CSC TELECOM ir oficiālais 3CX partneris
Bezmaksas videokonferenču risinājums
Profesionālas videokonferences - integrētas 3CX sistēmā un pilnīgi bez maksas! Tagad jums nav jāizmanto atsevišķas lietotnes. Telefonsarunas laikā ar vienu klikšķi pārslēdzieties uz videokonferenci. Izveidojiet savienojumu tieši no pārlūka - nav nepieciešami papildus spraudņi. Uzlabotās konferences iespējas ļauj jums redzēt un kontrolēt attālinātos datorus, koplīgot dokumentus, zīmēt uz tāfeles, tērzēt un veidot aptaujas. Bez papildu izmaksām, laika ierobežojumiem vai lietotāju skaita!
Vairs nekādu neatbildētu zvanu ar inovatīvo zvanu centra atskaišu sistēmu
Visiem ir zināms, cik dārgi un sarežģīti ir ieviest telefonu centrāles risinājumu ar zvanu centra funkciju. Tas ir mainīts ar 3CX PRO. Šī sistēma nodrošina zvanu centra vadību ar zvanu rindas monitoringu reālā laika režīmā, kas ļauj nepalaist garām nevienu zvanu.
Iebuvēts paziņojumu panelis (wallboard) zvanu centra darba monitoringam reālā laika režīmā / Detalizētas atskaites par pārāk gariem zvaniem un nomestiem zvaniem / Zvanu statistika un SLA paziņojumi / Atzvana funkcija klientiem, kuri negrib gaidīt.
Inovatīvas zvanu rindas stratēģijas un reālā laika statistika
3CX Call Center nodrošina kvalitatīvu apkalpošanu Jūsu klientiem un 100% biznesa mēŗķu sasniegšanu. Katra klienta apmierinātību garantē vidējā, garākā un īsākā sarunas laika monitorings.
Operatoru darba uzsākšanas un pabeigšanas žurnāls / Round Robin – izsaukums operatoriem pēc kārtas / Hunt by threes — izsaukumu novirza trīs nejaušas izvēles (random) vai trīs pirmajiem (prioritized) operatoriem / Atzvans – klients var nolikt klausuli, bet turpināt atrasties rindā, saņemot atzvanu, kad pienāks viņa rinda
3CX Call Center funkcijas
3CX PRO ļauj vērot operatoru darbu jebkurā brīdī. Saņemtie zvani, nepaceltie zvani, vidējais gaidīšanas laiks un citas iespējas – pilna procesu kontrole garantē Jums, ka zvanu centrs darbojas kā Šveices pulkstenis.
Noklausīšanās funkcija ļauj sekot sarunai par to nezinot operatoram vai klientam / Iespēja pateikt priekšā ļauj apmācīt jaunus operatorus sarunas laikā bez zvanītāja zināšanas / Operators nevar atrisināt problēmu? Izmantojiet iespēju iejaukties sarunā.