Vienots kanāls, nevainojama pieredze:

inovācijas un izcilība pacientu apkalpošanā

12. augustā 10:30

APSPRIEDĪSIM:

  • Kas mūsdienās nosaka nevainojamu pacientu pieredzi medicīnas iestādē?
  • Kā pēdējos gados ir mainījusies un attīstījusies pacientu apkalpošana?
  • Kādi ir galvenie atskaites punkti vai KPI pacienta ceļā no pirmā kontakta līdz ārstēšanas noslēgumam?
  • Kādi rīki jums uzturēt augstu apkalpošanas kvalitāti GASTRO CENTRĀ?
  • Kādas inovācijas visvairāk ir ietekmējušas pacienta apmierinātību?
  • Par nākotnes tehnoloģijām pacientu apkalpošanā – piemēram, mākslīgo intelektu.
  • Kā tiek apmācīts personāls darbam ar pacientiem?
  • Kā automatizācija samazināja slodzi personālam?

AUTORS: ELĪZA JUDZIKA
CSC TELECOM
PROJEKTU VADĪTĀJA
ANSIS GRANTIŅŠ
GASTRO CENTRA
VALDES LOCEKLIS