Jaunu klientu piesaistīšana un esošo apkalpošana,

izmantojot zvanu centra ārpakalpojumu.

16. septembrī 10:30

APSPRIEDĪSIM:

  • Ārpakalpojuma priekšrocības salīdzinājumā ar iekšējā zvanu centra uzturēšanu
  • Ja runājam par jaunu klientu piesaisti – kā zvanu centrs var kļūt par efektīvu pārdošanas kanālu, ne tikai par atbalsta funkciju?
  • Kādi ir praktiski piemēri, kur ārpakalpojuma zvanu centrs ir palīdzējis uzņēmumam ievērojami palielināt klientu skaitu?
  • Kā klientu apkalpošanas kvalitāte ietekmē klientu lojalitāti un uzņēmuma reputāciju?
  • Ar kādām problēmām uzņēmumi visbiežāk saskaras, kad paši mēģina organizēt klientu apkalpošanu, un kā ārpakalpojums var tās atrisināt?
  • Kādas jaunas tehnoloģijas vai pieejas šobrīd ienāk zvanu centru darbā, lai vēl labāk piesaistītu un noturētu klientus?
  • Zvanu centru nākotnes loma – vai tie kļūs par klientu pieredzes stratēģisko sirdi, vai vairāk paliks kā atbalsta mehānisms?

AUTORS: ELĪZA JUDZIKA
CSC TELECOM
PROJEKTU VADĪTĀJA
HELVIDS SKELTONS
SIA PLAINSTREAM
VALDES LOCEKLIS