Analizējiet zvanu ierakstus un uzlabojiet pārdošanas procesa vājās vietas.
Saistītie pakalpojumi:
Zvanu ieraksti ienākošajiem un izejošajiem zvaniem
Uzlabojiet klientu apkalpošanu un nodrošiniet šī procesa atgriezenisko saiti savā uzņēmumā! Ierakstītās sarunas ir ērti analizēt – noteikt pašreizējā pārdošanas procesa stiprās un vājās vietas, klientu apkalpošanas speciālistu prasmju līmeni, klientu specifiku, kā arī nekavējoties atrisināt strīdīgas situācijas. Zvanu ieraksti var būt izmantoti arī telemārketinga speciālistu apmācībām, lai nodrošinātu ātrāku un efektīvāku apmācību procesu.
Klientu apkalpošanas uzlabošana
Analizējiet zvanu ierakstus un fiksējiet pārdošanas procesa vājās vietas, klientu apkalpošanas speciālistu darbu un servisa līmeni savā uzņēmumā. Uzlabojiet pārdevēju telefonsarunu efektivitāti.
Viegla uzstādīšana un piekļuve
Pēc zvanu ierakstu aktivizācijas, varēsiet veikt sarunu ierakstus Jūsu norādītajiem numuriem. Sistēma ļauj piekļūt jūsu zvaniem jebkurā laikā no datora un mobilā telefona, kā arī izmantojot portālu https://centrex.csc.lv
Ērta lietošana un pārvaldīšana
Visi ieraksti ir pieejami portālā https://centrex.csc.lv. Ja esat aktivizējis zvanu saņemšanu e-pastā, varat tiem piekļūt norādītajā adresē. Lejupielādējiet atsevišķus zvanu ierakstus, kas jums nepieciešami un noklausieties tos atkārtoti. Zvani ir pieejami arī speciāli izstrādātā mobilajā un datora aplikācijā.