SMS ir tikai tekstiņi. Kā neizmantot priekšrocības.

PIEEJAMS IERAKSTS

Kāpēc SMS?

-82% lietotāju atstāj ieslēgtus SMS paziņojumus
-85% patērētāju vēlas iespēju atbildēt uz kāda uzņēmuma SMS vai iesaistīties sarunā
-89% patērētāju vēlētos izmantot SMS, lai sazinātos ar uzņēmumiem
-98% gadījumu SMS sasniedz klientu
-3 no 10 klientiem labprāt atteiktos no telefona zvaniem, aizstājot tos ar SMS

Vebinārā   runāsim par:

  • SMS aktualitātes pieaugums
  • Integrācija ar jau esošām sistēmām, atvieglojot dažādu nozaru darba procesus
  • Premium SMS, kas ļauj apmaksāt rēķinus, samaksāt par precēm un pakalpojumiem, kā arī pieteiktos regulāriem ikmēneša maksājumiem.
  • Divvirzienu SMS nodrošina iespēju klientam atbildēt uz saņemtajām SMS rakstot vai atzvanot.
  • HLR pieprasījumi - ātrai datubāzes aktualizēšanai

Autore: Elīza Judzika
CSC TELECOM
KLIENTU ATTIECĪBU VADĪTĀJA
JĀNIS STRUMPMANIS
CSC TELECOM
PĀRDOŠANAS DIREKTORS