LV RU
info@csc.lv

67 78 0000

/

sales@csc.lv

8844

/

support@csc.lv

80 20 0900

Cik maksā zvans uz CSC Telecom

Funkcionalitāte

DAUDZFUNKCIONĀLĀ SAZIŅA

Nodrošiniet zvanus, īsziņas, čatu, e-pastu, faksu un sociālo tīklu integrāciju vienotā risinājumā!

KONTAKTU ADMINISTRĒŠANA

Sekojiet līdzi visiem klientu datiem un saziņai ar klientiem izmantojot vienotu piekļuvi!

API

Ērti integrējiet dažādus saziņas veidus (sociālos tīklus, video u.c.). Zvanu centra operatoriem ir iespēja komunicēt ar klientiem izmantojot vienotu piekļuvi pie visiem saziņas veidiem.

OPERATORU TĀLRUNIS

Zvanu centra operatoriem ir iespēja patstāvīgi pieslēgties pie zvanu rindām, mainīt savu statusu un veikt uzdevumus izmantojot virtuālo operatoru tālruni.

ONLINE MONITORINGA SISTĒMA

Online monitoringa sistēma ļauj pārskatīt aktuālo operatoru darbu un veikt nepieciešamās izmaiņas online režīmā.

DATU APSTRĀDE UN ATSKAITES

Datu apstrāde un rezultātu apkopojums izmantojot esošo atskaišu sistēmu ar papildus iespēju veidot individuālas atskaites Jūsu biznesa vajadzībām.

INDIVIDUĀLA PĀRVALDES SISTĒMA

Katrs zvanu centrs ir unikāls: veidojiet savu pārvaldes sistēmu monitoringam un rezultātā efektīvākam darbam!

AUTOMATIZĒTIE PROCESI UN TRIGERI

Automatizējiet procesus nosakot laiku un nepieciešamo darbību.

AUTOMATIZĒTIE IZEJOŠIE ZVANI

Padariet zvanu centra operatoru sarunu efektīvāku izmantojot Preview, Progressive vai Predictive automatizēto zvanīšanu!

IVR

Veidojiet individuālos IVR projektus (virtuālā sekretāre, klientu apkalpošanas aptauja u.c.) izmantojot ērtu web interfeisu.

NEATKARĪBA NO SAKARU OPERATORA

Izmantojiet vēlamo sakaru operatoru! Visi zvani tiek tarificēti saskaņā ar Jūsu esošā operatora tarifiem.

PIESLĒGŠANA UN LICENCES

CSC TELECOM risinājums var tikt iestatīts uz atsevišķā servera, virtuālās mašīnas vai mākonī. Izvēlieties ērtāku maksāšanas veidu: abonēšanas maksu vai maksu par licencēm atkarībā no vienlaicīgo zvanu skaita un IVR.