Kontaktu centri -mūsdienu digitālās komunikācijas pamata rīks.

Autors: Kārlis Leimanis

17.08.2022. 10:00-11:00

Digitālā komunikācija ar klientiem  - kontaktu centri ir mūsdienu komunikācijas pamata rīks

Šobrīd valsts organizācijas un daudzi uzņēmumi strādā pēckrīzes/ krīzes laika formātā. Daudziem Pandēmija ieviesa paliekošas korekcijas uz darba organizēšanu, informācijas apmaiņu, saskarsmi, kas ietekmē ne tikai darbu ar ārējiem klientiem, bet arī ar iekšējiem.

Vebinārā   runāsim par:

1. Kas ir kontaktu centrs?

2. Kas veido klientu pieredzi no komunikācijas skatu punkta un kā to uzlabot.

3. Kā sekot līdzi komunikācijai ar klientiem.

4. Kādos gadījumos pietiek ar zvanu centru, un kādos gadījumos ir nepieciešams jau kontaktu centrs.

5. Cik maksā šāds risinājums un kā pareizi rēķināt ieguvumu no kontaktu centra.

Autors: KĀRLIS LEIMANIS
CSC TELECOM
PROJEKTU VADĪTĀJs
JĀNIS STRUMPMANIS
CSC TELECOM
PĀRDOŠANAS DIREKTORS

Reģistrēties

    Paldies par pieprasījumu!

    Lūdzu, atstājiet savu kontakttālruni vai e-pasta adresi!

    Pieprasījums saņemts!

    Mūsu projektu vadītājs sazināsies ar Jums tuvākajā laikā.