CSC TELECOM ir Bitrix24 sudraba līmeņa partneris

Saistītie pakalpojumi:

CRM- RISINĀJUMS KLIENTU ATTIECĪBU VADĪBAI

CSC Telecom Bitrix24  risinājums nodrošina vienotu rīku klientu vadībai. Piesaistiet jaunus klientus un attīstiet esošos, izmantojot ērtu statistiku par visiem klientu darījumiem, zvaniem, pieprasījumiem un ienākošiem kontaktiem. Glabājiet vienā vietā dokumentus, saraksti un zvanu vēsturi. Saņemiet atskaites par pārdošanas daļas darbu un tā kvalitāti.

NODROŠINIET UZSKAITI

Kas notiek, ja pārdošanas daļas darbs notiek bez uzskaites sistēmas?  Katrs menedžeris strādā pēc saviem uzskatiem, fiksē kontaktus ar klientiem kā viņam ērtāk: Excel tabulās, uz papīra, plānotājā, kāds paļaujas tikai uz atmiņu.

Netiek piefiksēti arī ienākošie zvani vai pieteikumi no mājaslapas. To, cik efektīvi strādā pārdošanas daļa, vai tiek apstrādāti ienākošie Lead, vai tiek veikts darbs ar esošajiem klientiem, novērtēt nav iespējams. 

Pie tam, gadījumos, kad darbinieks saslimst vai maina darbavietu, var tikt pazaudēti visi viņa kontakti un darījumi.

Atrisināt visas  šīs problēmas var Bitrix24 CRM modulis, kas standardizē un automatize darbu ar klientiem un uzskaiti .

KĀDUS JAUTĀJUMUS ATRISINA CRM?

  • Biznesa procesu automatizācija,
  • kanban
  • Informācijas par klientiem pārvaldīšana
  • Pārdošanas procesa vadība
  • Mārketinga vadība
  • Darba laika pārvalde
  • Dokumentu plūsmas automatizācija
  • Iekšējās kompānijas komunikācijas optimizācija
  • Analītikas iespējas
  • Integrācija ar esošajām sistēmām

Bitrix24 funkcionalitātes un cenu lapa

Paldies par pieprasījumu!

Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi un vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies mūsu projektu vadītājs.

Pieprasījums saņemts!

Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

Sazinieties ar mums