CSC TELECOM ir XCALLY oficiālais partneris

Minimālais aģentu licenču skaits: 3

VIENOTS RISINĀJUMS KLIENTU APKALPOŠANAI

CSC Telecom kontaktu centra risinājums nodrošina unikālu vienotu platformu saziņai ar Jūsu klientiem: tas ir daudzpusējs un efektīvs risinājums, kas nodrošina Jums izcilu saziņu ar klientiem.

Piesaistiet jaunus klientus, izmantojot mūsdienīgus saziņas veidus: zvanus, čatu, e-pastus, SMS un sociālos tīklus vienotā platformā. Izvērtējiet priekšrocības, ko sniedz paplašināta kontaktu administrēšana un ērti pielāgojams IVR risinājums.

Nodrošiniet savam kontaktu centram nepieciešamo funkcionalitāti! Open Channel tehnoloģija ļauj integrēt jaunajā risinājumā esošos saziņas veidus, piemēram, sociālos tīklus, ziņojumu sūtīšanas servisus, video risinājumus u.c. saziņas veidus.

NODROŠINIET VISLABĀKO SAZIŅU STARP OPERATORU UN KLIENTU

Operators, strādājot ērtā WEB interfeisā, pieņems klientu pieteikumus, kuri nāks no mājaslapas čata, uzņēmuma e-pasta adreses, sociālajiem tīkliem un telefona zvaniem. Operatoriem tiks nodrošināta vienota piekļuve saviem statusiem un uzdevumiem, izmantojot Unified Agent Desktop bar.

Visa komunikācija ar klientu automātiski tiks saglabāta CRM sistēmā. Tas Jums sniegs informāciju par klientu biežāk izmantotiem saziņas kanāliem, kā arī Jūsu uzņēmuma nodrošināto atgriezeniskās saites ātrumu.

Features:

Voice Channel
IVR Designer
Call Recording
Whispe and Barge-in
Analytics and reporting
API
Contact Management
SMS Channel
Chat Channel
Mail Channel
Open Channel
Fax Channel
Dialer
JScripty

DIALER

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

    Voice Channel

    IVR Designer

    Call Recording

    Whispe and Barge-in

    Analytics and reporting

    API

    Contact Management

    SMS Channel

    Chat Channel

    Mail Channel

    Open Channel

    Fax Channel

    Dialer

    JScripty

    DIALER

      Paldies par pieprasījumu!

      Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

      Pieprasījums saņemts!

      Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

      GOLD

        Paldies par pieprasījumu!

        Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

        Pieprasījums saņemts!

        Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

        Voice Channel

        IVR Designer

        Call Recording

        Whispe and Barge-in

        Analytics and reporting

        API

        Contact Management

        SMS Channel

        Chat Channel

        Mail Channel

        Open Channel

        Fax Channel

        Dialer

        JScripty

        GOLD

          Paldies par pieprasījumu!

          Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

          Pieprasījums saņemts!

          Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

          ULTIMATE

            Paldies par pieprasījumu!

            Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

            Pieprasījums saņemts!

            Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

            Voice Channel

            IVR Designer

            Call Recording

            Whispe and Barge-in

            Analytics and reporting

            API

            Contact Management

            SMS Channel

            Chat Channel

            Mail Channel

            Open Channel

            Fax Channel

            Dialer

            JScripty

            ULTIMATE

              Paldies par pieprasījumu!

              Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

              Pieprasījums saņemts!

              Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.

              ĒRTA SISTĒMAS LIETOŠANA UN KVALITĀTE

              Administratori var sekot līdzi klientu apkalpošanas kvalitātei un rezultātiem izmantojot online monitoringa sistēmu Real Time Wallboard Dashboard Designer.

              Asinhronais pārraides režīms nodrošina visērtāko sistēmas lietošanu un kvalitāti.

              CSC Telecom kontaktu centra risinājums tiek nodrošināts uz atsevišķa servera, virtuālās mašīnas vai mākonī integrējot ar SIP trunk vai PSTN līniju. Izmaksas ir atkarīgas no risinājuma un iekļauj abonēšanas maksu vai vienreizēju maksu par licencēm atkarībā no vienlaicīgo aģentu skaita.

              Sazinieties ar mums