Tā vietā, lai pārslēgtos starp uzņēmuma profiliem Facebook, Instagram, WhatsApp, Viber un citās platformās, jūs varat viegli pārraudzīt klientu aktivitātes, atbildēt uz ziņojumiem un komentāriem, analizēt datus un apkopot statistiku vienuviet!
Bitrix24.CRM + Instagram
Šī oficiālā integrācija ļauj klientiem nodrošināt vietējo iepirkšanās pieredzi, vienlaikus varat pārvaldīt visas mijiedarbības (tostarp maksājumus) tieši Bitrix24.
Bitrix24 + Facebook
Savienojiet savu Facebook profilu ar mūsu kontaktu centru un atbildiet uz ziņojumiem no saviem klientiem Bitrix24 Messenger.
Bitrix24 + WhatsApp
Sniedziet saviem klientiem vairāk iespēju sazināties ar jūsu uzņēmumu, savā mājaslapā iespējojot WhatsApp.
Live chat jūsu mājaslapai. Bitrix24 čatu varat pieslēgt savai mājaslapai, lai nodrošinātu tūlītēju atbalstu un apkalpošanu jūsu apmeklētājiem. Visi dialogli tiek saglabāti CRM, un, ja klients atgriežas, sistēma viņu atpazīst.
Noteikumi, maršrutēšana un sarunu pārsūtīšana
Izmantojiet sistēmas iestatījumus vai izveidojiet pielāgotu noteikumu kopu, lai pārvaldītu, maršrutētu un piešķirtu čatus komandas dalībniekiem.
Klientu un vadītāju vērtējumi
Katru sarunu var novērtēt klients un/vai jūsu komandas vadītājs. Dati tiek parādīti kontaktu centrā.
Ātrās atbildes
Izveidojiet gatavu atbilžu kopu, ko izmantot, lai klienti negarlaikoja, kamēr sagaida atbalsta komandas.
Klientu saziņas kanāli, kas joprojām ir ļoti populāri, ir iekļauti arī jūsu Bitrix24 Bitrix24 Omnichannel kontaktu centrā.
Integrācija ar Bitrix24 CRM
Zvanus var ierakstīt un pievienot CRM darījumiem. Ienākošie zvani tiek pāradresēti tirdzniecības pārstāvim, kas ir atbildīgs par konkrētu potenciālo pirkumu.
Palīdzības dienests
Savienojiet savas pastkastes ar Bitrix24 kontaktu centru ar vienu klikšķi, lai saņemtu un pārvaldītu visus savus e-pastus vienuviet.
SMS
Izmantojiet saziņai SMS kampaņas, viegli nosūtot reklāmas īsziņas kontaktpersonām no jūsu klientu bāzes.