CSC TELECOM vebināri

Klientu komunikācijas iemesli un uzņēmumu reakcija

Autors: ELĪZA JUDZIKA

7 . marts 10:30

Parunāsim par CSC piedāvātiem zvanu centru risinājumiem un to ieviešanas izmaksām 

Uzzināt vairāk

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

    Balsošanas, ziedojumu un citi maksas tālruņi.

    Autors: ELĪZA JUDZIKA

    Pieejams ieraksts

    Runāsim par to, kas ir paaugstinātas maksas tālruņi, kādiem uzņēmumiem piemērots šis risinājums, kādas ir prognozes par pakalpojuma attīstību nākotnē.

    Uzzināt vairāk

      Paldies par pieprasījumu!

      Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

      Pieprasījums saņemts!

      Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

      Biznesa saziņa ar klientiem SMS un WhatsApp

      Autors: MADARA PODDUBNAJA

      20.septembris 10:30

      Laikā, kad mūsu klienti ir mobili, arī mums pašiem tādiem jākļūst.

      Runāsim par to, kāpēc klientiem nepieciešami atgādinājumi, kā labāk atgādināt un kādas ir šī brīža tehnoloģiskās iespējas.

      Uzzināt vairāk

        Paldies par pieprasījumu!

        Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

        Pieprasījums saņemts!

        Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

        Projektu vadība kontaktu centra ieviešanai

        Autors: KĀRLIS LEIMANIS

        20.aprīlis 10:30

        Mērķauditorija: vidēju un lielu uzņēmumu pārdošanas, klientu apkalpošanas un IT vadītāji.

        Pēc statistikas datiem, aptuveni 70-90% no IT projektiem izgāžas.  Līdzīgi var būt arī ar Kontakta centra ieviešanu jūsu organizācijā..

        Vebinārā  Kārlis iezīmēs pamata lietas, ar kurām sākt, lai Zvanu centra vai Kontaktu centra ieviešana neizgāztos jūsu uzņēmuma jau startā.

        Uzzināt vairāk

          Paldies par pieprasījumu!

          Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

          Pieprasījums saņemts!

          Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

          Tik daudz iemeslu, kāpēc izvēlēties uzņēmuma zvanu pārvaldīšanai Cloud PBX!

          Autors: JĀNIS STRUMPMANIS

          15.02.2023. 10:30

          Mērķauditorija: vidēju un lielu uzņēmumu pārdošanas un IT vadītāji.

          Runāsim par:
          -CloudPBX priekšrocības pret tradicionāliem PBX risinājumiem.
          -Mūsdienīgi zvanu pārvaldīšanas risinājumi vidēji lielajos un lielajos uzņēmumos.  
          -Darbinieku unificētā saziņa un sadarbība, strādājot ofisā un no mājām.
          -Cloud PBX integrācijas iespējas ar uzņēmuma PBX risinājumu, lai paplašinātu esošās vecās centrāles funkcionalitāti.
          -Balss tīkla transformācija no fiksētiem telefoniem uz MS Teams
          -Lietotāju pieprasītākā funkcionalitāte uzņēmumos ar 20+ darbiniekiem

            Paldies par pieprasījumu!

            Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

            Pieprasījums saņemts!

            Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

            PEXIP videokonferences. Pienācis laiks cilvēkam atkal būt uzmanības centrā.

            Autors: KASPARS RAISKUMS

            12.01.2023.

            Pexip vienkāršo video saziņu pāri robežām, biznesam un platformām. Ļaujiet, lai visus redz, dzird un iekļauj. Pexip ir vieta, kur satiekas komandas un tehnoloģijas, vienkāršojot videokonferenču pieredzi un darba procesus. Mēs palīdzam nojaukt šķēršļus, lai uzlabotu video saziņu.

              Paldies par pieprasījumu!

              Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

              Pieprasījums saņemts!

              Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

              Mākslīgā intelekta pielietojums klientu apkalpošanā

              Autors: DIEGO GOSMAR

              23. AUGUSTĀ 14:00

              Aicinām pieslēgties vebināram un uzzināt par:

              - Omnichannel kontaktu centriem

              -Mašīnmācīšanos

              -Sentiment Analysis -Mākslīgo intelektu

              Uzzināt vairāk

                Paldies par pieprasījumu!

                Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                Pieprasījums saņemts!

                Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                Latvijas +371x numuri eksportējošiem uzņēmumiem. Lieto tikai vietējos un nemeklē citus!

                Autors: SERGEJS JEROFEJEVS

                PIEEJAMS IERAKSTS

                Lai pieslēgtu savam uzņēmumam citas valsts numuru, nemaz nav uz turieni jādodas. Starptautiskie numuri numurs Jūsu ārvalstu klientiem aiztaupīs mulsumu par ienākošajiem zvaniem no ārvalstīm!

                Uzzināt vairāk

                  Paldies par pieprasījumu!

                  Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                  Pieprasījums saņemts!

                  Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

                  Digitālā komunikācija ar klientiem – kontaktu centri ir mūsdienu komunikācijas pamata rīks

                  Autors: KĀRLIS LEIMANIS

                  PIEEJAMS IERAKSTS

                  Šobrīd valsts organizācijas un daudzi uzņēmumi strādā pēckrīzes/ krīzes laika formātā. Daudziem Pandēmija ieviesa paliekošas korekcijas uz darba organizēšanu, informācijas apmaiņu, saskarsmi, kas ietekmē ne tikai darbu ar ārējiem klientiem, bet arī ar iekšējiem.

                  Tikšanās laikā aprunāsimies par to, cik svarīgi ir strādāt ar saviem klientiem tiem pieņemamā vidē un ātrumā.

                  Uzzināt vairāk

                    Paldies par pieprasījumu!

                    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

                    Pieprasījums saņemts!

                    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.