LV RU
info@csc.lv

67 78 0000

/

sales@csc.lv

8844

/

support@csc.lv

80 20 0900

Cik maksā zvans uz CSC Telecom

Kontaktu centra risinājums

VIENOTS RISINĀJUMS KLIENTU APKALPOŠANAI

CSC Telecom kontaktu centra risinājums nodrošina unikālu vienotu platformu saziņai ar Jūsu klientiem: tas ir daudzpusējs un efektīvs risinājums, kas nodrošina Jums izcilu saziņu ar  klientiem.

Piesaistiet jaunus klientus, izmantojot mūsdienīgus saziņas veidus: zvanus, čatu, e-pastus, SMS un sociālos tīklus vienotā platformā. Izvērtējiet priekšrocības, ko sniedz paplašināta kontaktu administrēšana un ērti pielāgojams IVR risinājums.

Nodrošiniet savam zvanu centram nepieciešamo funkcionalitāti! Open Channel tehnoloģija ļauj integrēt jaunajā risinājumā esošos saziņas veidus, piemēram, sociālos tīklus, ziņojumu sūtīšanas servisus, video risinājumus u.c. saziņas veidus.

NODROŠINIET VISLABĀKO SAZIŅU STARP OPERATORU UN KLIENTU

Operators, strādājot ērtā WEB interfeisā, pieņems klientu pieteikumus, kuri nāks no mājaslapas čata, uzņēmuma e-pasta adreses, sociālajiem tīkliem un telefona zvaniem. Operatoriem tiks nodrošināta vienota piekļuve saviem statusiem un uzdevumiem, izmantojot Unified Agent Desktop bar.

Visa komunikācija ar klientu automātiski tiks saglabāta CRM sistēmā. Tas Jums sniegs informāciju par klientu biežāk izmantotiem saziņas kanāliem, kā arī Jūsu uzņēmuma nodrošināto atgriezeniskās saites ātrumu.

ĒRTA SISTĒMAS LIETOŠANA UN KVALITĀTE

Administratori var sekot līdzi klientu apkalpošanas kvalitātei un rezultātiem izmantojot online monitoringa sistēmu Real Time Wallboard Dashboard Designer.

Asinhronais pārraides režīms nodrošina visērtāko sistēmas lietošanu un kvalitāti.

CSC Telecom kontaktu centra risinājums tiek nodrošināts uz atsevišķa servera, virtuālās mašīnas vai mākonī integrējot ar SIP trunk vai PSTN līniju. Izmaksas ir atkarīgas no risinājuma un iekļauj abonēšanas maksu vai vienreizēju maksu par licencēm atkarībā no vienlaicīgo aģentu skaita.