Personu identifikācijas iespējas

zvanu centrā, izmantojot SmartID un E-paraksts mobile: zini savu klientu

17. jūnijā 10:30

APSPRIEDĪSIM:

  • Kādas ir tipiskās situācijas, kad nepieciešama precīza identitātes pārbaude, runājot ar klientu?
  • Kā tieši darbojas klienta autentifikācija ar Smart-ID vai eParaksts Mobile zvanu centrā?
  • Kā uzņēmums var tehniski integrēt šīs iespējas savā zvanu centrā – vai CSC Telecom to piedāvā kā pakalpojumu?
  • Kādas ir priekšrocības salīdzinājumā ar klasisku verifikāciju
  • Vai klienti uztver šādu autentifikāciju kā drošu un ērtu?
  • Kā šī autentifikācija atbilst GDPR un citām datu aizsardzības prasībām?
  • Kādi ir piemēri, kur Smart-ID vai eParaksts Mobile zvanu centrā jau tagad būtiski atvieglo darbu?
  • Vai iespējams izmantot arī čatā, e-pastā utt?

Autors: ELĪZA JUDZIKA
CSC TELECOM
PROJEKTU VADĪTĀJA
Autors JĀNIS STRUMPMANIS
CSC TELECOM
PĀRDOŠANAS DIREKTORS