Kontaktu centra risinājums

CSC TELECOM ir XCALLY oficiālais partneris

VIENOTS RISINĀJUMS KLIENTU APKALPOŠANAI

CSC Telecom kontaktu centra risinājums nodrošina unikālu vienotu platformu saziņai ar Jūsu klientiem: tas ir daudzpusējs un efektīvs risinājums, kas nodrošina Jums izcilu saziņu ar klientiem.

Piesaistiet jaunus klientus, izmantojot mūsdienīgus saziņas veidus: zvanus, čatu, e-pastus, SMS un sociālos tīklus vienotā platformā. Izvērtējiet priekšrocības, ko sniedz paplašināta kontaktu administrēšana un ērti pielāgojams IVR risinājums.

Nodrošiniet savam zvanu centram nepieciešamo funkcionalitāti! Open Channel tehnoloģija ļauj integrēt jaunajā risinājumā esošos saziņas veidus, piemēram, sociālos tīklus, ziņojumu sūtīšanas servisus, video risinājumus u.c. saziņas veidus.

NODROŠINIET VISLABĀKO SAZIŅU STARP OPERATORU UN KLIENTU

Operators, strādājot ērtā WEB interfeisā, pieņems klientu pieteikumus, kuri nāks no mājaslapas čata, uzņēmuma e-pasta adreses, sociālajiem tīkliem un telefona zvaniem. Operatoriem tiks nodrošināta vienota piekļuve saviem statusiem un uzdevumiem, izmantojot Unified Agent Desktop bar.

Visa komunikācija ar klientu automātiski tiks saglabāta CRM sistēmā. Tas Jums sniegs informāciju par klientu biežāk izmantotiem saziņas kanāliem, kā arī Jūsu uzņēmuma nodrošināto atgriezeniskās saites ātrumu.

Features:

Voice Channel
IVR Designer
Call Recording
Whispe and Barge-in
Analytics and reporting
API
Contact Managment
SMS Channel
Chat Channel
Mail Channel
Open Channel
Fax Channel
Dialer
JScripty

DIALER

€ 31 /license

Paldies par pieprasījumu!

Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

Pieprasījums saņemts!

Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

Voice Channel

IVR Designer

Call Recording

Whispe and Barge-in

Analytics and reporting

API

Contact Managment

SMS Channel

Chat Channel

Mail Channel

Open Channel

Fax Channel

Dialer

JScripty

DIALER

€ 31 /license

Paldies par pieprasījumu!

Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

Pieprasījums saņemts!

Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

GOLD

€ 31 /license

Paldies par pieprasījumu!

Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

Pieprasījums saņemts!

Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

Voice Channel

IVR Designer

Call Recording

Whispe and Barge-in

Analytics and reporting

API

Contact Managment

SMS Channel

Chat Channel

Mail Channel

Open Channel

Fax Channel

Dialer

JScripty

GOLD

€ 31 /license

Paldies par pieprasījumu!

Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

Pieprasījums saņemts!

Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

ULTIMATE

€ 41 /license

Paldies par pieprasījumu!

Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

Pieprasījums saņemts!

Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

Voice Channel

IVR Designer

Call Recording

Whispe and Barge-in

Analytics and reporting

API

Contact Managment

SMS Channel

Chat Channel

Mail Channel

Open Channel

Fax Channel

Dialer

JScripty

ULTIMATE

€ 41 /license

Paldies par pieprasījumu!

Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

Pieprasījums saņemts!

Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

ĒRTA SISTĒMAS LIETOŠANA UN KVALITĀTE

Administratori var sekot līdzi klientu apkalpošanas kvalitātei un rezultātiem izmantojot online monitoringa sistēmu Real Time Wallboard Dashboard Designer.

Asinhronais pārraides režīms nodrošina visērtāko sistēmas lietošanu un kvalitāti.

CSC Telecom kontaktu centra risinājums tiek nodrošināts uz atsevišķa servera, virtuālās mašīnas vai mākonī integrējot ar SIP trunk vai PSTN līniju. Izmaksas ir atkarīgas no risinājuma un iekļauj abonēšanas maksu vai vienreizēju maksu par licencēm atkarībā no vienlaicīgo aģentu skaita.

Sazinieties ar mums