LV RU
info@csc.lv

67 78 0000

/

sales@csc.lv

8844

/

support@csc.lv

80 20 0900

CRM risinājums

CRM- RISINĀJUMS KLIENTU ATTIECĪBU VADĪBAI

CSC Telecom CRM  risinājums nodrošina vienotu rīku klientu vadībai.
Piesaistiet jaunus klientus un attīstiet esošos, izmantojot ērtu statistiku par visiem klientu darījumiem, zvaniem, pieprasījumiem un ienākošiem kontaktiem. Glabājiet vienā vietā dokumentus, saraksti un zvanu vēsturi. Saņemiet atskaites par pārdošanas daļas darbu un tā kvalitāti.

NODROŠINIET UZSKAITI

Kas notiek, ja pārdošanas daļas darbs notiek bez uzskaites sistēmas?  Katrs menedžeris strādā pēc saviem uzskatiem, fiksē kontaktus ar klientiem kā viņam ērtāk: Excel tabulās, uz papīra, plānotājā, kāds paļaujas tikai uz atmiņu.

Netiek piefiksēti arī ienākošie zvani vai pieteikumi no mājaslapas. To, cik efektīvi strādā pārdošanas daļa, vai tiek apstrādāti ienākošie Lead, vai tiek veikts darbs ar esošajiem klientiem, novērtēt nav iespējams. 

Pie tam, gadījumos, kad darbinieks saslimst vai maina darbavietu, var tikt pazaudēti visi viņa kontakti un darījumi.

Atrisināt visas  šīs problēmas var CRM, kas standardizē un automatize darbu ar klientiem un uzskaiti .

KĀDUS JAUTĀJUMUS ATRISINA CRM?

Biznesa procesu automatizācija
Infromācijas par klientiem pārvaldīšana
Pārdošanas procesa vadība
Mārketinga vadība
Darba laika pārvalde
Dokumetu plūsmas automatizācija
Iekšējās kompānijas komunikācijas optimizācija
Analītikas iespējas
Integrācija ar esošajām sistēmām