LV RU
info@csc.lv

67 78 0000

/

sales@csc.lv

8844

/

support@csc.lv

80 20 0900

Cik maksā zvans uz CSC Telecom

Cloud PBX IVR

Sadaliet ienākošos zvanus atbilstoši darbinieku prasmēm!

Ja Jūsu biznesa neatņemama daļa ir regulāri klientu zvani, automātiskais virtuālais asistents sašķiros ienākošos zvanus atbilstoši Jūsu darbinieku prasmēm. Zvanītājs pats var izvēlēties parametrus pēc kā veidot sarunu, piemēram, atkarībā no vēlamās sarunas valodas vai temata. Tā ikviens zvans tiks apkalpots kvalitatīvi.

Ērtāka uzņēmuma sasniegšana klientiem

Cloud IVR kalpo kā virtuālā sekretāre, kas nodrošina iespēju pārvirzīt ienākošos zvanu pa tiešo mēklētajam darbiniekiem, konkrētiem departamentiem vai jebkuram jūsu norādītam numuram. Klienti varēs ērtāk sasniegt Jūsu uzņēmuma darbiniekus arī pēc darba laika beigām.

Viegla IVR konfigurēšana

Automātiskos balss paziņojumus un atskaņošanas laikus balss paziņojumiem viegli izmainīt pēc nepieciešamības. Patstāvīgi to var izdarīt portālā https://centrex.csc.lv

Plašas pakalpojuma pieslēgšanas iespējas

Pakalpojumu iespējams organizēt uz fiksētajiem, mobilajiem, īsajiem un 900 numuriem