LV RU
info@csc.lv

67 78 0000

/

sales@csc.lv

8844

/

support@csc.lv

80 20 0900

Cik maksā zvans uz CSC Telecom

Zvanu reģistru sistēmas

Analizējiet klientu apkalpošanu uzņēmumā!

Ar ienākošo  zvanu un e-pastu reģistra palīdzību iespējams precīzi izvērtēt, cik klienti Jums ir zvanījuši un cik sūtījuši e-pastus. Redzēsiet, cik ātri Jūs atbildat vai neatbildat uz e-pastiem un zvaniem, ar kādiem jautājumiem pie Jums griežas klienti un no kādām pilsētām. Varēsiet precīzi izvērtēt reklāmas atdevi un apzināt labākos pārdošanas kanālus. Pateicoties kontaktu reģistram, precīzi zināsiet, ar cik klientiem Jūs gada laikā esat sazinājušies un ar cik- nē. Izmantojiet zvanu un e-pastu reģistrus, lai palielinātu uzņēmuma apgrozījumu un uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti!

 

 

 

Uzņēmuma specifikai pielāgojams risinājums

Zvanu un e-pastu reģistru sistēmu ir iespējams savienot ar Jūsu uzņēmuma telefonu centrāli un korporatīvo e-pastu. Tādējādi pie ienākoša zvana vai e-pasta, tas automātiski tiks piefiksēts reģistrā. Gadījumā, ja Jūsu uzņēmumā ir ieviests CRM, reģistrs var izmantot tajā ievadītos klientu datus.