Nekādu dzelžu. Tikai programmatūra.
Un daudz iespēju.

Zvanu centrs – bez neparedzētām izmaksām
Integrētais zvanu centrs piedāvā biznesa klientiem visu no vienas sistēmas, kas nozīmē, ka neradīsies papildu izmaksas, lai integrētu trešo pušu produktus. Informāciju, piemēram, klātbūtnes un zvana statusu, piekļuvi uzņēmuma tālruņu grāmatai, var viegli izmantot ar DesktopControl un DesktopOperator aplikācijām. Tas uzlabo un optimizē procesu un saīsina klienta gaidīšanas laiku.

Kāpēc izmantot Cloud PBX zvanu centra risinājumu?
Klasiskie zvanu centri pieprasa daudz priekšnoteikumu, kas prasa augstas ieviešanas izmaksas. Tie joprojām ir dārgi uzturēšanas, īres u.c. izmaksu dēļ.

Mūsu risinājums krasi samazina šīs izmaksas. Mākoņrisinājums ir mērogojams, un to var pielāgot uzņēmuma vajadzībām, tiklīdz tās rodas. Tas ļauj maziem un vidējiem uzņēmumiem piedāvāt papildu klientu apkalpošanu bez liela finansiāla riska.

Īsumā par priekšrocībām
-Nav nepieciešama papildu programmatūra
-Izvietots drošā CSC TELECOM datu centrā
-Mākoņa infrastruktūra novērš pakalpojumu dīkstāvi
-Atbilst mazo un vidējo zvanu centru vajadzībām -Nodrošina aģentiem piekļuvi visai nepieciešamai informācijai. (BLF, tālruņu grāmata, bagātīga klātbūtne
-Optimizējiet klientu saziņu
-Komandas līderi var analizēt un optimizēt zvanu centra procesus
-IVR ļauj zvanītājiem mērķēt uz savām zvanu rindām, izmantojot pašapkalpošanās saskarni, saīsinot sarunu ilgumu un tādējādi samazinot izmaksas

Sazinieties ar mums!