CSC TELECOM ir XCALLY oficiālais partneris
Minimālais aģentu licenču skaits: 3
VIENOTS RISINĀJUMS KLIENTU APKALPOŠANAI
CSC Telecom kontaktu centra risinājums nodrošina unikālu vienotu platformu saziņai ar Jūsu klientiem: tas ir daudzpusējs un efektīvs risinājums, kas nodrošina Jums izcilu saziņu ar klientiem.
Piesaistiet jaunus klientus, izmantojot mūsdienīgus saziņas veidus: zvanus, čatu, e-pastus, SMS un sociālos tīklus vienotā platformā. Izvērtējiet priekšrocības, ko sniedz paplašināta kontaktu administrēšana un ērti pielāgojams IVR risinājums.
Nodrošiniet savam kontaktu centram nepieciešamo funkcionalitāti! Open Channel tehnoloģija ļauj integrēt jaunajā risinājumā esošos saziņas veidus, piemēram, sociālos tīklus, ziņojumu sūtīšanas servisus, video risinājumus u.c. saziņas veidus.
NODROŠINIET VISLABĀKO SAZIŅU STARP OPERATORU UN KLIENTU
Operators, strādājot ērtā WEB interfeisā, pieņems klientu pieteikumus, kuri nāks no mājaslapas čata, uzņēmuma e-pasta adreses, sociālajiem tīkliem un telefona zvaniem. Operatoriem tiks nodrošināta vienota piekļuve saviem statusiem un uzdevumiem, izmantojot Unified Agent Desktop bar.
Visa komunikācija ar klientu automātiski tiks saglabāta CRM sistēmā. Tas Jums sniegs informāciju par klientu biežāk izmantotiem saziņas kanāliem, kā arī Jūsu uzņēmuma nodrošināto atgriezeniskās saites ātrumu.