“Cloud PBX un CRM konektors sniedz iespēju atsekot un pārvaldīt SMS un zvanus CRM sistēmās.”

API integrācija

Ja Jūsu uzņēmuma IT sistēma nav sarakstā ar jau gatavām integrācijām, Jūs varat izmantot API un veikt integrāciju patstāvīgi. Integrējot telefoniju ar IT sistēmām, Jūs saņemat iespēju uzlabot darba produktivitāti un klientu apkalpošanas kvalitāti.

Integrējot IT sistēmas ar telefoniju, Jūs iegūstat:

  • Pārdošanas rādītāju kāpumu un klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanu
  • Reklāmas efektivitātes analīzi
  • Darba produktivitātes un KPI uzlabošanu
  • Centralizēto darbu ar klientu pieteikumiem
  • Centralizēto darbu ar neatbildētiem zvaniem
  • Komunikāciju integrāciju ar uzņēmuma biznesa procesiem

API integrācija dod papildus iespējas Jūsu sistēmai:

  • veikt zvanus no sistēmas
  • nodot sistēmā datus par zvaniem, statistiku, sarunu ierakstus
  • pārvirzīt zvanus no klientiem viņu menedžeriem, kā arī izmantot citas sistēmu iespējas.

Ja Jūs izstrādājat vai pārdodat sistēmas:

  • sistēma kļūst konkurentspējīgāka
  • sistēmas lietotāji saņem piekļuvi plašākai funkcionalitātei
  • informācija par veikto integrāciju būs pieejama mūsu mājaslapā

Sazinieties ar mums