Biznesa komunikācija ar SMS: ātrs un vienkāršs veids, kā informēt klientus

15. jūlijā 10:30

APSPRIEDĪSIM:

  • Kādas ir galvenās atšķirības starp SMS un citiem saziņas kanāliem?
  • Kādiem uzņēmumu veidiem SMS komunikācija ir visefektīvākā?
  • Cik ātri klients parasti saņem SMS pēc nosūtīšanas?
  • Kā uzņēmumi var personalizēt SMS, lai tie būtu efektīvāki?
  • Kādi rādītāji SMS komunikācijā parāda tās efektivitāti?
  • Kādas kļūdas uzņēmumi pieļauj, izmantojot SMS, un kā tās izvairīties?
  • Kādas integrācijas iespējas ir pieejamas – piemēram, ar CRM, mājaslapām, e-komercijas platformām?
  • Vai iespējams veidot automatizētas kampaņas vai nosūtīt SMS noteiktos laikos?
  • Kā rīkoties ar klientiem, kuri nevēlas saņemt SMS?

ELĪZA JUDZIKA
CSC TELECOM
PROJEKTU VADĪTĀJA
AUTORS: JĀNIS STRUMPMANIS
CSC TELECOM
PĀRDOŠANAS DIREKTORS