process un padziļināta izpratne par to, kā sabiedrība izmanto tās tiešsaistes resursus.
Mēs izmantojam SAP Customer Data Cloud kā lietotājam ērtu klienta puses risinājumu reģistrācijai mūsu tīmekļa vietnēs un kā informācijas avotu satura pielāgošanai katra cilvēka vajadzībām. Mūsu pacienti cīnās ar vēzi; viņiem nav jācīnās, lai saņemtu atbalstu.
Ar ērto pieteikšanos ACS sasniedza 3,5 miljonus reģistrēto lietotāju gadā, būtiski paplašinot dzīvības glābjošās informācijas auditoriju.
SAP Customer Identity un SAP Customer Profile risinājumi, kas ir pieejami SAP Customer Data Cloud portfelī, Amerikas Vēža asociācijai (ACS) palīdzēja:
- izstrādāt tās Constituent 360 programmu, kas sniedz pilnu pārskatu par kopienu un individuālu katra biedra identitāti;
- izplatīt vienotu patiesības versiju visā organizācijā, lai optimizētu darbību un uzlabotu analīzi;
- izmantot reģistrācijas kā pakalpojuma un vienotās pieteikšanās funkcijas piekļuves vienkāršošanai;
- pielāgot saturu katra brīvprātīgā, donora, medicīnas speciālista, pētnieka vai pacienta profilam;
- izstrādāt stabilus vērtēšanas modeļus un identificēt prasmīgus lietotājus, apvienojot interešu un uzvedības datus;
- piedāvāt iespēju apmeklētājiem apmeklēt tīmekļa vietnes no sociālajiem tīkliem, piedāvājot pakalpojumus jaunākiem lietotājiem;
- iegūt bagātīgus tiešos datus no trešo pušu kontiem, automātiski nodrošinot konfidencialitātes ievērošanu.
Labāka izpratne par to, ko vēlas klienti, ar SAP Commerce Cloud
MĒRĶI
- Pielāgot B2B un B2C e-komercijas platformu integrēšanai esošajā SAP sistēmā un starptautiskā tirgus apkalpošanai.
- Ievērot uz mākoni orientētu pieeju un ieviest platformu ambiciozā termiņā, neveidojot dārgu iekšējo IT nodaļu.
- Nodrošināt bagātīgu, personalizētu pieredzi B2B vairumtirgotājiem.
- Iegūt saskaņotu priekšstatu par visu kanālu klientiem.
KĀPĒC TIEŠI SAP UN EPAM SYSTEMS
- SAP Commerce Cloud piedāvāja bagātīgu, lietošanai gatavu funkcionalitāti, ko varēja ātri ieviest tirgū ar minimālu pielāgošanu.
- Panākumu pieredze ar SAP
- Platformas elastīgums, kas ļāva to ieviest īsā laikā
- Lēmums apvienot spēkus ar EPAM Systems, izmantojot pārbaudīto pieredzi un veicot ātru ieviešanu
- Izcila visu trīs iesaistīto organizāciju kulturālā saderība
REZULTĀTS
- Risinājums ieviests aptuveni piecu mēnešu laikā
- E-komercijas platformas ieviešana, izmantojot mākoņrisinājumu, jo tas bija vienīgais veids, kā izpildīt klienta vēlmes bez dīkstāves.
- Mazāks IT resursu un IT infrastruktūras pārvaldībai nepieciešamā laika patēriņš – vairāk laika pievērsties pamatdarbībai.
- Iegūta kvalitatīvāka izpratne pārliecinošākai lēmumu pieņemšanai.
- Iegūta labāka izpratne par klientu iepirkšanās paradumiem.
- Integrēti trešo pušu pakalpojumi, piemēram PayPal, Worldpay un citi.
Efektīvāks atbalsts klientiem ar SAP Customer Experience risinājumiem
Henkel saistvielu tehnoloģiju struktūrvienība kopā ar SAP partneri maihiro ieviesa divus novatoriskus SAP Customer Experience risinājumus un sasniedza vēl nebijušus pārdošanas apjomus. Tiešsaistes veikals un lietotnes klātienes pārdošanas personālam nostiprina Henkel kā vadoša globāla uzņēmuma pozīcijas.
PIRMS: IZAICINĀJUMI UN IESPĒJAS
- Sekmīgi realizēt digitālo transformāciju.
- Veicināt biznesa izaugsmi ar efektīvāku pārdošanu.
- Nodrošināt vēl nebijuša līmeņa klientu apkalpošanu.
- Iegūt pilna cikla ieskatu par klientu datiem.
- Pastāvīgi analizēt klientu datus un nekavējoties izmantot secinājumus.
KĀPĒC TIEŠI SAP UN MAIHIRO
- Risinājumu ir iespējams elastīgi pielāgot mainīgajām tirgus prasībām.
- Integrācijas iespējas ļauj realizēt inovācijas nākotnē.
- Realizācijas partneris maihiro piedāvā maiTour risinājumu pārdošanas vizīšu plānošanas optimizēšanai.
PĒC: VĒRTĪBAS VIRZĪTI REZULTĀTI
- Konsolidēta informācija par produktiem un pakalpojumiem vienotā sistēmā.
- Atvērts jauns tiešsaistes veikals ar perfektu atbilstību reālajām klientu vajadzībām.
- Palielināts apgrozījums ar kombinēto pārdošanu un līdzpārdošanu, balstoties uz pieprasījumu.
04 SAP App Center
SAP lietotņu centrs ir digitālā tirdzniecības platforma, kurā klienti var iepazīt, izmēģināt, iegādāties un pārvaldīt piekļuvi inovācijām, kas paaugstina SAP risinājumu vērtību.
SAP lietotņu centrs piedāvā aptuveni 1800 uzņēmuma līmeņa lietotnes no 1000 partneriem, un šis skaits nemitīgi palielinās. Šī unikālā platforma, kas piedāvā gan bezmaksas, gan maksas lietotnes, ļauj klientiem piekļūt inovatīviem risinājumiem, mikropakalpojumiem un spraudņiem, kas spēj digitāli pārveidot to biznesu.
Līdzīgi Apple un Google piedāvātajiem B2C veikaliem SAP tirgus platforma ļauj klientiem izpētīt to bez steigas – iepazīt, izmēģināt, pasūtīt, apmaksāt un pārvaldīt iegādātos trešo pušu risinājumus. Klienti var izvēlēties pilnībā digitālu pieeju bez aizkavēšanās visos šajos soļos, vai arī virzīties uz priekšu soli pa solim.
Pēc iegādes klienti var izmantot priekšrocības, ko sniedz ciešā integrācija viņu esošajā vidē, un nekavējoties piekļūt savām lietotnēm no kontroles paneļa ar vienoto pieteikšanos.
Optimizētā, uzņēmumiem paredzētā sagāde nodrošina klientiem iespēju vienkārši un centralizēti pārvaldīt visu savu pirkumu dzīves ciklu no licences iegādes līdz lietotāju pārvaldībai un atjauninājumiem. Runājot par maksājumiem, klienti var izvēlēties saņemt un apmaksāt rēķinus ar SAP Ariba® risinājumu atbalstu vai kredītkartēm, vai arī veikt norēķinus ārpus sistēmas.
Platforma atbalsta lomās bāzētus, darbplūsmas organizētus pasūtījumus, dažādas valūtas un lietotņu lietošanas statistiku.
SAGĀDE UZŅĒMUMIEM
SAP lietotņu centrs vienkāršo uzņēmumu sagādes procesu, padarot to digitālu. Klienti var iegādāties lietotņu licences tieši no SAP partneriem ar iespēju kaulēties un saņemt vislabāko cenu. Tiek atbalstīti arī individuāli nosacījumi. Klienti var centralizēti pārvaldīt vairākus lietotņu abonementus, norēķinus un saziņu ar piegādātājiem vienotā sistēmā.
1 Amplience: Enrich customer engagement
KAS TAS IR?
Amplience piedāvā modernu, uz API orientētu, „bezvadītāja" satura pārvaldības risinājumu, kura uzmanības centrā ir digitālās komercijas un mārketinga profesionāļu vajadzības un izaicinājumi. Tas piedāvā dinamisku, personalizētu un bagātīgu klientu pieredzi visdažādākajās digitālās komercijas un mārketinga saskares jomās. Satura pārvaldības risinājumu veido trīs pamata risinājumi: Dynamic Content (dinamiskais saturs), Dynamic Media (dinamiskie mediji) un Content Hub (satura centrs).
Amplience Dynamic Content ir satura plānošanas, pārvaldības un veidošanas risinājums uzņēmumiem, kas vēlas veicināt klientu piesaisti un darījumu noslēgšanu, izmantojot efektīvus vēstījumus zīmola, kategorijas un produkta līmenī. Tā uzdevums ir palīdzēt satura veidotājiem paaugstināt produktivitāti un sadarbību, izmantojot intuitīvus biznesa lietotāju rīkus, vienkāršu integrāciju un ērti lietojamus risinājumus izstrādātājiem.
Amplience Dynamic Media ir dinamisks attēlu un mediju piegādes risinājums, kas ļauj e-komercijas komandām vienkārši bagātināt klientu pieredzi ar pievilcīgiem produktu un mārketinga attēliem un video. Šis risinājums ir selektīvi piemērojams šiem aktīviem un atbalsta visus kanālus un ierīces. Tas pilnveido klientu pieredzi ar būtiskiem vietņu un lietotņu veiktspējas uzlabojumiem un labāku aktīvu kvalitāti.
Amplience Content Hub ir attēlu un mediju satura risinājums, kas ļauj apkopot un pārvaldīt visus digitālos aktīvus vienuviet. Tas vienkāršo digitālo kanālu aktīvu pārvaldību un veicina efektīvāku satura atkārtotu izmantošanu, tā mazinot izmaksas un paaugstinot efektivitāti. Kad saturs nonāk Content Hub, tas ar API starpniecību kļūst pieejams visos digitālajos kanālos, tostarp e-komercijas vietnēs un lietotnēs, kas izmanto SAP Commerce Cloud risinājumu. Amplience Content Hub atbalsta arī lietotāju radītā satura (UGC) izveidi, izvietošanu un publicēšanu, izmantojot Social & UGC moduli.
KĀDI IR IEGUVUMI?
- 20% Noslēgto darījumu skaita pieaugums līdz ar ātrāku lappušu ielādi un dinamiskāku saturu.
- 7X Augstāka satura un izstrādes komandu efektivitāte un produktivitāte
- 40% Ātrāks lappušu un lietotņu satura ielādes ātrums
- Saskaņota zīmola pieredze
- Ērta satura atkārtota izmantošana ar API risinājumu
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
Tas var sniegt priekšrocības jebkuram uzņēmumam, kas lieto SAP Commerce Cloud un vēlas uzlabot satura pārvaldību un piegādi dažādās vietnēs, lietotnēs un digitālajās pieredzēs.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
Amplience paplašinājums ir integrējams ar SAP Commerce Cloud.
2 Annex Cloud: lojalitātes iedvesma
KAS TAS IR?
Daudzpusīgais Customer Loyalty Cloud risinājums aptver tiešsaistes, daudzkanālu, sociālo, uzvedības un maksas abonementu lojalitāti. Plašās pielāgošanas iespējas ļauj klientiem pielāgot lojalitātes pasākumus un ieguvumus, kā arī dizainu, integrāciju un kopējo stratēģiju. Mārketinga platforma piedāvā noderīgu papildu risinājumu klāstu, tostarp, čeku datu apkopotāju, „iesaki draugam" un lietotāja radītu saturu.
KĀDI IR IEGUVUMI?
Ar Customer Loyalty Cloud uzņēmumi var:
- Palielināt atkārtotu pirkumu skaitu,
piešķirot klientiem reālus stimulus un labumus, kad viņi izvēlas jūsu zīmolu. - Paaugstināt klientu dzīves cikla vērtību,
veidojot spēcīgu iesaisti. - Veicināt klientu lojalitāti un iesaisti,
atalgojot klientus par zīmola ieteikšanu draugiem, atsauksmēm, pievienošanos sociālajiem tīkliem, attēlu kopīgošanu, pieteikšanos jaunumu saņemšanai u.tml.
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
Mūsu platforma ir labi piemērota patērētāju (modes, mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības) nozarēm, pakalpojumu nozarēm (aviokompānijām, viesmīlībai, sportam, medijiem un telekomunikācijām), B2B (tostarp B2B2B un B2B2C), finanšu pakalpojumiem un citām preču ražošanas nozarēm.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
Risinājums ir integrējams ar SAP Commerce Cloud un SAP Marketing Cloud risinājumiem, kā arī mazumtirdzniecības lietotnēm, piemēram SAP Customer Activity Repository un SAP Promotion Management. Ir paredzēta arī integrācija ar SAP Sales Cloud un SAP Service Cloud risinājumiem un SAP ERP lietotni.
3 KIT: savienojiet veikala darbiniekus ar klientiem
KAS TAS IR?
„KIT savieno veikala darbiniekus ar klientiem," skaidro Keytre mazumtirdzniecības vadītājs Adrians Sleiters. „Kad klients ienāk veikalā, pārdevējs lietotnē var aplūkot visu līdzšinējo informāciju par pircēju un pieejamajiem produktiem, atrodoties blakus klientam. Attiecīgos produktus var atnest no noliktavas."
Lietotne ir veidota, izmantojot mašīnmācīšanos un runas un attēlu atpazīšanu, un apvieno aparatūru, sensorus, tirdzniecības vietas sistēmas, Wi-Fi piekļuves punktus, RFID tīklus un iBeacon un Bluetooth tehnoloģijas, lai atpazītu tuvumā esošos klientus (ar lojalitātes lietotņu un Apple Passbook integrāciju).
KĀDI IR IEGUVUMI?
Funkciju klāstā ietilpst Style Builder, kas sagrupē produktus, lai klients varētu redzēt, kā tie izskatās kopā, un tehnoloģija, kas ļauj veikala darbiniekam projicēt saturu uz tuvumā esoša TV ekrāna. Lietotne arī ļauj veikala darbiniekiem sazināties ar SMS, WhatsApp, WeChat un sociālo tīklu starpniecību darījuma laikā un pēc tā. „Tas ir pilnvērtīgs daudzkanālu pārdošanas rīks," saka Sleiters. Lietotne, kuru izmanto lielākie mazumtirdzniecības klienti, iekļaujas arī mazumtirgotāju esošajā tehnoloģijā, kuras pamatā ir, piemēram, SAP Customer Experience risinājumi.
Tā ir viegli integrējama ar aizmugursistēmām bez nepieciešamības ieviest jaunu, dārgu programmatūru. KIT informācijas panelis ļauj lietotājam centralizēti pārvaldīt uzdevumus, veidot, rediģēt un pārvaldīt darbus, kalendārus, komandu sapulces un klientu rezervācijas tieši lietotnē.
Veikala darbinieki var noteikt, kas ienāk veikalā, un tiešsaistē izveidot unikālu stilu atbilstoši klienta gaumei. Lietotne piedāvā arī elastīgu maksājumu apstrādi un sniedz mazumtirgotājiem iespēju izveidot klientiem patiesi unikālu pieredzi. Sleiters saka: „Gala rezultātā tas veicina jaunus pārdošanas darījumus un ir vienkārši lietojams ar minimālu apmācību vai vispār bez apmācības."
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
Tas ir ideāli piemērots visiem mazumtirgotājiem, kuru veikala darbiniekiem jebkurā brīdī ir svarīga loma klienta kopējās iepirkšanās pieredzes veidošanā.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
Sadarbībā ar SAP un Apple izstrādātais KIT ir veidots uz SAP Cloud Platform bāzes un ir tieši integrējams ar SAP risinājumiem mazumtirdzniecībai.
4 Khoros: pastipriniet sociālo iesaisti
KAS TAS IR?
Khoros nozarē vadošais uzņēmumu līmeņa klientu iesaistes programmatūras, tostarp mārketinga, sociālo tīklu pārvaldības, kopienu, ziņapmaiņas un apkalpošanas risinājumu, nodrošinātājs. Khoros inteliģentā sociālā programmatūra ļauj uzņēmumiem veidot ilgtermiņa attiecības ar mūsdienu digitāli savienotajiem patērētājiem. Biznesa zīmoli visā pasaulē izmanto Khoros, lai reālā laika režīmā pārvaldītu, integrētu un stiprinātu sociālo tīklu saturu visās digitālajās saskares vietās.
KĀDI IR IEGUVUMI?
Khoros misija ir savienot uzņēmumus ar cilvēkiem, kuri tiem ir vissvarīgākie.
Khoros saprot, ka sociālā saikne ir visciešākā, kad tiek ņemta vērā informācija par katru mijiedarbību ar klientu neatkarīgi no kanāla. SAP Marketing Cloud risinājumam paredzētais Khoros apvieno jūsu sociālo mijiedarbību ar pārējiem SAP Marketing Cloud atbalstītajiem sociālā mārketinga pasākumiem, veidojot vienotu priekšstatu par klientu visā klienta pieredzes ceļā. Khoros integrācija ar SAP Marketing Cloud palīdz nodrošināt, lai sociālā mijiedarbība ņemtu vērā un ietekmētu kopējo klienta pieredzi.
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
Khoros sadarbojas ar pasaules vadošajiem zīmoliem tādās nozarēs kā mazumtirdzniecība, ceļojumi un viesmīlība, patēriņa preces iepakojumā, mediji, sports un izklaide. Khoros pamatā strādā ar uzņēmumu līmeņa klientiem, piemēram, Bank of America, Patagonia, ESPN, Priceline.com, Target un Caterpillar.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
Khoros ir integrējams ar SAP Marketing Cloud, un Khoros un SAP aktīvi strādā pie integrācijas izveides ar SAP Service Cloud risinājumiem.
„Mūsdienās klienti sagaida pārdomātas un jēgpilnas atbildes reālajā laikā un sagaida, ka zīmoli ir pietiekami gudri, lai zinātu, vai un kad tiem ir bijusi iepriekšēja saskarsme ar katru klientu."
Rods Favarons (Rod Favaron), izpilddirektors, Khoros
Ar SAP Marketing Cloud paredzēto Khoros lietotāji var iegūt vienotu priekšstatu par saviem klientiem, piesaistot saziņu sociālajos tīklos SAP Marketing Cloud. Šis risinājums palīdz nodrošināt, ka jūsu klienti jūtas vienoti un ka zīmols tos patiešām pazīst – no sociālajiem tīkliem līdz e-pastam, digitālajai saziņai un ne tikai.
5 Adform: optimizējiet reklāmu investīciju atdevi
KAS TAS IR?
Adform ir reklāmas rīku komplekts, kas paredzēts aģentūrām un reklāmdevējiem, kuri vēlas izmantot personalizētu segmentāciju un reāllaika izsoles ekrāna reklāmām. Komplekts piedāvā datu pārvaldības platformu, pieprasījuma puses platformu un mākoņa tehnoloģijas reklāmu serveri, ko ir iespējams ieviest atsevišķi vai kā integrētu platformu papildu priekšrocībām.
Adform ir veidots, domājot par privātumu, un ir ieguvis vairākus svarīgus sertifikātus, tostarp ISO/IEC 27001 informācijas drošības sertifikātu, kas ir svarīgs VDAR atbilstībai, Mediju reitinga padomes (MRC) akreditāciju par redzamības mērīšanu datora, mobilā interneta un lietotnes vidēs ekrāna un video reklāmām, EDAA uzticības zīmoga sertifikāciju, IAB sertifikāciju un zīmogu „Drošs pret krāpniecību” no Trustworthy Accountability Group (TAG).
KĀDI IR IEGUVUMI?
Var būt grūti panākt, lai reklāma sasniegtu pareizo adresātu. Adform vienkāršo un segmentē ekrāna reklāmas procesu. Tas paplašina SAP Marketing Cloud un SAP Commerce Cloud risinājumu daudzkanālu iesaisti digitālajā reklāmā.
Adform globālās partnerības viceprezidents Alfonso Marinjelo (Alfonso Mariniello) saka:
„Tas nodrošina, ka ekrāna kampaņu plānošana, iegāde, optimizēšana un analīze notiek vienuviet, ietaupot laiku un resursus.”
Viņš piebilst:
„Pielāgotas reklāmas seko mūsdienu lietotāja uzvedībai, un, tā kā tās var neuzbāzīgi integrēt aplūkojamajā saturā, tās ļauj reklāmdevējam ar dažādu ierīču starpniecību sniegt saistošāku vēstījumu, nekā tas ir iespējams ar standarta reklāmu.”
Tas nozīmē, ka mediju budžetu var efektīvāk izmantot citur, lai preču pārlūkotājus padarītu par vērtīgiem klientiem.
Adform platforma apstrādā tikai pseidonimizētus personīgos datus un neizmanto tieši identificējamus personas datus, tā samazinot risku klientiem, mazinot prasības un sniedzot papildu drošību patērētājiem un patiesi iebūvētu konfidencialitāti. Tas to padara par drošu vietu gan klientiem, gan reklāmdevējiem. Lietotāji var piekļūt dažādām funkcijām, tostarp kampaņu plānošanai, reklāmu piegādei, optimizācijai, analītikai un pārskatiem. Tas rada arī paaugstinātu investīciju atdevi no mārketinga budžeta.
Klienti mainās. Marinjelo saka:
„Mēs tuvojamies tam, lai daudz rūpīgāk saprastu viņu uzvedību. Tas nozīmē, ka reklāmdevēji sasniedz pareizo mērķi pareizajā laikā ar klientam svarīgu vēstījumu.”
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
Adform ir paredzēts aģentūrām, tirdzniecības operatoriem, izdevējiem un reklāmdevējiem, ļaujot tiem efektīvi un reāllaikā pārvaldīt pielāgotas reklāmas kampaņas datorā, mobilajās ierīcēs un lietotnēs.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
Adform ir integrējams ar SAP Marketing Cloud un SAP Commerce Cloud risinājumiem.
6 Mediafly: spējīgāki tirdzniecības pārstāvji
KAS TAS IR?
Mediafly ir pārdošanas iespēju platforma SAP Cloud for Customer risinājumam, kas ļauj prezentētājiem dinamiski pielāgot savu prezentāciju saturu.
„Pārdevēju prezentācijas bieži vien ir lineāras,” skaidro Tonijs Kavadas (Tony Kavadas), uzņēmuma globālās pārdošanas un alianšu viceprezidents. „Tomēr pārdošanas procesa virzība nav tāda. Klienti pārtrauc pārdevēju, uzdod jautājumus, vērš uzmanību un citiem jautājumiem un pieprasa tūlītējus aprēķinus."
Mediafly pamatā ir koncepcija ar nosaukumu „Attīstītā pārdošana". Prezentētāji var ātri un viegli reaģēt ar aktuālu un piemērotu materiālu, piemēram, Microsoft PowerPoint, Adobe PDF dokumentiem, diagrammām vai video. Tas ļauj viņiem dinamiski optimizēt prezentāciju atbilstoši klienta vajadzībām.
KĀDI IR IEGUVUMI?
Kavadas uzskata, ka papildus klientu vajadzību izpildei un organiskāka pārdošanas procesa nodrošināšanai Mediafly piedāvā vēl divas būtiskas priekšrocības.
Pirmkārt, pārdevējs būtiski ietaupa laiku, jo nav nepieciešams nepārtraukti veidot vai atjaunināt prezentācijas. Pēc Kavadas teiktā tas varētu samazināt pārdošanas prezentācijām veltīto laiku par līdz pat 25%.
Otrkārt, katra prezentācija tiek izsekota. Uzņēmumi, piemēram, var apkopot un analizēt mijiedarbību katrā tikšanās reizē un izmantot šos datus turpmākās pārdošanas stratēģijas veidošanai.
Viss saturs tiek glabāts ierīcē (klēpjdatorā, iPad u.tml.), un nav nepieciešams Wi-Fi tīkls vai mobilie dati. Mediafly piedāvā arī papildu rīkus, piemēram, kalkulatoru, lai prezentētāji varētu izteikt prognozes vai aprēķināt investīciju atdevi, neizejot no lietotnes.
„Mēs uzskatām, ka Mediafly ļauj prezentētājam kartēt savas pārdošanas metodes lietotnē, nevis liek mainīt pārdošanas pieeju, lai tā atbilstu lietotnei."
Tonijs Kavadas, globālās pārdošanas un alianšu viceprezidents, Mediafly
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
Mediafly jau izmanto pārdošanas komandas visdažādākajās nozarēs, tostarp patēriņa preču, veselības aprūpes, dabaszinātņu, mediju un finanšu pakalpojumu jomās. Daži no klientiem ir Pepsi, Miller, Sony, NBC un Goldman Sachs.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
Mediafly ir saderīgs ar SAP Sales Cloud un SAP Service Cloud risinājumiem. Pašlaik tiek īstenoti plāni, lai pievienotu savietojamību ar SAP Marketing Cloud risinājumu.
7 Mirakl: izveidojiet tiešsaistes tirdzniecības platformas
KAS TAS IR?
Mirakl ir tiešsaistes tirdzniecības platformu risinājumu līderis un SAP partneris tirdzniecības platformu tehnoloģiju jomā. Tas piedāvā funkcionālu paplašinājumu SAP Commerce risinājumam. 2021. gadā dibinātais Mirakl palīdz uzņēmumiem nodrošināt labāku klientu pieredzi daudzkanālu un produktu satura pārvaldības stratēģijas ietvaros. Tas piedāvā mazumtirgotājiem, izplatītājiem, ražotājiem un zīmoliem iespēju izmantot savas e-komercijas vietnes kā tirdzniecības platformas, kurās trešo pušu pārdevēji var piedāvāt savus produktus un pakalpojumus – tā stāsta Eriks Lesārs (Eric Lessard), Mirakl alianšu un kanālu direktors. Tas ļauj šīm organizācijām piedāvāt plašāku preču un pakalpojumu klāstu bez nepieciešamības uzturēt krājumus noliktavā, tā paaugstinot rentabilitāti uz mazāku pieskaitāmo izmaksu rēķina.
Izmantojiet savu e-veikalu kā tirdzniecības platformu, kur neatkarīgi pārdevēji var piedāvāt savus produktus un pakalpojumus.
KĀDI IR IEGUVUMI?
Amazon jau daudzus gadus ir noteicis kārtību B2C sektorā, taču līdz ar Amazon Business – B2B paredzētas versijas – laišanu klajā daudziem piegādātājiem nācās meklēt šādu tirdzniecības platformu, lai saglabātu konkurētspēju. Šādu alternatīvu piedāvā Mirakl.
Tirdzniecības platformas ir vietas ievērojamai uzņēmumu apgrozījuma un mēroga izaugsmei. Ar Mirakl B2B mazumtirgotāji var bez grūtībām paplašināt savu produktu klāstu par izdevīgu cenu, uzlabot reitingu meklētājprogrammās un radīt vairāk iespēju lojalitātes izveidošanai. Ražotāji var piedāvāt tiešu piekļuvi tirgum, bet izplatītāji var dažu minūšu laikā integrēt jaunus produktus un piedāvāt tos pārdošanai.
Mirakl tirdzniecības platforma ir modulāra un viegli integrējama. Tas ir lietošanai gatavs „programmatūra kā pakalpojums" risinājums, kas automatizē grūtākos darbus – pārdevēju uzņemšanu, produktu datu pārvaldību, apkalpošanas kvalitātes kontroli un pasūtījumu sadali – risinājumā uz API bāzes, kas ir modulārs un vienkārši integrējams jebkurā e-komercijas platformā.
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
Tas ir izdevīgs B2B mazumtirgotājiem, izplatītājiem, ražotājiem un arvien lielākam skaitam šauras specializācijas uzņēmumu, piemēram, apdrošināšanas, zinātnes un telekomunikāciju jomās, kas meklē tirgus stratēģiju plašākas auditorijas sasniegšanai. Daži no klientiem ir Best Buy Canada, Carrefour, Condé Nast, Darty, Galeries Lafayette, Urban Outfitters un J.Crew.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
Tas ir integrējams ar SAP Commerce risinājumu izmantošanai produktu satura pārvaldībā un pasūtījumu pārvaldībā.
8 Totango: iegūstiet informāciju par klientu datiem
KAS TAS IR?
Totango ir vadošā biznesa klientu panākumu platforma, kas īpaši izstrādāta, lai ļautu organizācijām pielāgoties saviem klientiem, mazinātu klientu zaudēšanu un veicinātu jaunu risinājumu ieviešanu, kas maksimizē klienta dzīves cikla vērtību. Totango risinājumi piedāvā uzņēmumiem vienotu skatījumu par klientu datiem un iespēju aktīvi iesaistīt klientus, ļaujot visai organizācijai piedalīties klientu pieredzes (CX) procesos.
Iegūstiet vienotu skatījumu par savu klientu datiem: Totango platforma apvieno visus jūsu klientu datu avotus, apkopo datu signālus vienuviet un pārvērš datus informācijā, kas sniedz jūsu uzņēmumam vienotu priekšstatu par klientiem. Tā ļauj jūsu organizācijai iegūt dziļāku izpratni par klientiem, izveidot stāvokļa vērtējumus, kā arī iegūt datus par produktu lietošanu, iesaisti, apmierinātību un atjauninājumiem.
Iekļaujiet klientu datus savā darbībā: Iegūstiet precīzu, uz uzvedību balstītu informāciju par klientiem, aicinājumus rīkoties un automatizētu iesaisti. Izmantojiet rīku komplektus, kuros ietilpst konfigurējama labākā prakse, rādītāju sistēmas un komunikācijas veidnes.
Ļaujiet visai organizācijai piedalīties CX procesos: Uz klientiem orientēti uzņēmumi rūpējas, lai to ar klientiem saistīto lēmumu pamatā būtu pareizi dati un informācija par klientiem. Šis risinājums ļauj organizācijām kopīgot atbilstošos klientu datus ar pareizajiem cilvēkiem pareizajā laikā.
„Totango paplašina klientu panākumus, padarot lietošanas mērījumus un citus klientu datus redzamus komandām un struktūrvienībām, kam tie ir nepieciešami"
Trustpilot klientu panākumu viceprezidents.
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
Totango ir paredzēts B2B programmatūras un B2B pakalpojumu nozarēs, kā arī citās vertikālēs ar regulāro ieņēmumu vai abonementu biznesa modeli.
KĀDI IR IEGUVUMI?
Ļaujiet visai savai organizācijai kļūt uz klientiem orientētai un pakārtojiet savu uzņēmumu klientiem, gūstot padziļinātu izpratni par tiem un sekojot līdzi uzvedībai, kas var prognozēt iznākumus. Uzņēmumi, kas izmanto Totango, samazina klientu zaudēšanu, aktīvi iesaistot klientus visā cikla garumā. Tie spēj atpazīt paplašināšanās, kā arī kombinētās pārdošanas un pēcpārdošanas iespējas izaugsmes paātrināšanai. Ar šo risinājumu daudziem uzņēmumiem izdodas būtiski palielināt apgrozījumu.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
Totango ir integrēts ar SAP C/4HANA komplektu, tostarp SAP Sales Cloud, SAP Service Cloud un SAP Marketing Cloud risinājumiem.
9 Celonis: zemais starts procesu pilnveidošanai
KAS TAS IR?
Global 2000 uzņēmumiem pārtapšana par inteliģentu uzņēmumu ir kļuvusi par svarīgu stratēģisku prioritāti. Celonis atsakās no līdzšinējās manuālās, laikietilpīgās un dārgās uz konsultācijām balstītās pieejas un pāriet uz tādu, kas stimulē un realizē pārmaiņas transformācijas iniciatīvās.
Uz Celonis ieviestās procesu analītikas tehnoloģijas bāzes veidotā SAP Process Mining lietotne no Celonis piešķir redzamību esošajām procesu plūsmām, nodrošina detalizētu procesa rezultātu analīzi un inteliģentu ietvaru procesu uzlabojumiem visās operatīvajās sistēmās.
Ātri izprotiet un pilnveidojiet sava biznesa operatīvo mugurkaulu.
KĀDI IR IEGUVUMI?
Klienti vidusmērā gūst šādus uzlabojumus:
- 27% Īsāks aprites laiks
- 25% Zemākas procesa izmaksas
- 37% Augstāka procesu efektivitāte
Ar Celonis uzņēmumi iegūst:
- Cēloņu analīzi uz mākslīgā intelekta bāzes, kas atklāj procesu neefektivitātes iemeslus.
- Lietošanai gatavu analīzi, kas stimulē transformāciju un ātri atgūst investīcijas.
- Efektīvāku automatizāciju, mazāk manuālo procesu, skaidri noteiktu labāko praksi un standartizētus procesus organizācijas līmenī.
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
Celonis risinājumus rīcības vadībai un biznesa procesu pilnveidošanai izvēlas tādi pasaules mēroga uzņēmumi kā Siemens, General Motors, 3M, Airbus un Vodafone. Tas var nest ieguvumu visiem uzņēmumiem neatkarīgi no nozares, izmēra vai procesa izvēles un kļūt par neatņemamu risinājumu jebkuram uzņēmumam jau šodien.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
SAP Process Mining no Celonis var savienot ar jebkuru SAP vai trešo pušu IT sistēmu. Ir pieejami lietošanai gatavi savienotāji un lietotnes SAP Commerce Cloud, SAP Marketing Cloud, SAP Sales Cloud un SAP Service Cloud risinājumiem, kā arī SAP Subscription Billing risinājumam.
10 DocuSign: automatizējiet līgumu pārvaldību
KAS TAS IR?
SAP Signature Management lietotne no DocuSign palīdz organizācijām uzturēt sakarus un automatizēt līgumu sagatavošanu, parakstīšanu, izpildi un pārvaldību. DocuSign ir pasaulē visplašāk izmantotais digitālais paraksts, kas ir pieejams praktiski uz visām ierīcēm, gandrīz visur un gandrīz vienmēr. Vairāk nekā 425 000 klientu un simtiem miljonu lietotāju vairāk nekā 180 valstīs izmanto DocuSign, lai paātrinātu biznesa norises un vienkāršotu ikdienu.
KĀDI IR IEGUVUMI?
SAP Signature Management no DocuSign sniedz jums pilnīgu pārliecību par katru darījumu, ļaujot
- atteikties no papīra, automatizēt līgumu procesu un mērīt aprites laiku minūtēs, nevis dienās;
- pārvaldīt līgumus ar klientiem un lietotājiem visā pasaulē platformā ar stingriem šifrēšanas standartiem, augsta līmeņa drošību un 99,99% pieejamību;
- samazināt izmaksas, jo ir iespējama augstāka produktivitāte un mazāks materiālu patēriņš nekā līdzšinējiem procesiem.
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
SAP Signature Management no DocuSign būs vērtīgs jebkuram uzņēmumam, kas vēlas īstenot un aizsargāt darījumus. Kopumā lietotnei uzticas vairāk nekā 425 000 klientu un simtiem miljonu lietotāju visā pasaulē.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
SAP Signature Management no DocuSign kā daļa no DocuSign līgumu mākoņplatformas satur iekļautu integrāciju ar SAP Ariba®, SAP SuccessFactors®, SAP Fieldglass®, SAP Sales Cloud un citiem risinājumiem.
11 Worldpay (Paymetric): droši maksājumi
KAS TAS IR?
Worldpay ir pasaules līderis maksājumu jomā, kas piedāvā maksājumu pakalpojumus daudzkanālu mazumtirgotājiem. Worldpay maksājumu un krāpšanas paplašinājums ir spraudnis klientiem, kas lieto SAP Commerce risinājumu. Tas piedāvā gatavu un akreditētu savienojumu ar Worldpay maksājumu platformu. Ar vienu integrāciju uzņēmumi iegūst piekļuvi populārākajām kartēm, krāpšanas novēršanai un vietējiem maksājumu veidiem visā pasaulē. Paymetric tagad ir daļa no Worldpay, un kopā tie piedāvā pilnībā integrētu risinājumu sarežģītu daudzkanālu biznesa maksājumu apstrādei visā pasaulē SAP S/4HANA un SAP S/4HANA Cloud, SAP NetWeaver® tehnoloģijas platformai un SAP Commerce Cloud risinājumam.
KĀDI IR IEGUVUMI?
Worldpay paplašinājums SAP Commerce risinājumam nodrošina ātrāku un efektīvāku globālo paplašināšanos, mazākas izstrādes un integrācijas izmaksas un potenciālu sasniegt vairāk pircēju dažādās pasaules vietās. Paplašinājums piedāvā arī lietošanai gatavu kodu un skaidru dokumentāciju ātrai pielāgošanai.
Paymetric nozares pieredze uzņēmuma līmeņa un sarežģītu SAP risinājumu ieviešanā kopā ar Worldpay var palīdzēt nodrošināt sekmīgu īstenošanu. Profesionāla konsultantu un apkalpošanas komanda palīdz atrisināt visus maksājumu, drošības, atbilstības vai integrācijas jautājumus jebkurā pasaules vietā. Tas arī palīdz savienot plašāku ekosistēmu, tostarp e-komerciju, zvanu centrus, CRM un aizmugursistēmas, un vēsturiskās sistēmas. Tas viss palīdz mazināt maksājumu karšu nozares audita apjomu, minimizēt risku un palielināt peļņu.
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
Worldpay un Paymetric risinājumu, pakalpojumu un pieredzes kombinācija ir izdevīga visiem uzņēmumiem, tostarp B2C un B2B. Worldpay piedāvā mērogojamu risinājumu, kas ļauj atteikties no papildu lēmumiem un pārmaiņām turpmākajā procesā un darbojas ar dažādiem uzņēmumiem, palīdzot nodrošināt to vajadzību izpildi dažādos apstākļos.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
Paplašinājumam ir sertificēta integrācija ar SAP Commerce risinājumu, un tas ir integrējams ar B2C, Responsive, PayPal Express Checkout, OMS un Cockpit NG. Elastīga maksājumu lappušu integrācija un mērogojamu papildinājumu izstrāde atbalsta arī nākotnes mikropakalpojumu funkcionalitāti.
12 In Mind Cloud: pārveidojiet ražošanas tirdzniecību
KAS TAS IR?
In Mind Cloud tirdzniecības platforma Manufacturing X izmaina ražošanas uzņēmumu rentabilitāti, apvienojot CRM lietotņu iespējas ar ražošanas kompetenci un inteliģentu informāciju. Manufacturing X sniedz iespēju piedāvāt patiesi masveidā pielāgotus risinājumus ar būtiski īsāku ieviešanas laiku tirgū. Svarīgākā vērtība – tas ļauj ražotājiem sekmīgi pretoties savu produktu kļūšanai par patēriņa precēm un palīdz tiem nepārtraukti mācīties un pilnveidoties, lai apsteigtu konkurentus.
KĀDI IR IEGUVUMI?
Manufacturing X pamatā ir ātrā, drošā un uzticamā SAP Cloud platforma, kas piedāvā pilnīgu mērogojamību un globālu pieejamību. Tas ir ideāli piemērots ražotāju pārdošanas komandu vajadzībām.
- Izveidojiet ideālu piedāvājumu, sabalansējot prasības ar konkurētspējīgu cenu un vienlaikus palielinot peļņu.
- Nodrošiniet simtprocentīgi pielāgotus risinājumus ar viszemākajām izmaksām, izmantojot interaktīvu izmaksu un cenu noteikšanu, konfigurācijas un materiālu alternatīvu simulācijai, un efektīvus piedāvājumu veidošanas rīkus.
- Piešķiriet pārdošanas komandām visas nepieciešamās zināšanas par produktiem un cenām, kā arī vispārīgos datus no SAP ERP lietotnes.
KAM TAS IR PIEMĒROTS?
Manufacturing X piedāvā maksimālas priekšrocības ražotājiem tādās nozarēs kā mašīnbūve un iekārtu ražošana, autobūve, tēraudrūpniecība, elektrotehnika un smalkmehānika, medicīnas tehnoloģijas, iekārtas un elektronika un iepakojums.
AR KĀDIEM PRODUKTIEM TAS IR INTEGRĒJAMS?
Manufacturing X ir integrējams ar SAP ERP lietotni, SAP S/4HANA un SAP Sales Cloud un SAP Commerce Cloud risinājumiem.
SAP partneriem ir svarīga loma jūsu un līdzīgu organizāciju panākumos. Šie eksperti var palīdzēt jums noskaidrot, iegādāties, izveidot, ieviest, apkalpot, atbalstīt un lietot SAP Customer Experience risinājumus, kas ir vislabāk piemēroti tieši jūsu unikālajām vajadzībām.