LV RU
info@csc.lv

67 78 0000

/

sales@csc.lv

8844

/

support@csc.lv

80 20 0900

Cik maksā zvans uz CSC Telecom

Zvanu centrs - ārpakalpojums

Zvanu centra ārpakalpojuma nodrošināšanas sistēma

  • Tiek izpētīts uzņēmuma produkts/ pakalpojums, izrunāts nepieciešamais pakalpojuma veids (telemārketings, ienākošo zvanu apkalpošana no klientiem, aptaujas/anketēšanas ) un mērķi.

  • Zvanu centru darbinieku apmācības par produktu/pakalpojumu.

  • Operatoru zvanu apkalpošanas līmeņa testēšana.

  • Datu bāzē iekļauto cilvēku apzvanīšana.

  • Zvanu apkalpošanas rezultātu atskaišu apkopošana un analīze.

Kā ikvienā darba vietā, arī zvanu centrā mēra darba efektivitāti un atdeves līmeni. Lai novērtētu zvanu centru operatoru darbu, tiek veidotas atskaites. To veidošanas biežums, galvenokārt, ir atkarīgs no uzņēmuma prasībam un nepieciešamības. Atskaites veido pēc ienākošo, neatbildēto un izejošo zvanu daudzuma, kā arī personalizē pēc nepieciešamajiem rādītajiem, zvanu efektivitātes mērīšanai:

  • iegūto pasūtījumu daudzums;

  • stundu daudzums, kas tiek pavadīts zvanu apkalpošanā un saņemšanā;

  • zvanu centra operatora atbildēšanas laiks uz ienākošo zvanu;

  • sarunas ilgums ar klientiem.