Atbalsts tehnisku problēmu gadījumā uz vietas vai attālināti ir pieejams darba dienās laikā no 9:00 līdz 18:00
INDIVIDUĀLA PIEEJA
Neatkarīgi no klienta uzņēmuma darbības un IT infrastruktūras specifikas, varam nodrošināt individuālu pakalpojumu klāstu pielāgojot veicamos darbus un izmaksas atbilstoši vajadzībām un iespējām.
DATORTEHNIKAS IT APKALPOŠANAS IZMAKSAS:
Datortehnikas IT apkalpošana attālināti
Maksa norādīta par 1 darba vietu
• Atbalsts tehnisku problēmu gadījumā attālināti, darba dienās laikā no 9:00 līdz 18:00
• Tehnisku problēmu gadījumā pieteikuma atrisināšanas laiks līdz 6h
Datortehnikas IT apkalpošana uz vietas/attālināti
Maksa norādīta par 1 darba vietu
• Atbalsts tehnisku problēmu gadījumā uz vietas/attālināti, darba dienās laikā no 9:00 līdz 18:00
• Tehnisku problēmu gadījumā pieteikuma atrisināšanas laiks līdz 4h
KOMPETENCE
Pakalpojumu nodrošina un IT infrastruktūras uzturēšanas darbus veic mūsu pieredzējušie IT speciālisti.
UZŅĒMUMA RESURSU OPTIMIZĀCIJA
Uzticot IT infrastruktūras uzturēšanu pārbaudītam un pieredzējušam pakalpojuma sniedzējam, uzņēmums var koncentrēties uz savu tiešo darbību un izmantot materiālos un cilvēkresursus efektīvāk.
PĀRBAUDĪTS PARTNERIS
CSC TELECOM ir viens no vadošajiem operatoriem, kurš specializējas telekomunikāciju pakalpojumu un risinājumu sniegšanā korporatīvajiem klientiem.
VIENS RĒĶINS
Viens IT pakalpojumu sniedzējs – viens rēķins.