LV RU
info@csc.lv

67 78 0000

/

sales@csc.lv

8844

/

support@csc.lv

80 20 0900

Zvanu reģistru sistēmas

Ienākošo kontaktu reģistrs

Aplikācija uzņēmumiem vai iestādēm, kam ir daudz ienākošie zvani un e-pasti  – jautājumi,sūdzības, piedāvājumi utt. Ar ienākošo kontaktu reģistru iespējams objektīvi izvērtēt esošo situāciju uzņēmumā, saprast aktuālos jautājums un tēmas, lai uzlabot klientu apkalpošanu.

 

Izmantojot ienākošo zvanu reģistru, iespējams sagrupēt ienākošos zvanus pēc nepieciešamajiem rādītājiem. Sistēmā iespējams veidot atskaites par ienākošo zvanu daudzumu, populārākajiem jautājumiem, klientu apkalpošanas rezultātiem. Pēc to apkopošanas var izvērtēt prioritātes uzņēmuma/ iestādes darbā.