LV RU
info@csc.lv

67 78 0000

/

sales@csc.lv

8844

/

support@csc.lv

80 20 0900

Funkcionalitāte

PĀRDOŠANAS PROCESA VADĪBA

Jebkuras CRM sistēmas ieviešanas mērķis ir pārdošanas apjomu palielināšana.

  • Iegūstiet vairāk jaunu klientu
  • Palieliniet vidējo čeka summu
  • Palieliniet atkārtoto darījumu skaitu
  • Samaziniet izdevumus informācijas meklēšanai un analīzei
  • Vērtējiet pārdošanas daļas darba efektivitāti

DAUDZKANĀLU CRM

  • BITRIX24.CRM strādā nemanāmi un kļūst par jūsu kompānijas daļu .
  • BITRIX24.CRM apvieno visus klientu komunikācijas kanālus: zvani, vēstules, sociālo tīklu pieteikumi, pieteikumi no mājaslapas vai caur web-formām, 1С maksājumus un citus.
  • Jūs pieslēdzam  Email-trekeri, Atvērtas līnijas, Telefoniju, CRM-formas, 1С-trekeri – un visi dati (kontakti, zvanu vēsture, čati, mājaslapas web-formas, apmaksas u.c.. automātiski saglabāsies CRM. Menedžeriem vairs nekas nebūs jāievada manuāli.
  • Pēc šiem datiem CRM izveidos klienta profilu ar vēsturi par visiem viņa pieteikumiem.
  • Statistika ļaus analizēt un kontrolēt slodzi un apkalpošanas kvalitāti.

PĀRDOT VAIRĀK AR BITRIX24

Ikviena biznesa pamats ir klients. Ir svarīgi izmantot viņa apkalpošanai visus instrumentus:

  • visu potenciālo klientu uzskaite un dati par esošiem klientiem  (BITRIX24.CRM)
  • pasūtījumu, piedāvājumu, apmaksu atsekošana (Kanban, CRM darījumi, pārdošanas piltuve)
  • ērti rīki komunikācijai ar klientiem  (Virtuālā PBX)
  • menedžeru darba automatizācija   (biznesa procesi, roboti un trigeri )
  • kontrole (uzdevumi un atskaites  ) un plānošana (Kalendāri)
  • piekļuve no jebkuras vietas pasaulē ( mobilā aplikācija)

POTENCIĀLO KLIENTU UZSKAITE

CRM tiek uzskaitīti jūsu klienti un ne tikai.  ведется учет всех ваших клиентов и не только. Visi Līdi, kas var pārvērsties par klientiem, tiek piefiksēti. Tas var būt e-pasts, neatbildētais zvans, notikums.

Pārdošanas menedžera uzdevums ir noskaidrot, kas tas ir un kas šo potenciālo klientu interesē. Kad informācija ir noskaidrota, Līds pārtop par kontaktu un kompāniju un pēc tam- par darījumu.

Darbs pēc šāda scenārija ( no līda uz kontaktu un darījumu) BITRIX24 Рļauj maksimāli izmantot visus potencialos darījumus un analizet pārdošanas daļas darba efektivitāti.

CRM EMAIL-TREKERIS

Kamēr Jūs sarakstāties ar klientu, email-trekeris nemanāmi fiksē saraksti CRM sistēmā.  BITRIX24 visu saraksti ar klientiem saglabā vēsturē. Pat ja darbinieku atlaiž, informācija paliks sistēmā.

  • Atra pastkastīšu pievienošana CRM  katram darbiniekam (IMAP)
  • Ienākošo un izejošo e-pastu trekings CRM sistēmā.
  • Automātiskā līdu izveidošana jaunajām ienākošajām un izejošajām vēstulēm
  • Sarakstes  pievienošana klienta kartiņai, ja kontakti jau ir zināmi.
  • @bitrix24 vai sava domēna pastkastītes pieslēdaz CRM automātiski

CRM 1C-TREKERIS

Papildiniet savu CRM ar datiem . 1С-trekeris ir papildus informācijas avots par jūsu klientiem . 1С-trekeris strādā nemanāmi un sasaista offline-pārdošanas ar online-CRM reālā laika režīmā.

  • 1C ātra un vienkārša pieslēgšana BITRIX24.CRM
  • Pārdošanu un kientu vēsture 1C
  • Klienta identificēšana un dublikātu meklēšana pēs vārda, uzvārda, telefona numura, email.
  • Neierobežots 1C pieslēgumu skaits pie Bitrix24

SEJU ATPAZĪŠANA

Face-trekeris: palīdz kontrolēt trafiku offline-veikalā vai birojā. Automātiski atpazīst sejas un pievieno datus par vizītēm CRM.  Jūs zināsiet: cik cilvēku apmeklē veikalu, cik no tiem ir jauni vai atgriežas.

Vizīšu trekeris: palielina efektivitāti no tikšanām, konsultācijām un pārrunām. Atpazīst klientu sejas un parāda informāciju par viņiem:  vārdi, pirkumu vēsture, pieteikumu vēsture, kas palīdz menedžeriem atrast individuālo pieeju katram klientam. .

Trekeris veic sarunu audioierakstus  un pievieno klienta kartiņai. Jūs nepalaidīsiet garām nevienu detaļu, varēsiet novērtēt kolēģu darba kvalitāti  un klientu apkalpošanu.

CRM TELEFONIJA

Visi klientu zvani var tikt uzskaitīti mākoņCRM.

Ja klients zvana pirmi reizi, menedžeris var jau zvana laikā pievienot jaunu kontaktu CRM un atzīmēt, kādu preci vai pakalpojumu ir izvēlējies klients.

Visi zvani tiek ierakstīti bez skaita ierobežojuma. Tas ir noderīgi gan vadītājam ( pārbaudīt, kā menedžeri runā ar klientiem), gan pašiem menedžeriem ( detalizēti atjaunot sarunas gaitu).

ZVANI NO PASTĀVĪGAJIEM KLIENTIEM

Kad jums zvana pastāvīgais klients, zvans tiek pārvirzīts atbildīgajam menedžerim. Klientam nav jāgaida savienojums ar vajadzīgo cilvēku.

Uz monitora menedžerims redz kleinta kartiņu: foto, vārdu, uzvārdu, iepriekšējie pasūtījumi. Nav jautā klientam, ko viņš ir pasūtījus- informācija ir apkopota. Ja menedžeris nav blakus datoram, IP telefonija no CRCM pārvirzīs zvanu uz mobilo telefonu.

JA ZVANS IR NEATBILDĒTS

Ja zvans ir neatbildēts, CRM iespējas ļauj to piefiksēt. Menedžeris, kurš ir atbildīgs par klientu vai par visiem jauniem ienākošajiem zvaniem ( ja zvans ienāk no nepazīstama numura), saņems ziņojumu un varēs atzvanīt klientam. Neviens zvans nebūs pazaudēts.

KLIENTU APZVANI

Lielāko darba laiku daļu menedžeri tērē zvaniem? Apzvana funkcija ļaus paveikt vairāk, nezaudējot laiku.

Vairs nebūs jāmeklē klientu kontakti CRM un sastādīt sarakstus, ar pāris klikšķiem varēs atfiltrēt bāzi un izvēlēties sarakstu, pēc kura jāstrādā.

Pie tam vadītājam ir pieejama visa informācija par paveikto- cik zvanus ir paveicis katrs menedžeris, cik darījumi ir noslēgti.

JŪSU KLIENTI

MākoņCRM sistēmā jums ir divi klientu saraksti: kontakti un kompanijas. Kontaktos-informācija par cilvēku, Kompānijās- par juridisko personu. Klients var būs saistīts ar kompāniju. Savukārt, kompānija var būt saistīta ar vairākiem kontaktiem.

Klienta vai kompānijas kartiņā ir datu izlase: vārds, foto, amats, telefons, e-pasts un citi. Jūs varat arī pielikt savus laukus. Menedžeris aizpildīs tos darba procesā.

ADAPTĪVAIS FITRS

Atstājiet tikai svarīgo, tiekot galā ar lieko! Pāris klikšķi un visi vajadzīgie darījumi, zvani, kontakti Jums ir pa rokai. Veidojiet savus firtrus un izmantojiet tos ikdienā!

CĪŅA AR DUBLIKĀTIEM

Iespējams, Jūsu kontaktu sarakstos ir dublikāti: menedžeris kūdaini pievienoja vēlreiz esošo klientu, vai ar šo klientu jau ir kāds strādājis un uevadījis tā datus mākonī. BITRIX24 viegli pārbaudīt klientu bāzi un apvienot dublikātus. Iespējami četri scenāriji: izlaist dubli, atjaunot, papildināt vai izveidot jaunu.

Vēlāk BITRIX24 pats brīdinās par dublikātu veidošanos. Sistēma brīdinās par tiem jau sākot kontakta, līda vai komanijas izdeidošanu, kā arī importējot datus.

PLĀNOŠANA

Plānojiet darbu ar klientiem CRM: veidojiet uzdevumus kolēģeim, plānojiet tikšanās ar klientiem, zvanus, sūtiet e-pastus. с Nosakiet prioritātes darbā, atlasiet tipveida uzdevumus ar filtriem.

VĒSTULES KLIENTIEM

Sūtiet vēstules grupai pa tiešo no līdu, kontaktu vai kompāniju saraksta. Nosūtiet vēstuli vienam vai vairākiem adresātiem. Pievienojiet tai dokumentus vai bildes.

Veidojot standarta vēstules, izmantojiet šablonus. Ievietojiet šablonos informāciju no CRM, lai personalizētu vēstules.

DARĪJUMI

Darījums ir galamerķis un vlamais paveiktā darba rezultāts.Atzīmējiet CRM darījumu etapus: apstrāde, papildus informācijas ievākšana, pārrunas, piedāvājuma veidošana.

ja Jūsu biznesam ir vairāki virzieni, Jūs varam izveidot multipiltuves ar dažādiem darījumu veidiem un stadijām.

KANBAN

Visus darījumus un līdus iespējams attēlot kā kartiņas kanban tāfelē. Šajās kartiņās jūs plānojat zvanus, uzdevumus, vēstules un izpildat šos uzdevumus. Tad kartiņu pārceļat jaunajā līmenī.  Visi uzdevumi ir viegli un ērti pārskatāmi.

PIEKĻUVES ŽURNĀLS UN DATU ATJAUNOŠANA

CRM fiksē visas darbības ar dokumentiem piekļuves žurnālā. Jūs redzēsiet, kas un ko ir darījis CRM ( piemēram, kas skatījās klienta kartiņu, as veica  datu eksportu)

Pēc izmaiņu vēstures CRM Jūs varēsiet, ja tas būs nepieciešams, atjaunot datus ( ja darbikieks kļūdaini ievadīja telefona numuru, vēsturē var atrast iepriekšējo variantu un saglabāt to)

CRM SAISTĪBAS

Visas Jūsu darbības ar CRM ierakstiem tiek fiksēta un saglabāta vēsturē.  Jebkurā brīdī Jūs saņemsiet detalizētu informāciju par visām darbībām ar kādu no ierakstiem un varēsiet saprast, kurš ir veicis izmaiņas.

BIZNESA PROCESI: ROBOTI UN TRIGERI

Automatizējiet darbinieku standarta darbības.

Roboti.  Veidojiet scenārijus, pēc kuriem CRM virzīs darījumu uz priekšu: nosātīt uzdevumus, plānot tikšanos, rādīt reklāmu un piestādīt rēķinusRoboti teiks priekšā menedžeriem, kas jāizdara katrā posmā, lai veiksmīgi noslēgtu darījumu.

Roboti automātiski palaidīs targetēto reklāmu CRM kontaktiem. Tas dod unikālo iespēju palielināt konversiju skaitu vai papildus pārdošanas.

Trigeri – automātiski reaģē uz klientu darbībām  (mājaslapas apmeklējums, komentārs sociālājos tīklos, zvans)un palaiž robotus, kas palīdz līdu pārveidot veiksmīgajā darījumā.

ANALĪTISKĀS ATSKAITES

Vērtējiet menedžeru darbu, prognozējiet ienākumus. Vadītājs redz pilnu ainu, menedžeris- atskaiti par savu klientu datiem.

Atskaites pieejamas par darījumiem, līdiem, kontaktiem, kompānijām, rēķiniem un piedāvājumiem.

Speciālā apkopojošā atskaite ietver svarīgās atskaites par katru CRM sadaļu. Lai ātri saņemtu informāciju un novērtētu situāciju CRM sadaļā  pietiek pāriet uz lapu ar speciālajām atskaitēm.

Kas ir pārdošanas piltuve? Tā ir CRM svarīgākā atskaite.  Tā tiek izveidota tiešsaistē, tāpat kā  pārējās atskaites un iekļauj datus par darījumiem dažādos posmos.

STARTCRM

Vienotais piekļuves punkts visiem kanāliem: telefonijai, pastam, atvērtajām līnijām. Te jūs ātri varat pievienot vajadzīgo kanālu un novērtēt tā efektivitāti.

 

INTEGRĀCIJA AR MĀJASLAPU

Automātiski pievienojiet CRM līdus, kas ienāk no Jūsu mājaslapas ( ja tas strādā uz BITRIX24 platformas). Jūsu potenciālie klienti aizpilda anketas, formas, parakstās jaunumu saņamšanai un CRM uzreiz parādās jaunie līdi.

CRM INTEGRĀCIJA AR INTERNETA VEIKALU

Sasaistiet CRM arinterneta veilkalu ( ja tas strādā uz 1C BITRIX platformas). Jūsu menedžeri varēs apstrādāt pasūtījumus, kas ir saņemti interneta veikalā, CRM sistēmā. Datu uzskaite un analīze par klientiem palīdzēs palielināt atkārtoto pirkumu apjomu.

INTEGRĀCIJA AR 1С

Pateicoties integrācijai ar 1C, jūsu CRM vienmēr būs pieejams aktuālais preču katalogs. CRM menedžeri vienmēr zinās, vai ir veikts maksājums un viņiem nav jāgriežas pie grāmatvedības ar šādiem jautājumiem.

1С FACE-KARTE

Šī tehnoloģija ļauj maziem uzņēmumiem bez papildus izmaksām organizēt lojalitātes sistēmu un priecēt klientus ar ar atlaidēm.  Vairs nav vajadzīgas atlaižu kartes  un ierīces to nolasīšanai. Klientam pietiek pasmaidīt kamerā pie kases. Face-KARTE automātiski atpazīst klientu un sniedz pārdevējam informāciju par klienta atlaidēm.

RĒĶINI UN PIEDĀVĀJUMI

CRM ietaupīs Jūsu laiku piedāvājumu un rēķinu veidošanai un sūtīšanai. Noformējiet to CRM pēc gatava šablona un nosūtiet klinetam e-pastā.  Izdariet to BITRIX24, nelietojot citas programmas.

Vaidojiet jaunus dokumentus vienā klikšķī; no līda uz piedāvājumu, no piedāvājuma uz darījumu, no darījuma uz rēķinu. Konvertējot, jūs nezaudēsiet svarīgu informāciju. jaunajos dokumentos automātiski tiek pievienotie jaunie lauki un pārcelta nepieciešamā informācija.

Piestādiet rēķinus no BITRIX24. Visus rēķinus Jūs varat izdrukāt, konvertēt PDF failā un apskatīties tiešsaistē. Apmaksas pieņemšanai var ātri pieslēgt CRM maksājuma sistēmas:   PayPal, Authorize.net  un citas, lai Jūsu klienti varētu ērti apmaksāt rēķinus Internetā.

PAKALPOJUMU UN PREČU KATALOGS

CRM pakalpojumu un preču katalogs ļauj pievienot preces piedāvājumam vai darījumam, tādējādi automātiski veicot kopējās summas aprēķinu.

CRM LOMAS UN TIESĪBAS

Jūs varat sadalīt pieeju CRM elementiem starp darbiniekiem.  Grupai, departamentam vai atsevišķam lietotājam portālā tiek piešķirta loma ( menedžeris, vadītājs, direktors u tt.)  Attiecīgi lomām tiek izveidotas pieejas CRM elementiem.

CRM FORMAS

Veidojiet dažādas formas (anketas, pieteikumi, pieraksta formas un citas) viegli un ātri, pat ja jums nav sava mājaslapa. CRM saglabās visus rezultātus no CRM formām un sadalīs tos starp līdirm, kontaktiem , pieteikumiem u tt.

  • Pielna integrācija ar BITRIX24.CRM
  • Publiskās mājaslapas CRM formām
  • Dažādi formas dizaina varianti
  • CRM formu izvietošana mājaslapā ( arī vidžeti)
  • CRM formas mobilajām ierīcēm
  • Reultātu analīze un konversiju uzskaite
  • Integrācija ar Google Analytics
  • Integrācija ar atvērtajām līnijām
  • Čata pieslēgšana mājaslapai ar formu
  • CRM formas ar preču izvēli no kataloga un to apmaksu

MOBILĀ CRM

Bez maksas strādājiet ar CRM no viedtālruņa vai planšetes.

Operatīvi saņamiet informāciju un pilnvērtīgi pārvaldiet preču katalogu, klientu bāzi, savuz uzdevumus un darījumus. Noformējiet un piestādiet klientam rēķinu, vēl atrodoties viņa birojā.