Pieejamo pakalpojumu saraksts

TELEFONU CENTRĀLE

 

Ar virtuālo telefonu centrāli uzņēmumā var vienkāršot un uzlabot IP telefonijas risinājumu ieviešanu, pārvaldīšanu un lietošanu. Galvenās priekšrocības ir klientu ienākošo zvanu plūsmas efektīvs sadalījums starp darbiniekiem, izmaksu optimizācija, vienārša telefonu aparātu pieslēgšana un pārvietošana starp kabinetiem, kā arī telefonijas sistēmas pārvaldīšana izmantojot portālu

IP TELEFONI

 

 

Izvēlieties standarta vai funkcijām bagātus IP telefonus, atkarībā
no uzņēmuma vajadzībām. IP telefonus varat iegādāties par pilnu cenu vai paņemt uz nomu. Nodrošinām arīapmācības IP telefonu lietošanai.

FAKSI BEZ FAKSU APARĀTA!

 

 

Cloud fakss ir virtuāls fakss, ar kuru varat nosūtīt dokumentus no datora un saņemt tos e- pastā. Lai sūtītu un saņemtu faksu, Jums vairs nav jāiegādājas tradicionālais aparāts.

INTERNETA PIESLĒGUMS

 

Pakalpojums nodrošina vienādu lejuplādes un augšuplādes interneta pārraides ātrumu, kas ir būtiski, ja ikdienā nosūtat liela apjoma failus. Optiskā kabeļa savienojums nodrošina datu pārraidi ar visaugstāko ātrumu. Tas ir teicams risinājums regulārai liela apjoma datu pārsūtīšanai.

KONFERENCES ZVANS BIROJĀ

Ikviens dalībnieks var piedalīties konferencē, izmantojot biroja galda tālruni vai mobilo telefonu. Iespējams veidot arī starptautiskas telekonferences, kurām var pieslēgties lietotāji ārvalstīs.

WEB HOSTINGS

 

Augsts interneta ātrums, minimāls aiztures laiks un garantēta pakalpojumu pieejamība 24/7. CSC TELECOM WEB hostings nodrošina plašu pakalpojumu klāstu, augstākos drošības standartus un pastāvīgu klientu atbalstu.

IVR

 

IVR kalpo kā virtuālā sekretāre, kas nodrošina iespēju pārvirzīt ienākošos zvanu pa tiešo mēklētajam darbiniekiem, konkrētiem departamentiem vai jebkuram jūsu norādītam numuram. Klienti varēs ērtāk sasniegt Jūsu uzņēmuma darbiniekus arī pēc darba laika beigām.

BITRIX24 CRM

 

Piesaistiet ar CRM  jaunus klientus un attīstiet esošos, izmantojot ērtu statistiku par visiem klientu darījumiem, zvaniem, pieprasījumiem un ienākošiem kontaktiem. Glabājiet vienā vietā dokumentus, saraksti un zvanu vēsturi. Saņemiet atskaites par pārdošanas daļas darbu un tā kvalitāti.

ZVANU IERAKSTI

 

Analizējiet zvanu ierakstus un uzlabojiet pārdošanas procesa vājās vietas, klientu apkalpošanas speciālistu darbu un servisa līmeni savā uzņēmumā. Ulabojiet pārdevēju telefonsarunu efektivitāti.

KONTAKTU CENTRS

 

CSC Telecom kontaktu centra risinājums nodrošina unikālu vienotu platformu saziņai ar Jūsu klientiem: tas ir daudzpusējs un efektīvs risinājums, kas nodrošina Jums izcilu saziņu ar  klientiem.

Piesaistiet jaunus klientus, izmantojot mūsdienīgus saziņas veidus: zvanus, čatu, e-pastus, SMS un sociālos tīklus vienotā platformā. Izvērtējiet priekšrocības, ko sniedz paplašināta kontaktu administrēšana un ērti pielāgojams IVR risinājums.

STARPTAUTISKIE DDI NUMURI

Atveriet virtuālo ofisu ārzemēs izmantojot konkrētās valsts numerāciju un attīstiet savu biznesu ikvienā valstī, bez fiziskas atrašanās tur! Jūsu ārvalstu klientiem nebūs jāzvana uz ārzemju numuru. Zvanot uz DDI numuru, klientiem būs pārliecība, ka uzņēmums ir ātri un ērti sasniedzams.

ZVANU CENTRS

 

Zvanu centra risinājumi paredzēti uzņēmumiem, kuri rūpējās par klientu apkalpošanas kvalitāti. Risinājums palīdz efektīvāk apstrādāt ienākošos un izejošos zvanus.  Vadītājam ir iespēja kontrolēt notiekošo, lai uzlabotu darba produktivitāti un apkalpošanas kvalitāti.

Lai nodrošinātu atbilstošāko zvanu centra risinājumu, ir jāiedziļinās uzņēmuma biznesa procesos.

VIETĒJIE NUMURI

 

Izmantojiet CSC TELECOM pakalpojumu un izvēlēties jebkuru Latvijas tālruņa numuru savam uzņēmumam. Ja vēlaties, varat izmantot CSC TELECOM pakalpojumus un saglabāt savus esošos telefona numurus. Visos pakalpojumos vietējie standarta numuri ir iekļauti bez papildus maksas.

ZVANU CENTRS KĀ ĀRPAKALPOJUMS

 

Šis risinājums uzņēmumam bieži ir daudz izdevīgāks kā iekšēji integrēts zvanu centrs. Tam ir daudz priekšrocību finansiālajā un klientu apkalpošanas ziņā, turklāt zvanu centra risinājums kā ārpakalpojums veicina darba produktivitāti, jo ietaupās laiks, kas tiek patērēts dažādu cilvēku apzvanīšanai un informācijas ievākšanai. Izstrādājot  zvanu centru tehnisko risinājumu, tiek izpētīti uzņēmuma produkti/pakalpojumi, apmācīti darbinieki klientu zvanu apkalpošanai un ieviests atbilstošs telekomunikāciju risinājums.

ĪSIE NUMURI- VIEGLI ATCERĒTIES UN PIEZVANĪT

 

Numuri, ko ikvienam viegli atcerēties. Īsos numurus visbiežāk izmanto uzņēmuma atpazīstamības veicināšanai un mārketinga mērķiem. Izvēloties trīs ciparu vai četrciparu īsos numurus, Jūs uzņēmumam nodrošināt numura atpazīstamību un atvieglojat tā sasniedzamību klientiem. sos numurus varat izmantot gan ienākošajiem un izejošajiem zvaniem, gan arī veicot sms kampaņu izsūtīšanu klientiem.

3CX

 

CSC TELECOM 3CX risinājums var tikt iestatīts uz atsevišķā servera, virtuālās mašīnas vai mākonī. Izvēlieties ērtāku maksāšanas veidu: abonēšanas maksu vai maksu par licencēm atkarībā no vienlaicīgo zvanu skaita un IVR.