Sākums: 2022. gada marts
Programma paredzēta uzņēmumu digitālās transformācijas, pārmaiņu, produktu un projektu vadītajiem, ar mērķi aktualizēt un pilnveidot zināšanas par priekšnosacījumiem veiksmīgai uzņēmumu un valsts pārvaldes digitālajai transformācijai 2022. - 2027.gadā.
Kādas iespējas piedāvā Agility klientu apkalpošanas kontekstā? Kā elastīga klientu apkalpošana var uzlabot aģenta pieredzi un uzturēt augstu klientu apmierinātību? Uzziniet mūsu grāmatā!
Grāmatu Jūs saņemsiet e-pastā, aizpildot pieteikuma formu.
27-28 September 2022
XCA training and certification is designed for Customer Care administrators, ICT engineers, IP telephony and IP network engineers who want to approach the XCALLY setup overview and fundamentals.
12-13 October 2022
XCP training and certification is designed for Customer Care administrators, ICT engineers, IP telephony and IP network engineers who want to deepen the knowledge of advanced modules and configurations of XCALLY Motion.
No 27.09.2021.
Programma paredzēta nozarē strādājošajiem ar priekšzināšanām. Programma paredzēta uzņēmuma vai struktūrvienības vadītājiem.
Digitālo kompetenču 5 līmenis.